Heel af en toe bij de TU-bibliotheek maar meestal bij de Dienst Verkeer en Scheepvaart van Rijkswaterstaat. Die zitten aan de Schoemakerstraat. Wandelen heb ik ook gedaan maar vond het te lang duren naar het station.quote:Op zondag 29 april 2012 01:28 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn laatste fiets is door de gemeente vernietigd geloof ik. Nu leen ik er een of maak ik een goede wandeling. Maar bij welke faculteit moet je vaak zijn dan?
Ah, ja vanaf het station is het ver lopen. Ook niet echt mooie omgeving daar.quote:Op zondag 29 april 2012 01:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heel af en toe bij de TU-bibliotheek maar meestal bij de Dienst Verkeer en Scheepvaart van Rijkswaterstaat. Die zitten aan de Schoemakerstraat. Wandelen heb ik ook gedaan maar vond het te lang duren naar het station.
Maar het wel zijn politieke functie ontnomen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, de PvdA heeft het koningshuis al meermalen gered.
En terecht. Maar nog niet genoeg.quote:Op zondag 29 april 2012 01:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar het wel zijn politieke functie ontnomen.
Monarchistisch als het ze uitkomt.quote:Op zondag 29 april 2012 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, de PvdA heeft het koningshuis al meermalen gered.
In naam van koninklijke hoogheid Tam. Ashii.quote:
Het zou het personenverkeer wel makkelijker maken als je op Koninginnedag alleen maar rechts af mag slaan.quote:Op zondag 29 april 2012 01:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Links uitsluiten van Koninginnedag.
Ghe ghe... zat ik ook te kijken... En nu de Simpsons.quote:Op zondag 29 april 2012 03:51 schreef remlof het volgende:
Ik zit effe History Channel te kijken.
Dat bombardement op Dresden op 13 februari 1945 was echt een oorlogsmisdaad
Mjah en Nee. (veel meer ja dan nee overigens).quote:Op zondag 29 april 2012 03:51 schreef remlof het volgende:
Ik zit effe History Channel te kijken.
Dat bombardement op Dresden op 13 februari 1945 was echt een oorlogsmisdaad
Precies, daarom. De nazi's waren toch al verslagen. Dit was een zinloze actie van de Engelsen, die waarschijnlijk alleen uit wraak voortkwam.quote:Op zondag 29 april 2012 04:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah en Nee. (veel meer ja dan nee overigens).
Duitsland was op zijn retour in het oosten, en Dresden was een belangrijk/strategisch communicatiepunt waar nog redelijk veel overgebleven soldaten gelegerd waren.
Maar om daar nu de gehele oude binnenstad plat te gooien is ook beetje te veel van het goede.
De oorlog (in het westen) was toch al afgelopen. Dat bommentapijt heeft geen extra verschil gemaakt in de uitkomst (die toch al vaststond).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |