Dat is net zoiets als roepen dat gematigde SS'ers "wel ok zijn".quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij is wel oke toch. Ageert in ieder geval fanatiek tegen die onderwijsvernieuwingen en managementgebeuren. Zag hem voor zijn PVV tijd in Buitenhof en daar was 'ie wel oke.
Den Haag is ook eng. Of de Bijlmer, daar wil ik later best wonen.quote:
Ik kijk gewoon. Of kijk heel snel weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat eigenlijk met kranten? Daar staan soms ook heftige foto's in van gewelddadige actualiteiten.
Niet leuk toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:07 schreef von_Preussen het volgende:
Nadat er vorige zaterdag een ongeluk vlak achter mij plaatsvond, vond er donderdagavond op de A20 bij Rotterdam een ongeluk net naast mij plaats. Mijn baan was vrij, dus reed ik met een vaartje van 90 lekker door. Alleen de baan rechts naast mij was niet vrij, daar stond een rij auto's stil. Komt er een petje uitdagend naast mij rijden, zit naar mij te loeren, en klapt vervolgens op het einde van de file.![]()
Heb het geluid ook nog op film staan. "Piiieeeeeeeeeeeepp * BOEM *"
Goed voor hem, jammer voor degene waarop hij geklapt is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:07 schreef von_Preussen het volgende:
Nadat er vorige zaterdag een ongeluk vlak achter mij plaatsvond, vond er donderdagavond op de A20 bij Rotterdam een ongeluk net naast mij plaats. Mijn baan was vrij, dus reed ik met een vaartje van 90 lekker door. Alleen de baan rechts naast mij was niet vrij, daar stond een rij auto's stil. Komt er een petje uitdagend naast mij rijden, zit naar mij te loeren, en klapt vervolgens op het einde van de file.![]()
Oh, dat is wel de overtreffende trap van wat ik gister meegemaakt heb.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:07 schreef von_Preussen het volgende:
Op deze foto helaas niet zichtbaar, achter het monument, maar ik kon de kranslegging door o.a. de burgemeester etc. vanaf de eerste rij bekijken.quote:
Nee, maar twee keer in 1 week een ongeluk in je directe omgeving zien gebeuren is wel iets wat zelfs voor mij ongewoon is.quote:
Als ik het filmpje terugkijk blijken het twee leipe allochtonen in een oude Opel Corsa te zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:09 schreef waht het volgende:
[..]
Goed voor hem, jammer voor degene waarop hij geklapt is.
Wat heb jij dan meegemaakt Tammi?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, dat is wel de overtreffende trap van wat ik gister meegemaakt heb.
Stereotypen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:14 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik het filmpje terugkijk blijken het twee leipe allochtonen in een oude Opel Corsa te zijn geweest.
Jij hebt je vrouw voor het leven gevonden!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:19 schreef eriksd het volgende:
Een andere Phil liefhebber. En nog een vrouw ook.
Lekker voor jullie, haters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |