Echh. Nee.quote:Op zondag 29 april 2012 00:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is het trouwens duidelijk wat er in mijn UI staat? Ik vroeg met dat ineens af.
Protip: een gezicht in je UI werkt het best qua herkenbaarheid bij mensen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, dan ga ik maar eens een andere opzoeken. De Sears Tower uit Chicago staat er op.
Niet gezien.quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, dan ga ik maar eens een andere opzoeken. De Sears Tower uit Chicago staat er op.
Voor mij was dat glashelder hoor. Ik zeg hou deze, of die andere van Rotterdam.quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik Nozick een tijdje, maar dat vond ik wat saai.quote:Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Protip: een gezicht in je UI werkt het best qua herkenbaarheid bij mensen.
Ik pleit voor grotere UI's, dan kan de hele skyline er in.quote:Op zondag 29 april 2012 00:42 schreef waht het volgende:
[..]
Voor mij was dat glashelder hoor. Ik zeg hou deze, of die andere van Rotterdam.
Het hoeft geen bestaand persoon te zijn, maar onderzoek heeft aangetoond dat mensen gezichten beter onthouden dan willekeurige plaatjes.quote:Op zondag 29 april 2012 00:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik Nozick een tijdje, maar dat vond ik wat saai.
Dat is wel een aardige inderdaad. Zorgt alleen wel vaak voor harde wind op straatniveau.quote:Op zondag 29 april 2012 00:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
De EWI-toren ziet er trouwens prachtig uit vanaf de EUR, waht. Mooi slank gebouw.
Zou dat de reden zijn geweest dat ze Mekelweg afgesloten hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 01:06 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige inderdaad. Zorgt alleen wel vaak voor harde wind op straatniveau.
Hehe, ja nu moet er nog een tram komen. Zal wel klaar zijn als ik net weg ben.quote:Op zondag 29 april 2012 01:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn geweest dat ze Mekelweg afgesloten hebben.
Aftakking van Randstadrail naar Delft zou ook wel handig zijn. Ik moet er de laatste tijd regelmatig zijn en hou niet van bussen dus heb even een fiets op Delft Zuid gezet, maar echt handig is het niet.quote:Op zondag 29 april 2012 01:19 schreef waht het volgende:
[..]
Hehe, ja nu moet er nog een tram komen. Zal wel klaar zijn als ik net weg ben.
Mijn laatste fiets is door de gemeente vernietigd geloof ik. Nu leen ik er een of maak ik een goede wandeling. Maar bij welke faculteit moet je vaak zijn dan?quote:Op zondag 29 april 2012 01:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Aftakking van Randstadrail naar Delft zou ook wel handig zijn. Ik moet er de laatste tijd regelmatig zijn en hou niet van bussen dus heb even een fiets op Delft Zuid gezet, maar echt handig is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |