Dat gedoe in Vorden was natuurlijk wel dieptriest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, dat plebs is niet meer dan een irritatie.
Ik denk omdat men het erover eens is dat het volkomen bagger is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:56 schreef Picchia het volgende:
Waarom is het zo lastig om alle liedjes van Katja Schuurman te vinden?
Waar zie je dat dan zoal?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het HBO lijkt steeds meer op het VMBO heb ik het idee, als ik zie wat daar naar toe gaat.
Maar goed, niet om het een of ander, maar de meeste vmbo'ers hebben dan w weer gewoon een baan.quote:
Maaaar nu heb ik er eeeen die precies doet wat ik wiiiiiil!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:03 schreef Picchia het volgende:
Het is nu pas sinds ik die YouTube comments lees dat ik mij realiseer dat die liedjes over computers gaan.
Die hebben soft skills.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, niet om het een of ander, maar de meeste vmbo'ers hebben dan w weer gewoon een baan.
Klopt, net als de meeste HBO'ers en WO'ers.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, niet om het een of ander, maar de meeste vmbo'ers hebben dan w weer gewoon een baan.
Werk is werk.quote:
Ik ben inderdaad 12.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maaaar nu heb ik er eeeen die precies doet wat ik wiiiiiil!
Was vroeger (toen jullie nog niet geboren waren) onderdeel van een reclame
Vanzelfsprekend, ik bedoelde dan ook dat sommige lieden die soft skills niet hebben.quote:
Ik heb anders een zwak voor brunettes, maar ik ben blij dat ik ben groot geworden met Tatjana.quote:
Nou en.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, welk B-merk dat al lang failliet is was dat ook alweer?
De inkopen zijn gedaan, het bier staat in de koelkast die bbq gaat goed komenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Tijd om whisky uit mijn kast te bevrijden en te drinken op vrijheid.
Oh ja, Laserquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou en.
De enige toffe computerreclame ooit geloof ik
Lekker barbecueweer ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De inkopen zijn gedaan, het bier staat in de koelkast die bbq gaat goed komen.
Ik heb nog geeneens een bbq gehad dit jaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De inkopen zijn gedaan, het bier staat in de koelkast die bbq gaat goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |