Kan, maar is niet fijn op deze manier.quote:
Italiaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik prefereer het te doen boven de 20 graden Celsius.
tikkie fris en winderig maar zo nu en dan zon, beter dan die van twee weken terug op zondag (wat een hondenweer toenquote:
Het is hier wel ergquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens een bbq gehad dit jaar.
Veel te lang voor een barbecuespreuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:15 schreef waht het volgende:
Liever kanker over vijftig jaar dan diarree over een paar dagen, is mijn barbecue-motto.
Winterbbq's zijn leuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We hebben een 'traditionele' op derde kerstdag
Beginnen met de speklappen om de barbecue op gang te krijgen is het mottoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Veel te lang voor een barbecuespreuk.
Dat deert niet, hij doet het altijd goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Veel te lang voor een barbecuespreuk.
Kloptquote:
Binnen bbq'en is niet echt aan te raden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, we doen het nu al een jaar of 5 en hebben maar 1 keer echt uit moeten wijken naar binnen.
Het is altijd leuk om buiten te eten, onweer, sneeuwstorm of orkaan.quote:
Mensen veranderen niet, verrassing.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.independent.co(...)despair-7712276.html
Gaat goed in Griekenland.
D'r ligt nog zeker 2 kuub hout dat niet oud mag wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef waht het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om buiten te eten, onweer, sneeuwstorm of orkaan.
Gewoon het vuur blijven stoken en het vlees blijven verhitten.
De elementen zijn er om getrotseerd te worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D'r ligt nog zeker 2 kuub hout dat niet oud mag worden
Klopt, maar dat veralgemeniseer aan de andere zijde is ook tenenkrommend.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat gedoe in Vorden was natuurlijk wel dieptriest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |