Sta ik als rechtgeaarde VI-Hooligaan een beetje in m'n eentje te feesten in dat 'topic'. Niemand die mijn Gijp-quotes begrijpt.quote:
altijdquote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Rens-Reith het volgende:
Wegens mijn eigen verjaardag (nog 10 minuten en me verjaardag zit er alweer op) helaas VI gemist. Was het weer een topshow?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef Oliver23 het volgende:
Prima Showtje, niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd man, VI op je eigen verjaardag is toch heerlijk man, niets mis mee ouwe reusquote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Rens-Reith het volgende:
Wegens mijn eigen verjaardag (nog 10 minuten en me verjaardag zit er alweer op) helaas VI gemist. Was het weer een topshow?
Prima, maar je toontje bevalt me helemaal nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die elkaar pas de waarheid gaan vertellen als ze een liter jenever in hun mik hebben, ik denk er niet aan.
Ook net gedaanquote:
Dat zijn de eckte vi hooligans he, diep in de nacht lekker uitzendinkje terugkijken. Broekie uit, biertje erbij, is toch heerlijk man.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)81b1a5dd21e7ea4e.mp4
Vrijdag over de miljoenquote:
quote:FRANK DE BOER EN BERT VAN MARWIJK TE GAST IN VI
Vrijdag 4 en maandag 7 mei krijgt Voetbal International bezoek van twee zeer succesvolle coaches. Vrijdag aanstaande schuift Ajax-trainer Frank de Boer aan bij Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. Ajax is sinds afgelopen weekend ‘officieus’ landskampioen, een status die woensdagavond kan veranderen in ‘officieel’ als VVV-Venlo in de Amsterdam ArenA op bezoek komt.
In de maandagavonduitzending is de meest succesvolle Oranje-coach ooit te gast: Bert van Marwijk. Uiteraard laat hij zijn licht schijnen op de ontknoping in de Eredivisie en vertelt hij over zijn biografie die deze dag uitkomt, maar hij zal ook zeker vooruitkijken naar het EK Voetbal dat over precies een maand al van start gaat.
Wanneer is hij nog meer uitgenodigd dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch grappig dat de Boer nu wel in programma's komt nu hij geen kritiek zal krijgen.
?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ps: Ligt het nieuwe VI-Magazine morgen weer in de winkel?
Dat wou ik weten. Dankje!quote:
quote:Voormalig Oasis-zanger Liam Gallagher heeft gisteravond een geďmproviseerde persconferentie onderbroken na de winst van zijn favoriete voetbalclub Manchester City op aartsrivaal Manchester United. De toegestroomde journalisten keken geamuseerd toe hoe Gallagher, gewapend met een zonnebril en een grote grijns, de titelkansen van zijn club besprak.
Liam Gallagher vorig jaar in Amsterdam, waar hij optrad met zijn band Beady Eye.
'Wat willen jullie weten, jongens?' begon Gallagher. 'Bovenaan de ranglijst. Goed gedaan, City.'
Gallagher zei dat hij tijdens de wedstrijd even had staan kijken met Diego Maradona, die aanwezig was om zijn schoonzoon Sergio Agüero voor City te zien spelen. Daarna belijdde de zanger zijn liefde voor City-coach Roberto Mancini ('Hij is bijna net zo cool als ik') en de Belgische matchwinner Vincent Kompany.
City-aanvoerder Kompany kwam zelf nog even kijken bij Gallaghers ontboezeming, waarna de gewezen Oasis-frontman hem omarmde en 'Viva la Belgium' uitriep. Daarna verlieten ze getweeën de persruimte.
Het optreden van Gallagher doet denken aan een actie van Mario Balotelli, die enkele weken geleden een persconferentie bij Internazionale onverwachts opluisterde met zijn aanwezigheid. Ook toen de club slechte tijden doormaakte, liet Liam Gallagher zich met Oasis altijd kennen als onvoorwaardelijk supporter van Manchester City.
waaromniet?quote:
Ja inderdaad een nobodyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:39 schreef DrDentz het volgende:
zo'n mister nobody zanger die verlegen zit om wat aandacht, ik heb er niets mee
quote:De populariteit van de band leek op zijn hoogtepunt. Op 10 en 11 augustus 1996 trad Oasis voor 250.000 mensen, verdeeld over 2 avonden, op. De optredens waren binnen enkele minuten uitverkocht en in totaal hadden 2,5 miljoen mensen een ticket aangevraagd, wat in het Verenigd Koninkrijk nog steeds een record is.
Op vrijdag? No way. Maandag zou wel kunnen. Ook met Bertje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jawel.
Daar zorgt koning Frank wel voor.
Het zou ook leuk zijn als Alberto een verborgen camera actie hield achter de schermen bij dat De Schat van Oranje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Nu ik de emotionele scene van Emile Ratelband terug heb gezien ga ik toch twijfelen of ik niet structureel een topshow op een eiland aan het missen ben op vrijdagavond.
Top Gearquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou echt niet weten wat je anders op vrijdagavond zou willen kijken. De miljoenste talentenjacht op rtl, een of andere kutfilm, een politieserie in Maastricht of België, of Rob Geus op een eiland, die daar niet vrolijk van wordt.
twitter:metmichiel twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 19:11:474. Wilfred Genee & Johan Derksen - Nederland Is Helemaal Oranje #Megatop5 #3FM reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 19:13:06Is de combinatie voetbal en muziek OOIT geslaagd te noemen geweest? reageer retweet
Die vent kent deze hit duidelijk niet:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Evertjan het volgende:
twitter:metmichiel twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 19:11:474. Wilfred Genee & Johan Derksen - Nederland Is Helemaal Oranje #Megatop5 #3FM reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 19:13:06Is de combinatie voetbal en muziek OOIT geslaagd te noemen geweest? reageer retweet
Rensie joh, we beginnen even opnieuw. Gefeliciteerd, je was jarig?!quote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Rens-Reith het volgende:
Michiel Veenstra, zo'n schijtlollige discjockey, zo'n schreeuwlelijk die zelf niet mag kiezen welke platen hij draait en je toespreekt alsof hij het tegen een kleuter heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Veerboot het volgende:
Zoals gisteren beloofd even nagevraagd:
Voetbal International tot aan het EK op de buis
Ja inderdaad, nu legaal bier drinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Rensie joh, we beginnen even opnieuw. Gefeliciteerd, je was jarig?!
GENIAAL!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:49 schreef Veerboot het volgende:
Hele clip is uit:
Johan die op het eind meezingt met dat "nanananana"
De grote ster van Eredivsie Live en RTL staat thuis gewoon bij de kookplaat, onder de afzuigkap een Olifant op te steken.quote:
Ow ja daar heb je een punt. Damn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op vrijdag? No way. Maandag zou wel kunnen. Ook met Bertje.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:49 schreef Veerboot het volgende:
Hele clip is uit:
vind het wel frapant dat ik een EO add er naast ziet staan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:49 schreef Veerboot het volgende:
Hele clip is uit:
Frits Barend de linkse demagoog komt ons als onwetende kleuters wel even vertellen wat goed en fout istwitter:pauwenwitteman twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 17:48:31Oud-sportpresentator Frits Barend bespreekt in #PenW een eventuele boycot van het EK voetbal in Oekraďne. http://t.co/RNXFYjyw reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat Frank de Boer hiervan vindt....
Dat mens zal hier en daar wel corrupt zijn maar..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:33 schreef Evertjan het volgende:
wat zou JD vinden van al die commotie rondom mevrouw Timosjenko?
quote:Het jubileumfeest van Personato is een feit. We willen al onze relaties, vrienden en bekenden bedanken voor de fantastische avond! Het was een topfeest. De heren van VI waren op dreef. Vooral Gijp was hilarisch! Hou onze website of onze Facebook-pagina in de gaten voor de foto’s en een videocompilatie van deze avond.
http://www.personato.nl/n(...)_de_fotos_10006.html
Anyone? Ik weet echt niet waar ik ze moet vinden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:33 schreef heiden6 het volgende:
Is er al een mp4? Als iemand die kan vinden, dank.
Alles voor het geldquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mmm, ik zie dat er afgelopen donderdag nog een voetbal international is geweest.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had gvd nog een uitnodiging ook...
Maar in tegenstelling tot Frank kan ik bij Johan wel verstaan wat hij zingtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef Slobeend het volgende:
Wat doet John van den Heuvel in die clip dan.
En even serieus, de stem van Johan heeft nog wel wat weg van Frank Boeijen.![]()
Tegen Peter R de Vriesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:48 schreef Slobeend het volgende:
Wat doet John van den Heuvel in die clip dan.
En even serieus, de stem van Johan heeft nog wel wat weg van Frank Boeijen.![]()
de sigaarsnor blogquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Anyone? Ik weet echt niet waar ik ze moet vinden.
Doen ze volgens mij vrij vaak: http://www.viontour.nl/quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mmm, ik zie dat er afgelopen donderdag nog een voetbal international is geweest.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:26 schreef Oliver23 het volgende:
Zelfs bij een serieus onderwerp zoals Joelia Timosjenko, moest Genee gisteren in PowNews zijn EK Hit toch nog even laten horen
haha, heerlijk schaamteloos!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:26 schreef Oliver23 het volgende:
Zelfs bij een serieus onderwerp zoals Joelia Timosjenko, moest Genee gisteren in PowNews zijn EK Hit toch nog even laten horen
Met een lekker wijf d'r in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de geruchten kloppen zal Bert komende maandag de studio binnenrijden in een Spitfire.
Kan niet wachten op de reacties van de heren aan tafelquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sno scoort dus hij zal wel Gilette speler van het jaar worden.
Heerlijke goals, vooral die eerste vind ik persoonlijk, venijnige stuit net bij de doellijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sno scoort dus hij zal wel Gilette speler van het jaar worden.
wat vaak helpt is het topic lezen en dan kijken bij posts van na de uitzending.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Anyone? Ik weet echt niet waar ik ze moet vinden.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)81b1a5dd21e7ea4e.mp4
Ik ben benieuwd naar de bokaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de reacties van de heren aan tafel
gaan we lollig doen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
wat vaak helpt is het topic lezen en dan kijken bij posts van na de uitzending.
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb alvast een EK usericon gemaakt maar die hou ik nog even vast tot Bert aan tafel zit.
Reuze interessant. Frank is een enorm grappige kerel die spontaan uit de hoek komt en waar nodig is ook kritisch is op de mensen in de voetbalwereld. Ik denk echt dat het reuze spannende tv op zal leveren en dat het een topshow wordt, door toedoen van Frank. Poeh, dit wordt er eentje.quote:
Haten op Frank.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Reuze interessant. Frank is een enorm grappige kerel die spontaan uit de hoek komt en waar nodig is ook kritisch is op de mensen in de voetbalwereld. Ik denk echt dat het reuze spannende tv op zal leveren en dat het een topshow wordt, door toedoen van Frank. Poeh, dit wordt er eentje.
Dat is toch geen haten? Prima trainer, prima kerel, maar volslagen oninteressant voor een dergelijk programma. Dit wordt gewoon pure niksigheid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haten op Frank.Heb wat respect verdomme voor de beste trainer van de Eredivisie en een top international.
'Wanneer krijgt Wilfred de baard in de keel?'quote:Op donderdag 3 mei 2012 06:09 schreef Paul het volgende:
TUSSEN 9 EN 10 UUR KOMEN JOHAN DERKSEN EN WILFRED GENEE OPTREDEN BIJ GIEL BEELEN OP 3FM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
prachtige intro heeft dat lied jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:49 schreef DrDentz het volgende:
Er is er maar eentje die er toe doet, en dat is Bertje.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef Heufd het volgende:
Derksen & Genee hebben ook het vriendenboekje van Giel ingevuld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilfred heeft dat doorgestreept en Rob Stenders neergepend. Is alleen wat lastig te zien omdat het door die paarse achtergrond heen gaat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:07 schreef ThaTim het volgende:
[..]
allebei hebben ze giel als lievelingsdj
ja, had ik al gezien, had reactie al geeditquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:09 schreef Heufd het volgende:
[..]
Wilfred heeft dat doorgestreept en Rob Stenders neergepend. Is alleen wat lastig te zien omdat het door die paarse achtergrond heen gaat.
Ik heb een hekel aan: mannen die hun haar vervenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef Heufd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer geil jaquote:
's nachts na 2e volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die van Genee kan ik niet zo goed lezen.
idd niet leesbaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die van Genee kan ik niet zo goed lezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat meisje met roze jasje?quote:
Hi hi hi hi hi ha ha ha ha, dit heb ik dus echt nog nooit gezien he !quote:
Volgens mij is ie gelijk ontslagenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:09 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Hi hi hi hi hi ha ha ha ha, dit heb ik dus echt nog nooit gezien he !
heb jij zoiets ooit al eens gezien?
hahaha, dit is toch leuk joh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Is alles nu leesbaar? Ik wist trouwens niet van alles zeker of ik het wel goed had overgenomen, was soms onleesbaar
Grabbelknuisjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Is alles nu leesbaar? Ik wist trouwens niet van alles zeker of ik het wel goed had overgenomen, was soms onleesbaar
Haha epischquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb voor jullie trouwens ook nog dé ideale VI Ringtone of eventueel wekker:
Goeiemorgen poepie! - door Johan Derksen
http://www22.zippyshare.com/v/42037610/file.html
Ik hoop dat ie 't doet.
Kleine vuistjes, maar waar Johan met z'n vuistjes naar grabbelt weet ik niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Of las ik het fout?
Ik denk niet dat ik 's morgens vroeg het humeur heb om dit te waarderen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb voor jullie trouwens ook nog dé ideale VI Ringtone of eventueel wekker:
Goeiemorgen poepie! - door Johan Derksen
http://www22.zippyshare.com/v/42037610/file.html
Ik hoop dat ie 't doet.
Ik vind dat Johan best een mooi handschrift heeft, is prima te lezen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Gvd wat hebben die 2 een mongolen handschrift.
Ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niets tegen Frank de Boer, prima trainer, maar het gaat vanavond wel ten koste van een Boskamp-uitzending.
Storyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:27 schreef tech4u het volgende:
http://www.story.nl/2012/(...)ndanks-tv-successen/
Precies, ik hoop niet dat het een Ajax International wordt vanavond. Maar ik vertrouw op Wilfred dat hij het Ajax-gehalte tot een minimum zal beperken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niets tegen Frank de Boer, prima trainer, maar het gaat vanavond wel ten koste van een Boskamp-uitzending.
Volgens mij is Frank niet zo van de politiek correcte antwoorden, voor een actieve trainer dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef Ties02 het volgende:
Lekker Ajax gegeil en politiek correcte antwoorden vanavond![]()
Ik wil Jan zien
Bij letterlijk elk programma zie je de Ajax huldigingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef Ties02 het volgende:
Lekker Ajax gegeil en politiek correcte antwoorden vanavond![]()
Ik wil Jan zien
Lijkt net alsof Ajax de grootste club van Nederland is?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij letterlijk elk programma zie je de Ajax huldiging
Toen Twente, AZ of PSV kampioen was zag je het veel minder.
50.000 mensen bij de huldigingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lijkt net alsof Ajax de grootste club van Nederland is?
Ja alle successupporters stonden weer te springen in het centrum.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lijkt net alsof Ajax de grootste club van Nederland is?
hoezoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef pberends het volgende:
Iemand die hier de Veronica Magazine heeft?
Paste gewoon niet meer. Blame de burgemeesterquote:
Successupporters? En dat zeg je als PSV'r? Donderstraal toch op man. Niet alle fans passen in het stadion van Ajax.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja alle successupporters stonden weer te springen in het centrum.
Owja sorry, al die 3-4 miljoen supporters zijn allemaal die hard.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Successupporters? En dat zeg je als PSV'r? Donderstraal toch op man. Niet alle fans passen in het stadion van Ajax.
Ik beken eerlijk dat ik amper in het stadion te vinden ben, deels dankzij het geld etc wat ik er gwn niet voor heb. Maar ik weet wel van me zelf dat ik een "die hard" Ajacied ben, die altijd kijkt en mijn clubje steunt in alle mogelijke situatie's. Natuurlijk zijn die 3-4 miljoen niet die-hard, maar een hoop wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja sorry, al die 3-4 miljoen supporters zijn allemaal die hard.
jij ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef DrDentz het volgende:
Tja iedereen is weer voor Ajax inclusief de koffiejuffrouw.
boehoeequote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef DrDentz het volgende:
Tja iedereen is weer voor Ajax inclusief de koffiejuffrouw.
Rtl blokkeert niet meer op youtube toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:59 schreef elby1988 het volgende:
Is er een site waar je de vioranje filmpjes via je telefoon kan bekijken online? ben op vakantie nl;)
Je zet je zelf enorm voor lul zo he, maar dat weet je?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij letterlijk elk programma zie je de Ajax huldiging
Toen Twente, AZ of PSV kampioen was zag je het veel minder.
Ik,kan ze iig niet vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rtl blokkeert niet meer op youtube toch?
Wilfred moet wel, anders kan hij zijn dochter vanuit de live uitzending geen beterschap wensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef cassettedeck het volgende:
Vraag me af of Wilfred er vanavond bij is. Hij was vanmiddag ook niet op de radio bij BNR, iets met zijn dochter zeiden ze.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef Evertjan het volgende:
hopenlijk heeft JD nog een mooi oud verhaal over voetbal in de WO II zou wel mooi passen op 4 mei
Wat een eng gezelschapquote:
Jennifer Hofman, geil wijfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:46 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Die "Ans" mag anders wel een keer bij me langskomen. Die splijt ik van ster tot kruin.
Oh, neuk jij nog de lampenkappen van het plafond dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:46 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Die "Ans" mag anders wel een keer bij me langskomen. Die splijt ik van ster tot kruin.
Laat hem maandag komen, kan hij over Feyenoord en hun vCL plaats praten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Verdomme man weer geen Boskampie, he? Het is toch niet te geloven. Ik weet wel datie erbij loopt alsof ie 10 cm ontsluiting heeft. Zou dat het zijn Johan, he? Ach ja. Mooi man.
Bert maandag hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat hem maandag komen, kan hij over Feyenoord en hun vCL plaats praten.
Nee we krijgen Frank de Boer, dat wordt lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Verdomme man weer geen Boskampie, he? Het is toch niet te geloven. Ik weet wel datie erbij loopt alsof ie 10 cm ontsluiting heeft. Zou dat het zijn Johan, he? Ach ja. Mooi man.
Viergever in de verdediging? Not sure if seriousquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef Nober het volgende:
Ajax International dus vanavond, ik ben wel van plan maandag te kijken met Bert, kunnen ze gelijk Huntelaar in de spits opperen en Viergever in de verdediging en Kuijt op de bank.
Net of Bert daar wat over gaat zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef Nober het volgende:
Ajax International dus vanavond, ik ben wel van plan maandag te kijken met Bert, kunnen ze gelijk Huntelaar in de spits opperen en Viergever in de verdediging en Kuijt op de bank.
Dat meen je niet man, he? Frank de Boer... Weet je zeker dat het niet Edwin Evers is die te lang in de schmink heeft gezeten? HA HA! Oh oh, ach ja. Frankie de Boer, ook wel eens leuk toch? Of vind jij van niet? Jawel joh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee we krijgen Frank de Boer, dat wordt lachen
In plaats van Mathijsen, Van Persie op Kuijt's plek en Huntelaar de spits... da's toch logisch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Viergever in de verdediging? Not sure if serious
in VI heeft van Egmond al eens een mooi verhaal geschreven over Joodse voetballers die dankzij voetbal WO II hebben overleefd. Prachtverhaal was datquote:
Ja daarom zijn hun gezichten gewoon zichtbaar gemaaktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is echt hoor, zo gaat dat in Amerika.
ik mis de series met vechtende dwergen en over ijs rijdens truckersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is echt hoor, zo gaat dat in Amerika.
en vergeet de stoere echte houthakkers nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik mis de series met vechtende dwergen en over ijs rijdens truckers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |