Jij snapt het. Bovendien is het vanaf mijn huis naar het centrum een lange vrijmarkt dus ik ontkom er niet aan.quote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
Behalve Erik dan, die kan er mooie CD's en LP's scoren van musici die niemand meer wil beluisteren.
Yeah right, net als origami een essentieel onderdeel is van een verjaardagsfeest.quote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
De vrijmarkt is een essentieel onderdeel van de Koninginnedag-erlebnis.
Er gaat niets boven EK/WK.quote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
Doe mij maar Bevrijdingsfestival en EK.
Een feest waar alleen ambtenaren zijn. Gezellig!quote:Op zondag 29 april 2012 12:28 schreef De_Guidance het volgende:
Bevrijdingsfestival leeft niet echt meer als je eerlijk ernaar kijkt.
Welnee, ik ben dan sowieso niet thuis.quote:
Ik heb een beetje moeite met VS de voetbalfan. Het is alsof je de sport belachijk probeert te maken.quote:Op zondag 29 april 2012 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er gaat niets boven EK/WK.
Tenzij we verliezen.
Dat heb ik dus met jou als journalist.quote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met VS de voetbalfan. Het is alsof je de sport belachijk probeert te maken.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met VS de voetbalfan. Het is alsof je de sport belachijk probeert te maken.
5 mei is een zaterdag.quote:Op zondag 29 april 2012 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een feest waar alleen ambtenaren zijn. Gezellig!
Ik vind dat er ieder jaar een grote militaire parade gehouden moet worden. Even een paar Noord-Koreanen of Chinezen invliegen om wat tips te geven, en dan volgend jaar gewoon mooie stoet door Den Haag.quote:Op zondag 29 april 2012 12:28 schreef De_Guidance het volgende:
Bevrijdingsfestival leeft niet echt meer als je eerlijk ernaar kijkt.
Hij heeft al heel lang seizoenskaarten Twente.quote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of gewoon oprotten met die onzin.quote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind dat er ieder jaar een grote militaire parade gehouden moet worden. Even een paar Noord-Koreanen of Chinezen invliegen om wat tips te geven, en dan volgend jaar gewoon mooie stoet door Den Haag.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind dat er ieder jaar een grote militaire parade gehouden moet worden. Even een paar Noord-Koreanen of Chinezen invliegen om wat tips te geven, en dan volgend jaar gewoon mooie stoet door Den Haag.
Oh dan kan hij vandaag mooi kijken hoe Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft al heel lang seizoenskaarten Twente.
Het is dan ook een paupersport.quote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
En terecht natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met jou als journalist.
Ik boycot.quote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dan kan hij vandaag mooi kijken hoe Ajax kampioen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |