De elementen zijn er om getrotseerd te worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D'r ligt nog zeker 2 kuub hout dat niet oud mag worden
Klopt, maar dat veralgemeniseer aan de andere zijde is ook tenenkrommend.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat gedoe in Vorden was natuurlijk wel dieptriest.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef Picchia het volgende:
Tekstschrijver: "Ik weet precies wat ik doe. Dit wordt een topnummer."
Heb ik inderdaad wel meer gezien. Werkt primaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, een oude gietijzeren badkuip. Werkt uitmuntend
Alleen als je ze ingraaft gaat het niet helemaal lekker. Stookt wel prettig en de warmte is er heerlijk van maar ze slijten nogal danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad wel meer gezien. Werkt prima
Het moet kapot.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
Ik snap de neiging om fikkie te stoken nooit
Dat is een stoeremannending, dat snap jij als animefan niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
De heerlijke warmte en de manier waarop het uitnodigt tot lekker zitten, slap ouwehoeren, stoken, biertje drinkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
Dat is ook een verklaringquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een stoeremannending, dat snap jij als animefan niet.
quote:
Ik zou er uren naar kunnen staren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De heerlijke warmte en de manier waarop het uitnodigt tot lekker zitten, slap ouwehoeren, stoken, biertje drinken. Het verveelt me niet gauw
Hmm...quote:
Ha, jullie zijn gewoon primitief!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een stoeremannending, dat snap jij als animefan niet.
Daar kan ik me al wat meer bij voorstellen, maar dan kun je net zo goed gezellig bij de open haard zitten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De heerlijke warmte en de manier waarop het uitnodigt tot lekker zitten, slap ouwehoeren, stoken, biertje drinken. Het verveelt me niet gauw
Ik wel, daarom heb ik ook een houtkachelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
En niet als je zwart bent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Barcelona is een toffe stad om in te toeren trouwens(maar niet met eigen vervoer).
Hoppa! Fik bouwen tijdens jaarwisseling de beste!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
quote:Dimitri , wij zijn een management bureau, zou je de tijd kunnen vrijmaken om ons even te contacten?
mail info@live-on-stage . biz onderdeel van apetrotsmanagement.nl
Je kijkt naar dat soort programma's?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:37 schreef Picchia het volgende:
Vanaf 3:55. Mijn favoriet gister. Zo'n klein ventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |