Sta ik als rechtgeaarde VI-Hooligaan een beetje in m'n eentje te feesten in dat 'topic'. Niemand die mijn Gijp-quotes begrijpt.quote:
altijdquote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Rens-Reith het volgende:
Wegens mijn eigen verjaardag (nog 10 minuten en me verjaardag zit er alweer op) helaas VI gemist. Was het weer een topshow?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef Oliver23 het volgende:
Prima Showtje, niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd man, VI op je eigen verjaardag is toch heerlijk man, niets mis mee ouwe reusquote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Rens-Reith het volgende:
Wegens mijn eigen verjaardag (nog 10 minuten en me verjaardag zit er alweer op) helaas VI gemist. Was het weer een topshow?
Prima, maar je toontje bevalt me helemaal nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die elkaar pas de waarheid gaan vertellen als ze een liter jenever in hun mik hebben, ik denk er niet aan.
Ook net gedaanquote:
Dat zijn de eckte vi hooligans he, diep in de nacht lekker uitzendinkje terugkijken. Broekie uit, biertje erbij, is toch heerlijk man.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)81b1a5dd21e7ea4e.mp4
Vrijdag over de miljoenquote:
quote:FRANK DE BOER EN BERT VAN MARWIJK TE GAST IN VI
Vrijdag 4 en maandag 7 mei krijgt Voetbal International bezoek van twee zeer succesvolle coaches. Vrijdag aanstaande schuift Ajax-trainer Frank de Boer aan bij Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. Ajax is sinds afgelopen weekend ‘officieus’ landskampioen, een status die woensdagavond kan veranderen in ‘officieel’ als VVV-Venlo in de Amsterdam ArenA op bezoek komt.
In de maandagavonduitzending is de meest succesvolle Oranje-coach ooit te gast: Bert van Marwijk. Uiteraard laat hij zijn licht schijnen op de ontknoping in de Eredivisie en vertelt hij over zijn biografie die deze dag uitkomt, maar hij zal ook zeker vooruitkijken naar het EK Voetbal dat over precies een maand al van start gaat.
Wanneer is hij nog meer uitgenodigd dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch grappig dat de Boer nu wel in programma's komt nu hij geen kritiek zal krijgen.
?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ps: Ligt het nieuwe VI-Magazine morgen weer in de winkel?
Dat wou ik weten. Dankje!quote:
quote:Voormalig Oasis-zanger Liam Gallagher heeft gisteravond een geïmproviseerde persconferentie onderbroken na de winst van zijn favoriete voetbalclub Manchester City op aartsrivaal Manchester United. De toegestroomde journalisten keken geamuseerd toe hoe Gallagher, gewapend met een zonnebril en een grote grijns, de titelkansen van zijn club besprak.
Liam Gallagher vorig jaar in Amsterdam, waar hij optrad met zijn band Beady Eye.
'Wat willen jullie weten, jongens?' begon Gallagher. 'Bovenaan de ranglijst. Goed gedaan, City.'
Gallagher zei dat hij tijdens de wedstrijd even had staan kijken met Diego Maradona, die aanwezig was om zijn schoonzoon Sergio Agüero voor City te zien spelen. Daarna belijdde de zanger zijn liefde voor City-coach Roberto Mancini ('Hij is bijna net zo cool als ik') en de Belgische matchwinner Vincent Kompany.
City-aanvoerder Kompany kwam zelf nog even kijken bij Gallaghers ontboezeming, waarna de gewezen Oasis-frontman hem omarmde en 'Viva la Belgium' uitriep. Daarna verlieten ze getweeën de persruimte.
Het optreden van Gallagher doet denken aan een actie van Mario Balotelli, die enkele weken geleden een persconferentie bij Internazionale onverwachts opluisterde met zijn aanwezigheid. Ook toen de club slechte tijden doormaakte, liet Liam Gallagher zich met Oasis altijd kennen als onvoorwaardelijk supporter van Manchester City.
waaromniet?quote:
Ja inderdaad een nobodyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:39 schreef DrDentz het volgende:
zo'n mister nobody zanger die verlegen zit om wat aandacht, ik heb er niets mee
quote:De populariteit van de band leek op zijn hoogtepunt. Op 10 en 11 augustus 1996 trad Oasis voor 250.000 mensen, verdeeld over 2 avonden, op. De optredens waren binnen enkele minuten uitverkocht en in totaal hadden 2,5 miljoen mensen een ticket aangevraagd, wat in het Verenigd Koninkrijk nog steeds een record is.
Op vrijdag? No way. Maandag zou wel kunnen. Ook met Bertje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jawel.
Daar zorgt koning Frank wel voor.
Het zou ook leuk zijn als Alberto een verborgen camera actie hield achter de schermen bij dat De Schat van Oranje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Nu ik de emotionele scene van Emile Ratelband terug heb gezien ga ik toch twijfelen of ik niet structureel een topshow op een eiland aan het missen ben op vrijdagavond.
Top Gearquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou echt niet weten wat je anders op vrijdagavond zou willen kijken. De miljoenste talentenjacht op rtl, een of andere kutfilm, een politieserie in Maastricht of België, of Rob Geus op een eiland, die daar niet vrolijk van wordt.
twitter:metmichiel twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 19:11:474. Wilfred Genee & Johan Derksen - Nederland Is Helemaal Oranje #Megatop5 #3FM reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 19:13:06Is de combinatie voetbal en muziek OOIT geslaagd te noemen geweest? reageer retweet
Die vent kent deze hit duidelijk niet:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Evertjan het volgende:
twitter:metmichiel twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 19:11:474. Wilfred Genee & Johan Derksen - Nederland Is Helemaal Oranje #Megatop5 #3FM reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 19:13:06Is de combinatie voetbal en muziek OOIT geslaagd te noemen geweest? reageer retweet
Rensie joh, we beginnen even opnieuw. Gefeliciteerd, je was jarig?!quote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Rens-Reith het volgende:
Michiel Veenstra, zo'n schijtlollige discjockey, zo'n schreeuwlelijk die zelf niet mag kiezen welke platen hij draait en je toespreekt alsof hij het tegen een kleuter heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Veerboot het volgende:
Zoals gisteren beloofd even nagevraagd:
Voetbal International tot aan het EK op de buis
Ja inderdaad, nu legaal bier drinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Rensie joh, we beginnen even opnieuw. Gefeliciteerd, je was jarig?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |