Eriksd ook dus dat komt mooi uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik blijf maagd tot het huwelijk. Jullie zijn dus allemaal homo's.
Maagd tot het huwelijk?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik blijf maagd tot het huwelijk. Jullie zijn dus allemaal homo's.
quote:[..]
Hoe kan dat? Geloof er bijna niks van.
http://www.anwb.nl/auto/r(...)ijs-halen,/auto.htmlquote:Als je ervoor kiest om in een korte periode je rijbewijs te halen, zorgen wij ervoor dat je na afloop van die periode (bijvoorbeeld 10 dagen) aansluitend het CBR examen kunt doen. Om dat te kunnen realiseren moeten we vooraf bepalen hoeveel rijlessen je nodig hebt, zodat we deze lessen in kunnen plannen. Hiervoor gebruiken we de intest (proefles).
Ik zat al op dit inkoppertje te wachten. 8/10quote:
Wel knetterduur, die spoedcursussen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maagd tot het huwelijk?
[..]
[..]
http://www.anwb.nl/auto/r(...)ijs-halen,/auto.html
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zat al op dit inkoppertje te wachten. 8/10
Maar ik hou de grap graag in stand als het wat oplevert
Denn der Minirock ist knapper, als Trinkwasser in Kinshasa.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zat al op dit inkoppertje te wachten. 8/10
Maar ik hou de grap graag in stand als het wat oplevert
Ikzelf val dan weer niet op maagden.quote:
Haha. Ik wil dat ook nog eens gaan doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:31 schreef waht het volgende:
Maar goed, in het oosten rijdt iedereen op z'n 13e al met de tractor.
En ik wil dan nog weer een keer een tank rijden.quote:
Hoe zou zo'n ding eigenlijk rijden. Is dat ook schakelen ofzo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:31 schreef waht het volgende:
Maar goed, in het oosten rijdt iedereen op z'n 13e al met de tractor.
Nee, daarvoor heb je de knecht, die doet al dat werk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe zou zo'n ding eigenlijk rijden. Is dat ook schakelen ofzo?
V_P, leg eens uit.
Dat levert u enkel een zware gevangenisstraf op. Dat zou Luttwak ook bevestigen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik wil dan nog weer een keer een tank rijden.
Op het Binnenhof.....zo de Ridderzaal naar binnen....
Een soort koelie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb je de knecht, die doet al dat werk.
Daar hebben we SE Fireworks dan weer voor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Exact, alleen dan zonder Nederlanders die met een koeliebomber je plantage komen platgooien.
Hahahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik wil dan nog weer een keer een tank rijden.
Op het Binnenhof.....zo de Ridderzaal naar binnen....
Ik wacht niet tot het huwelijk hoor. Maar een maagd vriend hoef ik niet. Er is dan wel iets mis met een jongen als hij boven de twintig is en nog steeds maagd is. Vind ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:33 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bang te zijn dat je vriend een maagd is als je wacht tot het huwelijk.
Die bevinden zich niet in de binnenlanden, slechts enkel in woonwijken van steden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar hebben we SE Fireworks dan weer voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |