En je bent nog een klootzak ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:19 schreef eriksd het volgende:
Een andere Phil liefhebber. En nog een vrouw ook.
Lekker voor jullie, haters.
Ho ho, Ziba is nu van ons allemaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt je vrouw voor het leven gevonden!
Kwam laatst ook een PG fan tegen, nog beter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt je vrouw voor het leven gevonden!
Ben trots op je, heb je goed opgelost!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef Tamashii het volgende:
Nou, dat zal ik eens vertellen.
Op een mooie lentemiddag genaamd gisteren, was ik aan het lessen in de auto in Arnhem. Het was een fijne autorit van 2 uur en ik was goed bezig, dat was de instructrice met me eens. Tot daar een drukke weg was, midden in Arnhem. Eigenlijk kom ik daar nooit, maar ik moet daar nu gaan afrijden dus het wordt eens tijd he.
Dus ik zat zo in de auto, heerlijk te rijden met goede muziek op. Ik rijd op een stoplicht af die groen word. Je moet de situatie zo bekijken dat je 2 stoplichten voor rechtdoor had en 2 voor rechts. Daartussen was echter een berm die niet gepasseerd mocht worden. Ik was in de veronderstelling lekker door te rijden toen er in een keer een zwarte Volvo op me af kwam. Dwars door de berm heen, raakte hij mij net niet omdat ik hard op de rem trapte. Hij reed van rechts helemaal naar links en zoefde door het verkeer heen.
Het punt van dit verhaal is, dat ik met hartkloppingen achter het stuur zat en mijn instructrice zei dat je in het verkeer moet zorgen dat je zelf geen fouten creeert, maar ook fouten van andere oplost.
Dat was mijn spreekbeurt. Nog vragen?![]()
Heb jij nog steeds les?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef Tamashii het volgende:
Nou, dat zal ik eens vertellen.
Op een mooie lentemiddag genaamd gisteren, was ik aan het lessen in de auto in Arnhem. Het was een fijne autorit van 2 uur en ik was goed bezig, dat was de instructrice met me eens. Tot daar een drukke weg was, midden in Arnhem. Eigenlijk kom ik daar nooit, maar ik moet daar nu gaan afrijden dus het wordt eens tijd he.
Dus ik zat zo in de auto, heerlijk te rijden met goede muziek op. Ik rijd op een stoplicht af die groen word. Je moet de situatie zo bekijken dat je 2 stoplichten voor rechtdoor had en 2 voor rechts. Daartussen was echter een berm die niet gepasseerd mocht worden. Ik was in de veronderstelling lekker door te rijden toen er in een keer een zwarte Volvo op me af kwam. Dwars door de berm heen, raakte hij mij net niet omdat ik hard op de rem trapte. Hij reed van rechts helemaal naar links en zoefde door het verkeer heen.
Het punt van dit verhaal is, dat ik met hartkloppingen achter het stuur zat en mijn instructrice zei dat je in het verkeer moet zorgen dat je zelf geen fouten creeert, maar ook fouten van andere oplost.
Dat was mijn spreekbeurt. Nog vragen?![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben trots op je, heb je goed opgelost!
Goede vraag eriksd. Ik les nog steeds ja, al les ik nog niet heel lang hoor!quote:
Jij snapt wel meer dingen niet.quote:
Ja, in het niemandsland in het oosten zeker. Rondje om de rotonde.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
Even om te patsen, mijn rijbewijs heb ik in 10 dagen gehaald (ja, in Nederland).
Like a boss.
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, in het niemandsland in het oosten zeker. Rondje om de rotonde.
Bij het karrenspoor, rechtsaf! Pas op voor de huifkar!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, in het niemandsland in het oosten zeker. Rondje om de rotonde.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij het karrenspoor, rechtsaf! Pas op voor de huifkar!
Ik blijf maagd tot het huwelijk. Jullie zijn dus allemaal homo's.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U stelt een gangbang voor?
Zullen we deze discussie maar naar SEX verplaatsen?
Hoe kan dat? Geloof er bijna niks van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
Even om te patsen, mijn rijbewijs heb ik in 10 dagen gehaald (ja, in Nederland).
Like a boss.
Niet inhalen als er paardenstront op de linkerbaan ligt!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij het karrenspoor, rechtsaf! Pas op voor de huifkar!
Nou en.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik blijf maagd tot het huwelijk. Jullie zijn dus allemaal homo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |