Wifi in intercity's? Alleen in de randstad zeker.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, de man aan wie wij wifi in de intercity's te danken hebben
Ik zie je nu ook voor B_A aanquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, eentje met
Maar ik schrik nu steeds als ik een post lanceer
Nee hoor, ik heb er ook profijt van tussen Zwolle en Groningen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wifi in intercity's? Alleen in de randstad zeker.
In het eerste plaatje raakten de tongen elkaar iddquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan is het een hondje dat appel's neus likt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:57 schreef remlof het volgende:
EchtGaaf, ik vond je wiebelende Wildersbeen leuker als avatar.
Daar moet je schijt aan hebben, ik vind het een statement.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar anderen vonden die weer irritant.
Je kan het uiteindelijk niet iedereen naar de zin makenquote:Op zondag 29 april 2012 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar moet je schijt aan hebben, ik vind het een statement.
Nondeju.quote:Op zondag 29 april 2012 00:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Stukje vlees op de bbq
Chuletón de Buey
Ben jij een mafkees?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:02 schreef capricia het volgende:
Los vraagje tussendoor: denk je dat Samson joods is?
Die kan ook wel terug.quote:Op zondag 29 april 2012 00:23 schreef Tem het volgende:
Ik vond die Bodar UI wel goed bij je passen EG.
Ja, het was gaafquote:Op zondag 29 april 2012 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop dat pol24 nog wat laat zien over de PvdA-bijeenkomst. Was het nog wat Remlof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |