Ja, ik vind het geweldig. The Ultimate Dance Battle ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kijkt naar dat soort programma's?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, ik vind het geweldig. The Ultimate Dance Battle ook.
Kans op schoorsteenbrand, lijkt me niet verantwoordquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kan ik me al wat meer bij voorstellen, maar dan kun je net zo goed gezellig bij de open haard zitten.
Marokkaanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, ik vind het geweldig. The Ultimate Dance Battle ook.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wel, daarom heb ik ook een houtkachelWanneer ik geen hout in huis heb word ik al een beetje zenuwachtig.
Maar de mooiste fikken zijn in de buitenlucht met een biertje erbij.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoppa! Fik bouwen tijdens jaarwisseling de beste!
En een goed gesprek aangaande het leven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wel, daarom heb ik ook een houtkachelWanneer ik geen hout in huis heb word ik al een beetje zenuwachtig.
Maar de mooiste fikken zijn in de buitenlucht met een biertje erbij.
Steden die nu dus in West-Europa liggen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je zwart bent zijn voormalig oost-europese steden nog gevaarlijker dan barcelona
Je woont in een olieraffinaderij?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
Vuur is wel mooi inderdaad. We hebben hier 2 vuurkorven en 3 bbq's, alleen mag het officieel niet echt.
Zolang je niet op de ramblas komt is barcelona voor niemand gevaarlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Steden die nu dus in West-Europa liggen?
Zelfs niet voor Madrid en die duiknicht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je niet op de ramblas komt is barcelona voor niemand gevaarlijk
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:37 schreef Picchia het volgende:
Vanaf 3:55. Mijn favoriet gister. Zo'n klein ventje.
Nee, op het park hier mag het niet. Thuis heb ik geen tuin, alleen balkon dus dat lijkt me niet zo handig.quote:
En dan mag je wel een openhaard opstoken waar de rook in de buurt neerslaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
Vuur is wel mooi inderdaad. We hebben hier 2 vuurkorven en 3 bbq's, alleen mag het officieel niet echt.
Niet. Hij kan zichzelf op deze manier wel doden. Dus is het goed. Die foto is te zielig trouwens, doe in een spoiler ofzo.quote:
Ga lekker zelf in een spoiler.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet. Hij kan zichzelf op deze manier wel doden. Dus is het goed. Die foto is te zielig trouwens, doe in een spoiler ofzo.
Dit is de SC dan mag je zieltje niet te teer zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet. Hij kan zichzelf op deze manier wel doden. Dus is het goed. Die foto is te zielig trouwens, doe in een spoiler ofzo.
Bang voor het echte leven?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind het wel cute.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |