Heeft die niet net als Verhagen een beetje teveel een 'ratten'-imago?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef waht het volgende:
Ik acht De Vries ook een reële optie. Hij is op niet-nationaal niveau nog redelijk actief en zint naar het lijkt zeker op een terugkomst.
De verkiezingen komen inderdaad te vroeg voor het CDA lijkt het. Die moeten nog wel even gaan herbronnenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Jack hoort bij de Balkende-Verhagen-tandem. En daar zijn veel CDA'ers wel klaar mee. Ik denk dat het dus gewoon VHB wordt. Weinig spannend, beetje zeiken vanuit de oppositie, rustig kijken of er nog een weg omhoog is.
Ik denk het wel als spin-doctor en vrouwenversierder, gelukkig zijn we niet in Italië.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heeft die niet net als Verhagen een beetje teveel een 'ratten'-imago?
Heel eerlijk gezegd vind ik eigenlijk dat Maximus Rattus de klappen zou moeten opvangen.quote:Op zondag 22 april 2012 01:07 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Van Haersma Buma de klappen mag vangen
Ik associeer Van Haersma Buma (de naam alleen al) met de jaren '50 van de vorige eeuwquote:
Ideaal voor het CDA dus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:09 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik associeer Van Haersma Buma (de naam alleen al) met de jaren '50 van de vorige eeuw.
Ik met Buma/Stemra, helemaal van deze tijd dus!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:09 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik associeer Van Haersma Buma (de naam alleen al) met de jaren '50 van de vorige eeuw.
Dit. Eurlings zal wel niet, en dat is maar goed ook. Dat hele groepje van hem en Verhagen mag wmb heel snel de hoogste boom in. Engerds.quote:Op zondag 22 april 2012 01:10 schreef Ringo het volgende:
Van Haersma Buma natuurlijk. Dat is de enige onbesproken politicus in die fractie.
Perfect voor het CDA dus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:09 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik vind Buma ook goed te pruimen, maar ik vind eigenlijk ook dat Marcel WIntels gelijk heeft als ie zegt dat de lijsttrekker iemand moet worden die niets met het kabinet Bruin te maken heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Perfect voor het CDA dus.
Ik vind meneer Buma eigenlijk best sympathiek overkomen, nu ik hem in actie heb gezien de laatste dagen. Iets wat ik bij Balkie en Verhagen nooit heb kunnen zeggen.
Oh ja, die bedoelde ik. Net in EenVandaag ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:54 schreef Hexagon het volgende:
Die Wintels gaat wel vol op het orgel zeg
Dit gaat een bloedige strijd worden
http://www.telegraaf.nl/b(...)pies_draaien___.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |