Schuld van de PvdA.quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Zondagochtend , liefde en kameraadschap aanwezig hier in de SC.
Begin je vanavond al of morgenochtend pas?quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog maar enkele uurtjes, daarna duik ik de pleinen op en ben ik dronken tot ik maandagnacht me bed in duik.
Oranje oranje
Kan jij niet eens over je eigen snor heenspringen?quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Mods moeten ook over hun eigen schaduw springen.
Begin je nu pas?quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog maar enkele uurtjes, daarna duik ik de pleinen op en ben ik dronken tot ik maandagnacht me bed in duik.
Oranje oranje
Jij bent m'n beste vriend hier, nuance. Ik mag al die rechtsen niet.quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Zondagochtend , liefde en kameraadschap aanwezig hier in de SC.
Vanmiddag al natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Begin je vanavond al of morgenochtend pas?
Nah eigenlijk al sinds vrijdag, maar toch, toen was nog niks oranje.quote:
Net zei je nog dat ik niet moest blaffen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent m'n beste vriend hier, nuance. Ik mag al die rechtsen niet.
Vrijblijvend advies.quote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Net zei je nog dat ik niet moest blaffen.
Bek houden.quote:Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent m'n beste vriend hier, nuance. Ik mag al die rechtsen niet.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef waht het volgende:
[..]
Vrijblijvend advies.
Kwam verkeerd over kennelijk.
Vrijmarkt?quote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ben je dan niet morgen te brak om prullaria te kopen van Henk & Fatima?
Jij snapt het. Bovendien is het vanaf mijn huis naar het centrum een lange vrijmarkt dus ik ontkom er niet aan.quote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
Behalve Erik dan, die kan er mooie CD's en LP's scoren van musici die niemand meer wil beluisteren.
Yeah right, net als origami een essentieel onderdeel is van een verjaardagsfeest.quote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
De vrijmarkt is een essentieel onderdeel van de Koninginnedag-erlebnis.
Er gaat niets boven EK/WK.quote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
Doe mij maar Bevrijdingsfestival en EK.
Een feest waar alleen ambtenaren zijn. Gezellig!quote:Op zondag 29 april 2012 12:28 schreef De_Guidance het volgende:
Bevrijdingsfestival leeft niet echt meer als je eerlijk ernaar kijkt.
Welnee, ik ben dan sowieso niet thuis.quote:
Ik heb een beetje moeite met VS de voetbalfan. Het is alsof je de sport belachijk probeert te maken.quote:Op zondag 29 april 2012 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er gaat niets boven EK/WK.
Tenzij we verliezen.
Dat heb ik dus met jou als journalist.quote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met VS de voetbalfan. Het is alsof je de sport belachijk probeert te maken.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met VS de voetbalfan. Het is alsof je de sport belachijk probeert te maken.
5 mei is een zaterdag.quote:Op zondag 29 april 2012 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een feest waar alleen ambtenaren zijn. Gezellig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |