Zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik krijg geen cent van de overheid.
Afgezien van de belastingteruggaaf.
Jij moet niet zo blaffen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef De_Guidance het volgende:
VS, je moet de hand die je voedt niet zo bijten inderdaad !
Of je teert op de zak van je ouwelui, dat kan ook.quote:
De mafklappers die bijna al hun principes opzij zetten opdat er geen walvisblubber doorgevoerd mag worden in R'dam.quote:Op zondag 29 april 2012 11:53 schreef De_Guidance het volgende:
Die millieugekkies en knuffelhippies van GroenLinks samen met de VVD
Rutte weet ook wel dat hij de PVV veel beter kan verkopen aan zijn achterban.
Waar bemoei je je mee?quote:
De PvdA wil ze alleen maar geld afpakken, dus waarom zou ik ze dan dankbaar zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je teert op de zak van je ouwelui, dat kan ook.
Om zo de overheid erfbelasting te ontzeggen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je teert op de zak van je ouwelui, dat kan ook.
Oh god, het is nog waar ook.quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De PvdA wil ze alleen maar geld afpakken, dus waarom zou ik ze dan dankbaar zijn.
Zilveren lepel he.quote:
Dat moeten we niet willen mensen!!quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef De_Guidance het volgende:
Je merkt wel wie tiert en scheldt en huilt in deze discussies en het zijn niet de PvdA'ers
Ik zou inderdaad graag op de zolderkamer van m'n ouders willen wonen.quote:
Goede slogan om onder PvdA posters te kalken.quote:
Deze kamer is heel leuk hoor, ook mooi dakterras eraan.quote:Op zondag 29 april 2012 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad graag op de zolderkamer van m'n ouders willen wonen.
Typische jodenstreek.quote:
Zolderkamer? Een rijke papa koopt een nieuw huis voor z'n kroost.quote:Op zondag 29 april 2012 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En een achterhoedegevecht op het HBO leverenquote:Op zondag 29 april 2012 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik twijfel er niet aan.quote:Op zondag 29 april 2012 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze kamer is heel leuk hoor, ook mooi dakterras eraan.
VS is geen jood.quote:Op zondag 29 april 2012 12:01 schreef waht het volgende:
[..]
Zolderkamer? Een rijke papa koopt een nieuw huis voor z'n kroost.
Nog goeden whisky's gedronken gister?quote:Op zondag 29 april 2012 12:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat moeten we inderdaad niet willen, met z'n allen!
quote:Op zondag 29 april 2012 11:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld. Ik geniet van alle zure gezichten, van welke zijde dan ook.
Mwah. Ik volg dit topic zo nu en dan, waarbij het opviel dat de meer linksgeoriënteerde medemens constant erop hamerde dat de wat meer rechtsen verantwoording moesten afleggen voor de samenwerking met de PVV. Immers, als je het kabinet steunde, steunde je ook de PVV. Totale drogreden natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 11:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niets natuurlijk maar je moet wat om het gevrij met de PVV goed te praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |