Kan, maar is niet fijn op deze manier.quote:
Italiaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik prefereer het te doen boven de 20 graden Celsius.
tikkie fris en winderig maar zo nu en dan zon, beter dan die van twee weken terug op zondag (wat een hondenweer toenquote:
Het is hier wel ergquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens een bbq gehad dit jaar.
Veel te lang voor een barbecuespreuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:15 schreef waht het volgende:
Liever kanker over vijftig jaar dan diarree over een paar dagen, is mijn barbecue-motto.
Winterbbq's zijn leuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We hebben een 'traditionele' op derde kerstdag
Beginnen met de speklappen om de barbecue op gang te krijgen is het mottoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Veel te lang voor een barbecuespreuk.
Dat deert niet, hij doet het altijd goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Veel te lang voor een barbecuespreuk.
Kloptquote:
Binnen bbq'en is niet echt aan te raden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, we doen het nu al een jaar of 5 en hebben maar 1 keer echt uit moeten wijken naar binnen.
Het is altijd leuk om buiten te eten, onweer, sneeuwstorm of orkaan.quote:
Mensen veranderen niet, verrassing.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.independent.co(...)despair-7712276.html
Gaat goed in Griekenland.
D'r ligt nog zeker 2 kuub hout dat niet oud mag wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef waht het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om buiten te eten, onweer, sneeuwstorm of orkaan.
Gewoon het vuur blijven stoken en het vlees blijven verhitten.
De elementen zijn er om getrotseerd te worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D'r ligt nog zeker 2 kuub hout dat niet oud mag worden
Klopt, maar dat veralgemeniseer aan de andere zijde is ook tenenkrommend.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat gedoe in Vorden was natuurlijk wel dieptriest.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef Picchia het volgende:
Tekstschrijver: "Ik weet precies wat ik doe. Dit wordt een topnummer."
Heb ik inderdaad wel meer gezien. Werkt primaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, een oude gietijzeren badkuip. Werkt uitmuntend
Alleen als je ze ingraaft gaat het niet helemaal lekker. Stookt wel prettig en de warmte is er heerlijk van maar ze slijten nogal danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad wel meer gezien. Werkt prima
Het moet kapot.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
Ik snap de neiging om fikkie te stoken nooit
Dat is een stoeremannending, dat snap jij als animefan niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
De heerlijke warmte en de manier waarop het uitnodigt tot lekker zitten, slap ouwehoeren, stoken, biertje drinkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
Dat is ook een verklaringquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een stoeremannending, dat snap jij als animefan niet.
quote:
Ik zou er uren naar kunnen staren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De heerlijke warmte en de manier waarop het uitnodigt tot lekker zitten, slap ouwehoeren, stoken, biertje drinken. Het verveelt me niet gauw
Hmm...quote:
Ha, jullie zijn gewoon primitief!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een stoeremannending, dat snap jij als animefan niet.
Daar kan ik me al wat meer bij voorstellen, maar dan kun je net zo goed gezellig bij de open haard zitten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De heerlijke warmte en de manier waarop het uitnodigt tot lekker zitten, slap ouwehoeren, stoken, biertje drinken. Het verveelt me niet gauw
Ik wel, daarom heb ik ook een houtkachelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
En niet als je zwart bent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Barcelona is een toffe stad om in te toeren trouwens(maar niet met eigen vervoer).
Hoppa! Fik bouwen tijdens jaarwisseling de beste!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
quote:Dimitri , wij zijn een management bureau, zou je de tijd kunnen vrijmaken om ons even te contacten?
mail info@live-on-stage . biz onderdeel van apetrotsmanagement.nl
Je kijkt naar dat soort programma's?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:37 schreef Picchia het volgende:
Vanaf 3:55. Mijn favoriet gister. Zo'n klein ventje.
Ja, ik vind het geweldig. The Ultimate Dance Battle ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kijkt naar dat soort programma's?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, ik vind het geweldig. The Ultimate Dance Battle ook.
Kans op schoorsteenbrand, lijkt me niet verantwoordquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kan ik me al wat meer bij voorstellen, maar dan kun je net zo goed gezellig bij de open haard zitten.
Marokkaanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, ik vind het geweldig. The Ultimate Dance Battle ook.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wel, daarom heb ik ook een houtkachelWanneer ik geen hout in huis heb word ik al een beetje zenuwachtig.
Maar de mooiste fikken zijn in de buitenlucht met een biertje erbij.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoppa! Fik bouwen tijdens jaarwisseling de beste!
En een goed gesprek aangaande het leven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wel, daarom heb ik ook een houtkachelWanneer ik geen hout in huis heb word ik al een beetje zenuwachtig.
Maar de mooiste fikken zijn in de buitenlucht met een biertje erbij.
Steden die nu dus in West-Europa liggen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je zwart bent zijn voormalig oost-europese steden nog gevaarlijker dan barcelona
Je woont in een olieraffinaderij?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
Vuur is wel mooi inderdaad. We hebben hier 2 vuurkorven en 3 bbq's, alleen mag het officieel niet echt.
Zolang je niet op de ramblas komt is barcelona voor niemand gevaarlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Steden die nu dus in West-Europa liggen?
Zelfs niet voor Madrid en die duiknicht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je niet op de ramblas komt is barcelona voor niemand gevaarlijk
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:37 schreef Picchia het volgende:
Vanaf 3:55. Mijn favoriet gister. Zo'n klein ventje.
Nee, op het park hier mag het niet. Thuis heb ik geen tuin, alleen balkon dus dat lijkt me niet zo handig.quote:
En dan mag je wel een openhaard opstoken waar de rook in de buurt neerslaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
Vuur is wel mooi inderdaad. We hebben hier 2 vuurkorven en 3 bbq's, alleen mag het officieel niet echt.
Niet. Hij kan zichzelf op deze manier wel doden. Dus is het goed. Die foto is te zielig trouwens, doe in een spoiler ofzo.quote:
Ga lekker zelf in een spoiler.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet. Hij kan zichzelf op deze manier wel doden. Dus is het goed. Die foto is te zielig trouwens, doe in een spoiler ofzo.
Dit is de SC dan mag je zieltje niet te teer zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet. Hij kan zichzelf op deze manier wel doden. Dus is het goed. Die foto is te zielig trouwens, doe in een spoiler ofzo.
Bang voor het echte leven?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind het wel cute.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Doet een beetje aan Rotterdam denken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Voor dat leven weldat moet ik in het echt niet zien.
Je kende de klandizie van je ma?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach rotterdam is al dood sinds WOII, daarvoor woonden er nog redelijke mensen.
Hoe doe jij dat eigenlijk met kranten? Daar staan soms ook heftige foto's in van gewelddadige actualiteiten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het was trouwens mooi om Aboutaleb ook het Wilhelmus te zien zingen.quote:
Naast sexmod ben ik ook een vrouwelijk persoon en studente en werknemer en .......quote:
Of hoe doet ze dat dan op internet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat eigenlijk met kranten? Daar staan soms ook heftige foto's in van gewelddadige actualiteiten.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben benieuwd of Henk en Anus goed met elkaar overweg kunnen.
Hij is wel oke toch. Ageert in ieder geval fanatiek tegen die onderwijsvernieuwingen en managementgebeuren. Zag hem voor zijn PVV tijd in Buitenhof en daar was 'ie wel oke.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het was trouwens mooi om Aboutaleb ook het Wilhelmus te zien zingen.![]()
Jammer dat er trouwens ook een bekende PVV'er aanwezig was, ik moest tegen zijn porum aankijken.
[ afbeelding ]
maar dan nog... cute...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Naast sexmod ben ik ook een vrouwelijk persoon en studente en werknemer en .......
Ik dacht dat Robert Long dood was?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het was trouwens mooi om Aboutaleb ook het Wilhelmus te zien zingen.![]()
Jammer dat er trouwens ook een bekende PVV'er aanwezig was, ik moest tegen zijn porum aankijken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |