Wifi in intercity's? Alleen in de randstad zeker.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, de man aan wie wij wifi in de intercity's te danken hebben
Ik zie je nu ook voor B_A aanquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, eentje met
Maar ik schrik nu steeds als ik een post lanceer
Nee hoor, ik heb er ook profijt van tussen Zwolle en Groningen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wifi in intercity's? Alleen in de randstad zeker.
In het eerste plaatje raakten de tongen elkaar iddquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan is het een hondje dat appel's neus likt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:57 schreef remlof het volgende:
EchtGaaf, ik vond je wiebelende Wildersbeen leuker als avatar.
Daar moet je schijt aan hebben, ik vind het een statement.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar anderen vonden die weer irritant.
Je kan het uiteindelijk niet iedereen naar de zin makenquote:Op zondag 29 april 2012 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar moet je schijt aan hebben, ik vind het een statement.
Nondeju.quote:Op zondag 29 april 2012 00:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Stukje vlees op de bbq
Chuletón de Buey
Ben jij een mafkees?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:02 schreef capricia het volgende:
Los vraagje tussendoor: denk je dat Samson joods is?
Die kan ook wel terug.quote:Op zondag 29 april 2012 00:23 schreef Tem het volgende:
Ik vond die Bodar UI wel goed bij je passen EG.
Ja, het was gaafquote:Op zondag 29 april 2012 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop dat pol24 nog wat laat zien over de PvdA-bijeenkomst. Was het nog wat Remlof?
Echh. Nee.quote:Op zondag 29 april 2012 00:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is het trouwens duidelijk wat er in mijn UI staat? Ik vroeg met dat ineens af.
Protip: een gezicht in je UI werkt het best qua herkenbaarheid bij mensen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, dan ga ik maar eens een andere opzoeken. De Sears Tower uit Chicago staat er op.
Niet gezien.quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, dan ga ik maar eens een andere opzoeken. De Sears Tower uit Chicago staat er op.
Voor mij was dat glashelder hoor. Ik zeg hou deze, of die andere van Rotterdam.quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik Nozick een tijdje, maar dat vond ik wat saai.quote:Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Protip: een gezicht in je UI werkt het best qua herkenbaarheid bij mensen.
Ik pleit voor grotere UI's, dan kan de hele skyline er in.quote:Op zondag 29 april 2012 00:42 schreef waht het volgende:
[..]
Voor mij was dat glashelder hoor. Ik zeg hou deze, of die andere van Rotterdam.
Het hoeft geen bestaand persoon te zijn, maar onderzoek heeft aangetoond dat mensen gezichten beter onthouden dan willekeurige plaatjes.quote:Op zondag 29 april 2012 00:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik Nozick een tijdje, maar dat vond ik wat saai.
Dat is wel een aardige inderdaad. Zorgt alleen wel vaak voor harde wind op straatniveau.quote:Op zondag 29 april 2012 00:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
De EWI-toren ziet er trouwens prachtig uit vanaf de EUR, waht. Mooi slank gebouw.
Zou dat de reden zijn geweest dat ze Mekelweg afgesloten hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 01:06 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige inderdaad. Zorgt alleen wel vaak voor harde wind op straatniveau.
Hehe, ja nu moet er nog een tram komen. Zal wel klaar zijn als ik net weg ben.quote:Op zondag 29 april 2012 01:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn geweest dat ze Mekelweg afgesloten hebben.
Aftakking van Randstadrail naar Delft zou ook wel handig zijn. Ik moet er de laatste tijd regelmatig zijn en hou niet van bussen dus heb even een fiets op Delft Zuid gezet, maar echt handig is het niet.quote:Op zondag 29 april 2012 01:19 schreef waht het volgende:
[..]
Hehe, ja nu moet er nog een tram komen. Zal wel klaar zijn als ik net weg ben.
Mijn laatste fiets is door de gemeente vernietigd geloof ik. Nu leen ik er een of maak ik een goede wandeling. Maar bij welke faculteit moet je vaak zijn dan?quote:Op zondag 29 april 2012 01:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Aftakking van Randstadrail naar Delft zou ook wel handig zijn. Ik moet er de laatste tijd regelmatig zijn en hou niet van bussen dus heb even een fiets op Delft Zuid gezet, maar echt handig is het niet.
Heel af en toe bij de TU-bibliotheek maar meestal bij de Dienst Verkeer en Scheepvaart van Rijkswaterstaat. Die zitten aan de Schoemakerstraat. Wandelen heb ik ook gedaan maar vond het te lang duren naar het station.quote:Op zondag 29 april 2012 01:28 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn laatste fiets is door de gemeente vernietigd geloof ik. Nu leen ik er een of maak ik een goede wandeling. Maar bij welke faculteit moet je vaak zijn dan?
Ah, ja vanaf het station is het ver lopen. Ook niet echt mooie omgeving daar.quote:Op zondag 29 april 2012 01:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heel af en toe bij de TU-bibliotheek maar meestal bij de Dienst Verkeer en Scheepvaart van Rijkswaterstaat. Die zitten aan de Schoemakerstraat. Wandelen heb ik ook gedaan maar vond het te lang duren naar het station.
Maar het wel zijn politieke functie ontnomen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, de PvdA heeft het koningshuis al meermalen gered.
En terecht. Maar nog niet genoeg.quote:Op zondag 29 april 2012 01:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar het wel zijn politieke functie ontnomen.
Monarchistisch als het ze uitkomt.quote:Op zondag 29 april 2012 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, de PvdA heeft het koningshuis al meermalen gered.
In naam van koninklijke hoogheid Tam. Ashii.quote:
Het zou het personenverkeer wel makkelijker maken als je op Koninginnedag alleen maar rechts af mag slaan.quote:Op zondag 29 april 2012 01:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Links uitsluiten van Koninginnedag.
Ghe ghe... zat ik ook te kijken... En nu de Simpsons.quote:Op zondag 29 april 2012 03:51 schreef remlof het volgende:
Ik zit effe History Channel te kijken.
Dat bombardement op Dresden op 13 februari 1945 was echt een oorlogsmisdaad
Mjah en Nee. (veel meer ja dan nee overigens).quote:Op zondag 29 april 2012 03:51 schreef remlof het volgende:
Ik zit effe History Channel te kijken.
Dat bombardement op Dresden op 13 februari 1945 was echt een oorlogsmisdaad
Precies, daarom. De nazi's waren toch al verslagen. Dit was een zinloze actie van de Engelsen, die waarschijnlijk alleen uit wraak voortkwam.quote:Op zondag 29 april 2012 04:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah en Nee. (veel meer ja dan nee overigens).
Duitsland was op zijn retour in het oosten, en Dresden was een belangrijk/strategisch communicatiepunt waar nog redelijk veel overgebleven soldaten gelegerd waren.
Maar om daar nu de gehele oude binnenstad plat te gooien is ook beetje te veel van het goede.
De oorlog (in het westen) was toch al afgelopen. Dat bommentapijt heeft geen extra verschil gemaakt in de uitkomst (die toch al vaststond).
Er vielen toen officieel 35.000 doden, maar waarschijnlijker is een tienvoud daarvan.quote:Op zondag 29 april 2012 04:45 schreef Drugshond het volgende:
Niet echt een stad (puur) voor op vakantie. Wel een stad die je een keer gezien moet hebben.
Nou een tienvoud niet... uit mijn hoofd tussen de 35k en 70k.quote:Op zondag 29 april 2012 04:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Er vielen toen officieel 35.000 doden, maar waarschijnlijker is een tienvoud daarvan.
Ik ben er in 1991 doorheen gereden, op weg naar Praag en toen lag het centrum gewoon nog voor een deel in puin, kennelijk een soort monument voor de communisten.
Maar dit bombardement was heel erg. En vooral heel erg onnodig.
Mwah, het is ook al eens geopperd dat het is gedaan om de Sovjets te laten zien wat de Britten / Amerikanen konden doen.quote:Op zondag 29 april 2012 04:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, daarom. De nazi's waren toch al verslagen. Dit was een zinloze actie van de Engelsen, die waarschijnlijk alleen uit wraak voortkwam.
PvdA-leider is dan ook best een hondenbaan. Zoek je het compromis, dan wordt je verweten stemmen te verliezen aan de SP. Houd je een meer principiële lijn, en je wordt verweten niet mee te doen.quote:Op zondag 29 april 2012 10:32 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ote_verliezer__.html
Samsom doet de PvdA geen goed, zoals ik al voorspelde, met meer op de SP te gaan lijken deken mensen, dan kan ik ookgewoonSP stemmen.
Die zitten inderdaad in een fase dat ze niets goed kunnen doen.quote:Op zondag 29 april 2012 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
PvdA-leider is dan ook best een hondenbaan. Zoek je het compromis, dan wordt je verweten stemmen te verliezen aan de SP. Houd je een meer principiële lijn, en je wordt verweten niet mee te doen.
Komt er van dat ze al jaren geen duidelijk eigen gezicht qua beleid hadden.quote:Op zondag 29 april 2012 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
PvdA-leider is dan ook best een hondenbaan. Zoek je het compromis, dan wordt je verweten stemmen te verliezen aan de SP. Houd je een meer principiële lijn, en je wordt verweten niet mee te doen.
Al jaren, eigenlijk. Melkert, Bos, Cohen...ze zijn allemaal afgebrand. Een verdeelde partij die het electoraal lastig heeft, dat is heel moeilijk te leiden.quote:Op zondag 29 april 2012 10:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die zitten inderdaad in een fase dat ze niets goed kunnen doen.
Ja, echt bizar. Gewoon een kwart van de beroepsbevolking en voor de jongeren nog veel hoger.quote:Op zondag 29 april 2012 10:39 schreef eriksd het volgende:
Over chaos gesproken, dat werkloosheidspercentage in Spanje
quote:'Een echte ridder verliest nooit. Ze kunnen me neersabelen, ik ga gewoon verder,' aldus Graus.
Dat zijn gevaarlijke opmerkingenquote:Dieptepunt
De staatssecretaris voor Economie denkt dat het in Spanje nauwelijks nog erger kan worden en dat het dieptepunt is bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |