Vergelijkbaar met het gezelschap Rutte, Verhagen en Wilders dat tot voorzeer kort hartstochtelijk werd verdedigd hierquote:Op zondag 29 april 2012 10:42 schreef waht het volgende:
Het illustere gezelschap Roemer, Wilders en Samsom. Je zal er maar bij horen.
De maak een nieuw deeltje knop ontbreekt nog steeds in de mobile layoutquote:
Hij weer.quote:Op zondag 29 april 2012 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met het gezelschap Rutte, Verhagen en Wilders dat tot voorzeer kort hartstochtelijk werd verdedigd hier
onderaan de pagina op pag 13; open nieuw deelquote:Op zondag 29 april 2012 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De maak een nieuw deeltje knop ontbreekt nog steeds in de mobile layout
Ach als het andere lijstje kan dan kan deze minstens zo goed zo niet een stuk beter aangezien het een officieel verbond was.quote:
Erik is snel vandaag.quote:Op zondag 29 april 2012 10:51 schreef 99.999 het volgende:
Nu even wachten wie zich niet in kan houden en er weer haakjes omheen gaat plaatsen.
Door wie eigenlijk?quote:Op zondag 29 april 2012 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met het gezelschap Rutte, Verhagen en Wilders dat tot voorzeer kort hartstochtelijk werd verdedigd hier
Als je nou gewoon mee gaat in het kruisigen van de klaagpartijen zou het hier een stuk leuker zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 10:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach als het andere lijstje kan dan kan deze minstens zo goed zo niet een stuk beter aangezien het een officieel verbond was.
Och ja, nu blijkt niemand ooit voorstander te zijn geweest van het kabinet.quote:
Hou je bek man.quote:Op zondag 29 april 2012 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och ja, nu blijkt niemand ooit voorstander te zijn geweest van het kabinet.
Godse Petrus.
Dat laatste is bij mijn weten alleen beweerd over de Britse aanval, en het is de vraag of dat juist is.quote:Op zondag 29 april 2012 04:28 schreef remlof het volgende:
Omg en de dag erna, de 14e februari ging de USAAF nog eens over Dresden heen, weer bombardementen met brandbommen en jagers die burgers op de oever van de Elbe neermaaiden, aldus ooggetuigen.
Is goed Petrus, godse droplul die je er bent.quote:Op zondag 29 april 2012 11:02 schreef waht het volgende:
[..]
Hou je bek man.
En ik steunde het kabinet ja. Niet de PVV.
PvdA wilde na de verkiezingen nietpratenquote:Op zondag 29 april 2012 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och ja, nu blijkt niemand ooit voorstander te zijn geweest van het kabinet.
Godse Petrus.
Dat is hetzelfde aangezien er gedoogsteun was. Jammer joh.quote:Op zondag 29 april 2012 11:02 schreef waht het volgende:
[..]
Voor jou wellicht, voor mij niet. Zo makkelijk gaat dat.quote:Op zondag 29 april 2012 11:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde aangezien er gedoogsteun was. Jammer joh.
Wat heb ik te bouten met de PvdA?quote:Op zondag 29 april 2012 11:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
PvdA wilde na de verkiezingen nietpraten
PvdA wilde na de val niet meepraten
Dat onderzoek stamt uit 2000, maar er is al veel eerder over geschreven:quote:Op zondag 29 april 2012 11:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat laatste is bij mijn weten alleen beweerd over de Britse aanval, en het is de vraag of dat juist is.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/719201.stm
Vuige PVV'er!quote:Op zondag 29 april 2012 11:06 schreef waht het volgende:
[..]
Voor jou wellicht, voor mij niet. Zo makkelijk gaat dat.
Ach CDA en VVD beperken zich net zo goed als PvdA, SP en PVV tot het verdedigen van de babyboombelangen.quote:Op zondag 29 april 2012 10:56 schreef waht het volgende:
[..]
Als je nou gewoon mee gaat in het kruisigen van de klaagpartijen zou het hier een stuk leuker zijn.
De PVV was de enige reden dat het kabinet er kwam. Steunde je het kabinet dan steunde je de PVV zo simpel is het.quote:Op zondag 29 april 2012 11:02 schreef waht het volgende:
[..]
Hou je bek man.
Wat voor coalties waren er nog meer mogelijk dan?quote:
Genaaid worden we sowieso, met links alleen wat meer. Zei een of andere blaaskaak ooit.quote:Op zondag 29 april 2012 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach CDA en VVD beperken zich net zo goed als PvdA, SP en PVV tot het verdedigen van de babyboombelangen.
Altijd leuk mennekes die zo vatbaar zijn voor propagandaquote:Op zondag 29 april 2012 11:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
PvdA wilde na de verkiezingen nietpraten
Doe niet zo moeilijk. Als wij weer eens zaten te zeiken op een besluit van het kabinet, voerde jij een speciaal jodendansje op voor Rutte en Verhagen. Moet je ook verder zelf weten.quote:Op zondag 29 april 2012 11:06 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt jezelf hiervoor al regelmatig in vreemde bochten gekronkeld dus zo makkelijk gaat het blijkbaar nietquote:Op zondag 29 april 2012 11:06 schreef waht het volgende:
[..]
Jij zit dus ook op de lijn dat de PVV-optie de enige mogelijke wasquote:Op zondag 29 april 2012 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat voor coalties waren er nog meer mogelijk dan?
Nee, dat was ik.quote:Op zondag 29 april 2012 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk. Als wij weer eens zaten te zeiken op een besluit van het kabinet, voerde jij een speciaal jodendansje op voor Rutte en Verhagen. Moet je ook verder zelf weten.
Daar gaat het toch niet om? Ik heb hoe bepaalde users over Rutte I dachten. Of er wel of geen alternatief was, is irrelevant.quote:Op zondag 29 april 2012 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat voor coalties waren er nog meer mogelijk dan?
Jij kan niet dansen.quote:
Wij kunnen niet dansen. Genesis, 1991.quote:
Jaren '80-faalquote:Op zondag 29 april 2012 11:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wij kunnen niet dansen. Genesis, 1991.
Welke waren er nog meer mogelijk?quote:Op zondag 29 april 2012 11:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij zit dus ook op de lijn dat de PVV-optie de enige mogelijke was?
Ik ben het niet eens met Bergander waar het de schuld voor het bombardement betreft: hij vindt dat het geheel te wijten was aan de Nazi's, die met hun eerdere misdaden de oorlogvoering meedogenloos hadden gemaakt.quote:Op zondag 29 april 2012 11:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat onderzoek stamt uit 2000, maar er is al veel eerder over geschreven:
http://www.holocaustdenia(...)/defense/evans/520ci
Nou en.quote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef waht het volgende:
Petrus was een antisemiet, kan ik niet zijn dus.
Betere postbus 51 spot tegen alcoholmisbruik is niet denkbaar.quote:Op zondag 29 april 2012 11:16 schreef eriksd het volgende:
Stel je voor, een uitslagenavond met Koos. Dan maakt de bond tegen het vloeken overuren.
SP, PVV, PvdA met gedoogsteun van de VVD.quote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke waren er nog meer mogelijk?
Tegen HBO bedoel je.quote:Op zondag 29 april 2012 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Betere postbus 51 spot tegen alcoholmisbruik is niet denkbaar.
Die blokkeerden toch paars-plus?quote:Op zondag 29 april 2012 11:18 schreef 99.999 het volgende:
Ja mensen, u leest het goed. Van Boerkaverbod tot dierenpolitie en van wietpas tot illegalenrazziaquotum, allemaal de schuld van de PvdA
Ik zou kijken!quote:Op zondag 29 april 2012 11:16 schreef eriksd het volgende:
Stel je voor, een uitslagenavond met Koos. Dan maakt de bond tegen het vloeken overuren.
De PVV had 24 zetels, je kan rekenen neem ik aan?quote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke waren er nog meer mogelijk?
Jij hebt draaien geleerd van Koos?quote:Op zondag 29 april 2012 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De PVV had 24 zetels, je kan rekenen neem ik aan?
Volgens mij waren ze met meerdere partijen aan de onderhandelingstafel waarvan er 1 alleen met de PVV in zee wouquote:
Door concreet antwoord te geven op je vraag?quote:Op zondag 29 april 2012 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij hebt draaien geleerd van Koos?
Uiteraard. Want de VVD en het CDA hadden geen keus!quote:Op zondag 29 april 2012 11:18 schreef 99.999 het volgende:
Ja mensen, u leest het goed. Van Boerkaverbod tot dierenpolitie en van wietpas tot illegalenrazziaquotum, allemaal de schuld van de PvdA
Ze overschatten zichzelf gewoon, net als nu bij het akkoord. Zit Samsom daar onrustig in z'n kantoortje te wachten, is het al gebeurd als hij eens poolshoogte gaat nemen.quote:
Neenee, de PvdA wilde in eerste instantie niet meer dan 12 miljard bezuinigen. Zo ging het.quote:Op zondag 29 april 2012 11:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze met meerdere partijen aan de onderhandelingstafel waarvan er 1 alleen met de PVV in zee wou..
Dat is dan weer de schuld van de VVD volgens du_ke.quote:Op zondag 29 april 2012 11:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ze overschatten zichzelf gewoon, net als nu bij het akkoord. Zit Samsom daar onrustig in z'n kantoortje te wachten, is het al gebeurd als hij eens poolshoogte gaat nemen.
Ze moesten wel een regering in gaan zonder ambitie en met weinig kwaliteit.quote:Op zondag 29 april 2012 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Want de VVD en het CDA hadden geen keus!
Hoezo overschatten? PvdA was in 2010 de tweede partij van Nederland, met een zetel minder dan de VVD. Dan mag je best eisen stellen. Bolkestein riep vorige week zelfs dat de oppositie een must is als je teveel in moet leveren.quote:Op zondag 29 april 2012 11:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ze overschatten zichzelf gewoon, net als nu bij het akkoord. Zit Samsom daar onrustig in z'n kantoortje te wachten, is het al gebeurd als hij eens poolshoogte gaat nemen.
Ja, du_ke.quote:Op zondag 29 april 2012 11:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is dan weer de schuld van de VVD volgens du_ke.
Dus moest de dierenpolitie er wel komen?quote:Op zondag 29 april 2012 11:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neenee, de PvdA wilde in eerste instantie niet meer dan 12 miljard bezuinigen. Zo ging het.
Nee, alles is de schuld van de PvdA. Elk verneukt voorstelletje dat ooit door de Kamer is geramd, is toe te schrijven aan de PvdA.quote:Op zondag 29 april 2012 11:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neenee, de PvdA wilde in eerste instantie niet meer dan 12 miljard bezuinigen. Zo ging het.
Welkom in mijn wereld. Ik geniet van alle zure gezichten, van welke zijde dan ook.quote:Op zondag 29 april 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
Bovendien waren die 1,5 jaar zure gezichten ter linkerzijde natuurlijk al een feest op zich,
En het is goed om te weten dat Rutte z'n moeder nog zou verkopen voor het pluche.quote:Op zondag 29 april 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
Bovendien waren die 1,5 jaar zure gezichten ter linkerzijde natuurlijk al een feest op zich,
Hoppa!quote:Op zondag 29 april 2012 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, alles is de schuld van de PvdA. Elk verneukt voorstelletje dat ooit door de Kamer is geramd, is toe te schrijven aan de PvdA.
Dat is een pleonasmequote:Op zondag 29 april 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
Uiteraard mag je eisen stellen, dat mag iedereen. En die mogen ingewilligd worden of niet.quote:Op zondag 29 april 2012 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo overschatten? PvdA was in 2010 de tweede partij van Nederland, met een zetel minder dan de VVD. Dan mag je best eisen stellen. Bolkestein riep vorige week zelfs dat de oppositie een must is als je teveel in moet leveren.
Vandaar dat je zo vaak last vanquote:Op zondag 29 april 2012 11:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld. Ik geniet van alle zure gezichten, van welke zijde dan ook.
En nog mooier is dat iedereen hier nu plots gekant was tegen het kabinet. Haha, wat een grap.quote:Op zondag 29 april 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
En het inwilligen van de PVV-eisen werd hier hartstochtelijk verdedigd *o*quote:Op zondag 29 april 2012 11:26 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard mag je eisen stellen, dat mag iedereen. En die mogen ingewilligd worden of niet.
En de PvdA niet vies is om een premier aan te wrijven dat hij homo is in de hoop hem daar mee te beschadigenquote:Op zondag 29 april 2012 11:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En het is goed om te weten dat Rutte z'n moeder nog zou verkopen voor het pluche.
Dat sowieso. En het blijft nog wel even genieten als ik het zo zie.quote:Op zondag 29 april 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
De HRA waar de PvdA jarenlang wat aan had kunnen doen. Net als het ontslagrecht. Het is nou niet zo dat er voor de PvdA per se wat moest gebeuren hé.quote:Op zondag 29 april 2012 11:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus moest de dierenpolitie er wel komen?
je kan hier dan net zo goed zeggen dat het kwam door de VVD die de HRA als heilig huisje op worp
Jazeker. Kansloos maakt hilarisch.quote:Op zondag 29 april 2012 11:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo vaak last vanhebt hier?
PvdA - PVV - SP. Over jezelf framen gesprokenquote:Op zondag 29 april 2012 11:27 schreef waht het volgende:
[..]
Dat sowieso. En het blijft nog wel even genieten als ik het zo zie.
Wie van de aanwezigen is PvdA'er?quote:Op zondag 29 april 2012 11:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
PvdA - PVV - SP. Over jezelf framen gesproken
Zo heeft iedere partij heilige huisjes. Vooral de babyboombelangenpartijen maar roepen dat er daarom geen andere coalitie mogelijk was dan dat gedrocht met de PVV is gewoon onzin. Daar heeft de VVD gewoon heel bewust op aangestuurd. De dierenpolitie was hun ambitie.quote:Op zondag 29 april 2012 11:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
De HRA waar de PvdA jarenlang wat aan had kunnen doen. Net als het ontslagrecht. Het is nou niet zo dat er voor de PvdA per se wat moest gebeuren hé.
Dat beseffen ze zelf ook. Samsom zit te balen als een stekker.quote:Op zondag 29 april 2012 11:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
PvdA - PVV - SP. Over jezelf framen gesproken
Wat heeft dat nou te rotten met die constatering? Stumperd.quote:
De conclusie is dan ook dat de overheid altijd te veel uitgeeft, als de linksen dat nou eens zouden snappen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:29 schreef Pietverdriet het volgende:
En laten we wel zijn, de financiele problemen van de overheid is niet de schuld van een bepaalde partij, de overheidsuitgaven stijgen al sinds de oorlog harder dan de economie groeit.
Weer dronken, koos?quote:Op zondag 29 april 2012 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Leuk dat jullie de PvdA gaan bashen als wij gemeen doen tegen het vorige kabinet. Maar nogmaals, wat hebben met de PvdA te maken?
Grote Indiaan goed Nederlands praat?quote:Op zondag 29 april 2012 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Maar nogmaals, wat hebben met de PvdA te maken?
Journalist in de achterhoek hé, dan maakt het allemaal wat minder uit.quote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Grote Indiaan goed Nederlands praat?
Daar gaat het bier per meter en pis je tegen je eigen auto zodat anderen weten dat die van jou isquote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Journalist in de achterhoek hé, dan maakt het allemaal wat minder uit.
Alles. Jij bent erop gebrand de PvdA kapot te maken als reactie op de kritiek op het vorige kabinet.quote:Op zondag 29 april 2012 11:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou te rotten met die constatering? Stumperd.
Daar heeft de PvdA geen hulp bij nodigquote:Op zondag 29 april 2012 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alles. Jij bent erop gebrand de PvdA kapot te maken als reactie op de kritiek op het vorige kabinet.
Weer het hele weekend op het forum rondgehangen, Piet?quote:
Nope, lekker staan klussen aan mijn huisquote:Op zondag 29 april 2012 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer het hele weekend op het forum rondgehangen, Piet?
En dat houdt verband met jouw constatering dat er hier geen PvdA'ers zijn want?quote:Op zondag 29 april 2012 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alles. Jij bent erop gebrand de PvdA kapot te maken als reactie op de kritiek op het vorige kabinet.
Niets natuurlijk maar je moet wat om het gevrij met de PVV goed te pratenquote:Op zondag 29 april 2012 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Leuk dat jullie de PvdA gaan bashen als wij gemeen doen tegen het vorige kabinet. Maar nogmaals, wat hebben met de PvdA te maken?
Koos vind dat er zoveel kritiek is, maar dat komt omdat ie het dubbel zietquote:Op zondag 29 april 2012 11:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dat houdt verband met jouw constatering dat er hier geen PvdA'ers zijn want?
Ik moest lachen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Koos vind dat er zoveel kritiek is, maar dat komt omdat ie het dubbel ziet
Jij hebt het goed in de smiezen, Drent.quote:Op zondag 29 april 2012 11:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niets natuurlijk maar je moet wat om het gevrij met de PVV goed te praten
En straks moet ik de samenwerking met CU/GL goedpraten. Het is wat.quote:Op zondag 29 april 2012 11:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het blijkt ook in dit topic weer overduidelijk.
Het is net journalistiek. Maar dan op een wat hoger niveau.quote:Op zondag 29 april 2012 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Als je maar vaak genoeg herhaalt dat het niet zo is, gaat men je vanzelf geloven, o nie dan waht?
Volgens mij doelt D_G op het gegeven dat bepaalde beweren dat linksen nu tieren vanwege de PvdA, terwijl de enigen die er druk mee zijn, jullie zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 11:45 schreef waht het volgende:
[..]
En straks moet ik de samenwerking met CU/GL goedpraten. Het is wat.
Juist.quote:Op zondag 29 april 2012 11:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is net journalistiek. Maar dan op een wat hoger niveau.
Ach de SGP is al goedgepraat, dan is de CU een eitjequote:Op zondag 29 april 2012 11:45 schreef waht het volgende:
[..]
En straks moet ik de samenwerking met CU/GL goedpraten. Het is wat.
Dat ook inderdaad, die PvdA-obsessie is heel interessant.quote:Op zondag 29 april 2012 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij doelt D_G op het gegeven dat bepaalde beweren dat linksen nu tieren vanwege de PvdA, terwijl de enigen die er druk mee zijn, jullie zijn.
Dankzij de PvdA heb jij een uitkering, vriend.quote:Op zondag 29 april 2012 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
Hoor ik daar PvdA?
Haha, debielenpartij.
Ik een uitkering?quote:Op zondag 29 april 2012 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dankzij de PvdA heb jij een uitkering, vriend.
OMG!!! Compromissen sluiten = alle principes overboord zetten.quote:Het nadeel van evenredige vertegenwoordiging is dat de meerderheid waarop een regering of een provinciaal of gemeentelijk bestuurscollege moet steunen, vrijwel altijd een uit meerdere partijen bestaande coalitie zal zijn, die een op compromissen gebaseerd beleid moet voeren.
Ik krijg geen cent van de overheid.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef De_Guidance het volgende:
VS, je moet de hand die je voedt niet zo bijten inderdaad !
Zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik krijg geen cent van de overheid.
Afgezien van de belastingteruggaaf.
Jij moet niet zo blaffen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef De_Guidance het volgende:
VS, je moet de hand die je voedt niet zo bijten inderdaad !
Of je teert op de zak van je ouwelui, dat kan ook.quote:
De mafklappers die bijna al hun principes opzij zetten opdat er geen walvisblubber doorgevoerd mag worden in R'dam.quote:Op zondag 29 april 2012 11:53 schreef De_Guidance het volgende:
Die millieugekkies en knuffelhippies van GroenLinks samen met de VVD
Rutte weet ook wel dat hij de PVV veel beter kan verkopen aan zijn achterban.
Waar bemoei je je mee?quote:
De PvdA wil ze alleen maar geld afpakken, dus waarom zou ik ze dan dankbaar zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je teert op de zak van je ouwelui, dat kan ook.
Om zo de overheid erfbelasting te ontzeggen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je teert op de zak van je ouwelui, dat kan ook.
Oh god, het is nog waar ook.quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De PvdA wil ze alleen maar geld afpakken, dus waarom zou ik ze dan dankbaar zijn.
Zilveren lepel he.quote:
Dat moeten we niet willen mensen!!quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef De_Guidance het volgende:
Je merkt wel wie tiert en scheldt en huilt in deze discussies en het zijn niet de PvdA'ers
Ik zou inderdaad graag op de zolderkamer van m'n ouders willen wonen.quote:
Goede slogan om onder PvdA posters te kalken.quote:
Deze kamer is heel leuk hoor, ook mooi dakterras eraan.quote:Op zondag 29 april 2012 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad graag op de zolderkamer van m'n ouders willen wonen.
Typische jodenstreek.quote:
Zolderkamer? Een rijke papa koopt een nieuw huis voor z'n kroost.quote:Op zondag 29 april 2012 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En een achterhoedegevecht op het HBO leverenquote:Op zondag 29 april 2012 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik twijfel er niet aan.quote:Op zondag 29 april 2012 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze kamer is heel leuk hoor, ook mooi dakterras eraan.
VS is geen jood.quote:Op zondag 29 april 2012 12:01 schreef waht het volgende:
[..]
Zolderkamer? Een rijke papa koopt een nieuw huis voor z'n kroost.
Nog goeden whisky's gedronken gister?quote:Op zondag 29 april 2012 12:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat moeten we inderdaad niet willen, met z'n allen!
quote:Op zondag 29 april 2012 11:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld. Ik geniet van alle zure gezichten, van welke zijde dan ook.
Mwah. Ik volg dit topic zo nu en dan, waarbij het opviel dat de meer linksgeoriënteerde medemens constant erop hamerde dat de wat meer rechtsen verantwoording moesten afleggen voor de samenwerking met de PVV. Immers, als je het kabinet steunde, steunde je ook de PVV. Totale drogreden natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 11:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niets natuurlijk maar je moet wat om het gevrij met de PVV goed te praten
En de SP heeft net zoveel zetels als de VVD haha.quote:Op zondag 29 april 2012 12:03 schreef Voorschrift het volgende:
PvdA staat nu al op 6 zetels verlies, weer een eraf.
Dat corrigeren we wel weer.quote:Op zondag 29 april 2012 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de SP heeft net zoveel zetels als de VVD haha.
Dank voor deze toelichting. Bevat louter waarheden.quote:Op zondag 29 april 2012 12:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Mwah. Ik volg dit topic zo nu en dan, waarbij het opviel dat de meer linksgeoriënteerde medemens constant erop hamerde dat de wat meer rechtsen verantwoording moesten afleggen voor de samenwerking met de PVV. Immers, als je het kabinet steunde, steunde je ook de PVV. Totale drogreden natuurlijk.
Nu heeft de PvdA zich van een slechte kant laten zien, en zijn de hierboven beschreven rollen omgedraaid. Alleen nu hebben de wat meer linkse mensen weer niets te maken met de PvdA. Gevalletje pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Heeft sowieso ook te maken met die volstrekt onzinnige links-rechtsverhoudingen. Alsof we in de jaren 70 zitten.
Je zou het die VVD'ers bijna gunnen, de SP al grootste. Maar de rest van Nederland niet.quote:Op zondag 29 april 2012 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de SP heeft net zoveel zetels als de VVD haha.
Door de PvdA de SP leeg te laten vreten?quote:
Dan gaan de bankiers staken.quote:Op zondag 29 april 2012 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je zou het die VVD'ers bijna gunnen, de SP al grootste. Maar de rest van Nederland niet.
Waren die barakken in Westerbork niet gerenoveerd voor een deel?quote:Op zondag 29 april 2012 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door de PvdA de SP leeg te laten vreten?
Een redelijk aantal kende ik al, maar de Kilchoman cask strength refill bourbon (60.9%) en de Octomore Comus Edition (61%) waren wel erg lekker.quote:
Als ik nou gewoon over jouw schaduw heenstap?quote:Op zondag 29 april 2012 12:04 schreef Tem het volgende:
Als iedereen nu eens over zijn schaduw zou heen stappen.
Homofobe of anti-Semitische post dit?quote:Op zondag 29 april 2012 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waren die barakken in Westerbork niet gerenoveerd voor een deel?
Jij snapt het.quote:Op zondag 29 april 2012 12:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar de PvdA is niet groot !
Dus men kan tevreden zijn bij rechts.
Volgens mij staat onze voornaamste PvdA-aanhanger Remlof nog volop achter de PvdA. En de samenwerking met de PVV-goedlullen heb ik gewoon een broertje dood aanquote:Op zondag 29 april 2012 12:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Mwah. Ik volg dit topic zo nu en dan, waarbij het opviel dat de meer linksgeoriënteerde medemens constant erop hamerde dat de wat meer rechtsen verantwoording moesten afleggen voor de samenwerking met de PVV. Immers, als je het kabinet steunde, steunde je ook de PVV. Totale drogreden natuurlijk.
Nu heeft de PvdA zich van een slechte kant laten zien, en zijn de hierboven beschreven rollen omgedraaid. Alleen nu hebben de wat meer linkse mensen weer niets te maken met de PvdA. Gevalletje pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Heeft sowieso ook te maken met die volstrekt onzinnige links-rechtsverhoudingen. Alsof we in de jaren 70 zitten.
Anti-communistische post.quote:Op zondag 29 april 2012 12:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Homofobe of anti-Semitische post dit?
quote:Op zondag 29 april 2012 12:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dank voor deze toelichting. Bevat louter waarheden.
Klopt. Kunnen we <gecensureerd> in proppen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waren die barakken in Westerbork niet gerenoveerd voor een deel?
quote:Op zondag 29 april 2012 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je zou het die VVD'ers bijna gunnen, de SP al grootste. Maar de rest van Nederland niet.
Maar Roemer gaat dan met Samsom regeren en jullie kunnen vieren dat de PvdA toch wel niet heel groot maar wel aardig vrij groot is.quote:
Zolang Roemer niet mag formeren niet.quote:Op zondag 29 april 2012 12:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar Roemer gaat dan met Samsom regeren en jullie kunnen vieren dat de PvdA toch wel niet heel groot maar wel aardig vrij groot is.
Klinkt goed, ik moet mijn eerste cask strength whisky nog ervaren.quote:Op zondag 29 april 2012 12:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een redelijk aantal kende ik al, maar de Kilchoman cask strength refill bourbon (60.9%) en de Octomore Comus Edition (61%) waren wel erg lekker.
Van wie mag hij dat niet ?quote:Op zondag 29 april 2012 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang Roemer niet mag formeren niet.
SP wordt de grootste en dan mag Roemer beginnen. En hoe slechter het met de PvdA gaat, hoe groter de SP wordt.quote:Op zondag 29 april 2012 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang Roemer niet mag formeren niet.
Ik ook.quote:Op zondag 29 april 2012 12:10 schreef 99.999 het volgende:
Overigens zou ik de PvdA bij een coalitie met de SP ongeveer even hard verketteren als ik dat met de tandem PVV-VVD doe.
De koningin!quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik moet mijn eerste cask strength whisky nog ervaren.
Oprotten met je Koningshuis.quote:
Naar mijn weten was dat niet door de kamer.quote:Op zondag 29 april 2012 12:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die mag daar sinds kort geen invloed op uitoefenen toch
Ah, die Bowmore en Lagavulin ken ik. Octomore heeft wel een aparte fles.quote:
Snel controversieel verklaren.quote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar mijn weten was dat niet door de kamer.
Was gewoon een motie, dat volstaat.quote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en.quote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bruichladdich & Octomore maken er een sport van speciale flessen uit te brengen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, die Bowmore en Lagavulin ken ik. Octomore heeft wel een aparte fles.
Van ons allen.quote:
Ziet er wel erg modern & hip uit.quote:Op zondag 29 april 2012 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bruichladdich & Octomore maken er een sport van speciale flessen uit te brengen.
Nou en.quote:Op zondag 29 april 2012 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
Is verder ook totaal niet interessant.
Is de Koning afgezet als politiek formateur?quote:
En SP'ers en PVV'ers zijn crimineel. Hop, in 5 minuten weer een probleem opgelost.quote:Op zondag 29 april 2012 12:16 schreef waht het volgende:
We moeten trouwens veroordeelde criminelen hun stemrecht afnemen. Minder stemmen voor SP/PVV.
Terecht natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is de Koning afgezet als politiek formateur?
Kut Den Haag, plebs.
We kunnen veel leren van de Amerikanen wat dat betreft. Spotgoedkope arbeid, een politiek in dienst van de rijken en amper sociale instabiliteit met dank aan omvangrijke veiligheidsdiensten.quote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En SP'ers en PVV'ers zijn crimineel. Hop, in 5 minuten weer een probleem opgelost.
Tyft op naar VKZ.quote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk.
Trouwens, je bent zelf plebs. Tukker, raar accent, matige spelling en HBO.
Hoppa!
Owja, ik moest daar nog wat verwijderen uit dat Paul en Remlof topic, wat jij liet ontsporen.quote:
Z'n haar af laten knippen voor een gastrol.quote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef Friek_ het volgende:
http://s.vk.nl/3248203
Dion Graus. Wat een man, wat een genie.
Daar ben ik gewoon user.quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, ik moest daar nog wat verwijderen uit dat Paul en Remlof topic, wat jij liet ontsporen.
Tsja, Tokkie-gedrag hè.quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, ik moest daar nog wat verwijderen uit dat Paul en Remlof topic, wat jij liet ontsporen.
Afgekeken van jou in DEF.quote:
Dat is gewoon je verantwoordelijkheid nemen, eriksd.quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog maar enkele uurtjes, daarna duik ik de pleinen op en ben ik dronken tot ik maandagnacht me bed in duik.quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Zondagochtend , liefde en kameraadschap aanwezig hier in de SC.
Schuld van de PvdA.quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Begin je vanavond al of morgenochtend pas?quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog maar enkele uurtjes, daarna duik ik de pleinen op en ben ik dronken tot ik maandagnacht me bed in duik.
Oranje oranje
Kan jij niet eens over je eigen snor heenspringen?quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Mods moeten ook over hun eigen schaduw springen.
Begin je nu pas?quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog maar enkele uurtjes, daarna duik ik de pleinen op en ben ik dronken tot ik maandagnacht me bed in duik.
Oranje oranje
Jij bent m'n beste vriend hier, nuance. Ik mag al die rechtsen niet.quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Vanmiddag al natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Begin je vanavond al of morgenochtend pas?
Nah eigenlijk al sinds vrijdag, maar toch, toen was nog niks oranje.quote:
Net zei je nog dat ik niet moest blaffen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent m'n beste vriend hier, nuance. Ik mag al die rechtsen niet.
Vrijblijvend advies.quote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Net zei je nog dat ik niet moest blaffen.
Bek houden.quote:Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent m'n beste vriend hier, nuance. Ik mag al die rechtsen niet.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef waht het volgende:
[..]
Vrijblijvend advies.
Kwam verkeerd over kennelijk.
Vrijmarkt?quote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ben je dan niet morgen te brak om prullaria te kopen van Henk & Fatima?
Jij snapt het. Bovendien is het vanaf mijn huis naar het centrum een lange vrijmarkt dus ik ontkom er niet aan.quote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
Behalve Erik dan, die kan er mooie CD's en LP's scoren van musici die niemand meer wil beluisteren.
Yeah right, net als origami een essentieel onderdeel is van een verjaardagsfeest.quote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
De vrijmarkt is een essentieel onderdeel van de Koninginnedag-erlebnis.
Er gaat niets boven EK/WK.quote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
Doe mij maar Bevrijdingsfestival en EK.
Een feest waar alleen ambtenaren zijn. Gezellig!quote:Op zondag 29 april 2012 12:28 schreef De_Guidance het volgende:
Bevrijdingsfestival leeft niet echt meer als je eerlijk ernaar kijkt.
Welnee, ik ben dan sowieso niet thuis.quote:
Ik heb een beetje moeite met VS de voetbalfan. Het is alsof je de sport belachijk probeert te maken.quote:Op zondag 29 april 2012 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er gaat niets boven EK/WK.
Tenzij we verliezen.
Dat heb ik dus met jou als journalist.quote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met VS de voetbalfan. Het is alsof je de sport belachijk probeert te maken.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met VS de voetbalfan. Het is alsof je de sport belachijk probeert te maken.
5 mei is een zaterdag.quote:Op zondag 29 april 2012 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een feest waar alleen ambtenaren zijn. Gezellig!
Ik vind dat er ieder jaar een grote militaire parade gehouden moet worden. Even een paar Noord-Koreanen of Chinezen invliegen om wat tips te geven, en dan volgend jaar gewoon mooie stoet door Den Haag.quote:Op zondag 29 april 2012 12:28 schreef De_Guidance het volgende:
Bevrijdingsfestival leeft niet echt meer als je eerlijk ernaar kijkt.
Hij heeft al heel lang seizoenskaarten Twente.quote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of gewoon oprotten met die onzin.quote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind dat er ieder jaar een grote militaire parade gehouden moet worden. Even een paar Noord-Koreanen of Chinezen invliegen om wat tips te geven, en dan volgend jaar gewoon mooie stoet door Den Haag.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind dat er ieder jaar een grote militaire parade gehouden moet worden. Even een paar Noord-Koreanen of Chinezen invliegen om wat tips te geven, en dan volgend jaar gewoon mooie stoet door Den Haag.
Oh dan kan hij vandaag mooi kijken hoe Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft al heel lang seizoenskaarten Twente.
Het is dan ook een paupersport.quote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
En terecht natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met jou als journalist.
Ik boycot.quote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dan kan hij vandaag mooi kijken hoe Ajax kampioen wordt.
Ik ga helemaal niks doen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is dan ook een paupersport.Ge hockeyen, schaatsen of zeilen man.
Hier heet het ook wel volksballen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is dan ook een paupersport.Ge hockeyen, schaatsen of zeilen man.
quote:
Hoe is dat trouwens, als groepje homo's tussen al die opgefokte Henkies met Tukker-accent. Serieuze vraag trouwens.quote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik boycot.
Niemand van ons gaat, we willen de huldiging niet zien.
De May Day Parade komt ook weer over een week, ik kijk het jaarlijks standaard.quote:
Nee, die erlbnis bestaat uit het teveel drinken ergensquote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
De vrijmarkt is een essentieel onderdeel van de Koninginnedag-erlebnis.
VS. gaat naar de Zwarte Cross. Zou een TV-programma zijn waar ik naar zou kijken.quote:Op zondag 29 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe is dat trouwens, als groepje homo's tussen al die opgefokte Henkies met Tukker-accent. Serieuze vraag trouwens.
Nooit problemen?quote:Op zondag 29 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe is dat trouwens, als groepje homo's tussen al die opgefokte Henkies met Tukker-accent. Serieuze vraag trouwens.
Over m'n lijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
VS. gaat naar de Zwarte Cross. Zou een TV-programma zijn waar ik naar zou kijken.
De rest van de wereld moet werken op zaterdag?quote:Op zondag 29 april 2012 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een feest waar alleen ambtenaren zijn. Gezellig!
Waarom vraag je dat aan mij?quote:
Koos had mij al gecorrigeerd.quote:Op zondag 29 april 2012 12:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De rest van de wereld moet werken op zaterdag?
Vals is 'ie hé.quote:
Zucht.quote:
Ga maar lekker met betyar mee naar die piratenfestijnen.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 12:38 schreef 99.999 het volgende:
is nog wel een kansje dat we dit jaar even naar de Zwarte Cross gaan, moet het toch een keer meemaken
quote:Op zondag 29 april 2012 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga maar lekker met betyar mee naar die piratenfestijnen.
Zwarte Cross is geen piratenfestijn.quote:Op zondag 29 april 2012 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga maar lekker met betyar mee naar die piratenfestijnen.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan verliest u al uw geloofwaardigheid hier.
Oh, die ken ik niet. Zeker niet in Azie.quote:Op zondag 29 april 2012 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De May Day Parade komt ook weer over een week, ik kijk het jaarlijks standaard.
Het is een mengelmoes van al het smakeloze vermaak.quote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zwarte Cross is geen piratenfestijn.
A.k.a. Victory Day Parade.quote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet. Zeker niet in Azie.
Dat maakt het juist mooiquote:Op zondag 29 april 2012 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een mengelmoes van al het smakeloze vermaak.
Oh, dat is ook een mooie inderdaad. Ik dacht dat altijd op 1 mei was.quote:
Nah 9e.quote:Op zondag 29 april 2012 12:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oh, dat is ook een mooie inderdaad. Ik dacht dat altijd op 1 mei was.
Ga je weer op Wilders stemmen?quote:
Na de verkiezingen pas vermoed ik.quote:Op zondag 29 april 2012 12:43 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, is er al nieuws over het opheffen van de PVV en het vertrek van Geert Wilders naar de VS?
Mwah, ik vind hun marsen mooier dan die van China.quote:Op zondag 29 april 2012 12:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Enige probleem met Russen is dat ik het beeld niet weg krijg dat ze permanent lam zijn van de wodka.
Aldus de Koninginnedagvierder.quote:Op zondag 29 april 2012 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een mengelmoes van al het smakeloze vermaak.
Dank.quote:Op zondag 29 april 2012 12:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zal de zin even correct schrijven:
"Ga je weer dezelfde fout maken?"
Mensen met een sociaal leven komen niet onder koninginnedag uit.quote:
In Chile hebben ze nog parade's die op Pruisische leest zijn gestoeld.quote:
Mensen met een sociaal leven zijn geen mod op Fok.quote:Op zondag 29 april 2012 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mensen met een sociaal leven komen niet onder koninginnedag uit.
Is ook zo. De levensverwachting daar ligt rond de 65 door alcohol. Wat wil je, met zo'n geschiedenis.quote:Op zondag 29 april 2012 12:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Enige probleem met Russen is dat ik het beeld niet weg krijg dat ze permanent lam zijn van de wodka. Daarvoor staan er te veel fimpjes op Youtube die dat beeld oproepen.
Dat kan daar ook en tevens hoef je niet de hele dag op de vrijmarkt te zijn. Je moet er wel even langs.quote:Op zondag 29 april 2012 12:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, die erlbnis bestaat uit het teveel drinken ergens
Misschien moeten we Queensday maar hernoemen naar Queersday.quote:Op zondag 29 april 2012 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel een Tokkiefestijn.quote:Op zondag 29 april 2012 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar Chinezen kunnen dit dan weer niet.quote:Op zondag 29 april 2012 12:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Enige probleem met Russen is dat ik het beeld niet weg krijg dat ze permanent lam zijn van de wodka. Daarvoor staan er te veel fimpjes op Youtube die dat beeld oproepen.
Ik heb nooit op Wilders gestemd. Maar het lijkt mij prima als de PVV haar werk in de oppositie voortzet ja. Voorheen deden ze het prima met 9 zetels in de oppositie.quote:
Chile heeft inderdaad ook goede marsmuziek.quote:Op zondag 29 april 2012 12:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Chile hebben ze nog parade's die op Pruisische leest zijn gestoeld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |