Nondeju.quote:Op zondag 29 april 2012 00:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Stukje vlees op de bbq
Chuletón de Buey
Ben jij een mafkees?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:02 schreef capricia het volgende:
Los vraagje tussendoor: denk je dat Samson joods is?
Die kan ook wel terug.quote:Op zondag 29 april 2012 00:23 schreef Tem het volgende:
Ik vond die Bodar UI wel goed bij je passen EG.
Ja, het was gaafquote:Op zondag 29 april 2012 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop dat pol24 nog wat laat zien over de PvdA-bijeenkomst. Was het nog wat Remlof?
Echh. Nee.quote:Op zondag 29 april 2012 00:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is het trouwens duidelijk wat er in mijn UI staat? Ik vroeg met dat ineens af.
Protip: een gezicht in je UI werkt het best qua herkenbaarheid bij mensen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, dan ga ik maar eens een andere opzoeken. De Sears Tower uit Chicago staat er op.
Niet gezien.quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, dan ga ik maar eens een andere opzoeken. De Sears Tower uit Chicago staat er op.
Voor mij was dat glashelder hoor. Ik zeg hou deze, of die andere van Rotterdam.quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik Nozick een tijdje, maar dat vond ik wat saai.quote:Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Protip: een gezicht in je UI werkt het best qua herkenbaarheid bij mensen.
Ik pleit voor grotere UI's, dan kan de hele skyline er in.quote:Op zondag 29 april 2012 00:42 schreef waht het volgende:
[..]
Voor mij was dat glashelder hoor. Ik zeg hou deze, of die andere van Rotterdam.
Het hoeft geen bestaand persoon te zijn, maar onderzoek heeft aangetoond dat mensen gezichten beter onthouden dan willekeurige plaatjes.quote:Op zondag 29 april 2012 00:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik Nozick een tijdje, maar dat vond ik wat saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |