Gezien het imago van 'de politicus' als beroepsgroep hoeft dat niet per sé een nadeel te zijn nu.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:59 schreef Hexagon het volgende:
Overigens kwam die Wintels wel over als iemand die stoffige ingesleten partijdogma's kan breken. Het is zeker iemand die iets kan en een moderne manier van denken heeft.
Al is hij vanwege zijn gebrek aan politieke ervaring en onbekendheid denk ik toch wle kansloos. Dom ook om dan je tegenstanders zwaar te beschadigen.
CDA-kandidaat Wintels opent aanval op Buma en Spiesquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:15 schreef Ringo het volgende:
En wie is Wintels nu weer? Ze zijn daar al jaren bezig om lelijke dingen tegen elkaar te roepen.
twitter:MiriamLavalette twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 17:32:16CDA bevestigt dat zich meer kandidaat-lijsttrekkers hebben gemeld dan de tot nu toe bekende Buma Spies Bleker Wintels Toorenburg Wesselink. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och het is de enige manier om zijn carriere in Den Haag te reddenquote:Op zondag 6 mei 2012 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
Benieuwd wie er verder nog uit de hoge hoed komen. Dat Bleker zich toch verkiesbaar stelt, vind ik echt verbijsterend. Eerst wekt -ie de indruk dat hij pas in de strijd stapt als er niet genoeg andere kandidaten zijn. Die zijn er ruimschoots, maar toch wil Bleker in de spotlights staan...
Hoorde zoiets op de radio, dat er al zes zijn afgevallen. Apart?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef Jojoke het volgende:
twitter:MiriamLavalette twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 17:32:16CDA bevestigt dat zich meer kandidaat-lijsttrekkers hebben gemeld dan de tot nu toe bekende Buma Spies Bleker Wintels Toorenburg Wesselink. reageer retweet
'iedereen' is wat ruim. Bleker heeft vooral veel aanhang onder de wat conservatieve ondernemers en boeren binnen het CDA, en die zijn volgens mij nog een best stevige groep binnen het CDA. En die kijken in ieder geval niet zo hard naar linkse dingen als Mauro, hoe de Hedwigekwestie invloed heeft bij hun kan ik niet goed inschatten.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef Hexagon het volgende:
"Wat beschadigt" vind ik wel het understatement van de dag.
Bijna iedereen haat die vent
Wellicht binnen de diehard boeren-aanhang wel. Dat zou inderdaad hem wel een kans doen maken. Al zullen die lui ook wel bekijken hoe Bleker bij de rest van Nederland ligt.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:13 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
'iedereen' is wat ruim. Bleker heeft vooral veel aanhang onder de wat conservatieve ondernemers en boeren binnen het CDA, en die zijn volgens mij nog een best stevige groep binnen het CDA. En die kijken in ieder geval niet zo hard naar linkse dingen als Mauro, hoe de Hedwigekwestie invloed heeft bij hun kan ik niet goed inschatten.
Vlak Keijzer nog niet uit (die komt misschien nog in de tweede ronde), maar Buma zal het wel winnen jaquote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef Jojoke het volgende:
Buma gaat dit winnen. Beste uit debat waren hij, Van Toorenburg en Keijzer. De laatste twee zijn echter onbekend.
Ze mogen blij zijn als ze de letter C nog mogen gaan gebruiken van Christus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze mogen al blij zijn als ze zes zetels halen. De mafkezen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn als ze de letter C nog mogen gaan gebruiken van Christus.
En Keijzer zal wel hoog op de kandidatenlijst komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:31 schreef Tanin het volgende:
[..]
Vlak Keijzer nog niet uit (die komt misschien nog in de tweede ronde), maar Buma zal het wel winnen ja
Ik weet niet of je al een debat hebt gezien? Maar Wintels kwam op mij niet over als een sterk debater, Keijzer daarentegen wel. Maar goed, nu kan nog van alles gebeuren, want de meeste stemmers bereiken ze vanavond (PenW debat) of as. zaterdag (Nieuwsuur debat). Dus even kijken wie de komende 3 dagen piekt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik snap niet dat Mona zo goed scoort. Wintels vind ik beter.
Mona heeft een aantrekkelijker uiterlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar spreken kan ze niet, wat was dat slecht net in P&Wquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mona heeft een aantrekkelijker uiterlijk.
Mag nog wel wat training gebruiken jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar spreken kan ze niet, wat was dat slecht net in P&W
Wintels oogt wat minder benaderbaar en Mona is wat warmer op het eerste oog.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Wintels is inhoudelijk beter, maar hij komt niet over. Hij is kleurloos. Kijk nog eens dat eerste lijsttrekkersdebat terug, als je het kunt terugvinden (dat debat van die geluidsstoringen). Let op hoe bijvoorbeeld Spies zichzelf introduceert en hoe Wintels dat doet. Hij praat steeds over zichzelf en spreekt nauwelijks de kiezer aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |