Owja, ik moest daar nog wat verwijderen uit dat Paul en Remlof topic, wat jij liet ontsporen.quote:
Z'n haar af laten knippen voor een gastrol.quote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef Friek_ het volgende:
http://s.vk.nl/3248203
Dion Graus. Wat een man, wat een genie.
Daar ben ik gewoon user.quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, ik moest daar nog wat verwijderen uit dat Paul en Remlof topic, wat jij liet ontsporen.
Tsja, Tokkie-gedrag hè.quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, ik moest daar nog wat verwijderen uit dat Paul en Remlof topic, wat jij liet ontsporen.
Afgekeken van jou in DEF.quote:
Dat is gewoon je verantwoordelijkheid nemen, eriksd.quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog maar enkele uurtjes, daarna duik ik de pleinen op en ben ik dronken tot ik maandagnacht me bed in duik.quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Zondagochtend , liefde en kameraadschap aanwezig hier in de SC.
Schuld van de PvdA.quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Begin je vanavond al of morgenochtend pas?quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog maar enkele uurtjes, daarna duik ik de pleinen op en ben ik dronken tot ik maandagnacht me bed in duik.
Oranje oranje
Kan jij niet eens over je eigen snor heenspringen?quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Mods moeten ook over hun eigen schaduw springen.
Begin je nu pas?quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog maar enkele uurtjes, daarna duik ik de pleinen op en ben ik dronken tot ik maandagnacht me bed in duik.
Oranje oranje
Jij bent m'n beste vriend hier, nuance. Ik mag al die rechtsen niet.quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Vanmiddag al natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Begin je vanavond al of morgenochtend pas?
Nah eigenlijk al sinds vrijdag, maar toch, toen was nog niks oranje.quote:
Net zei je nog dat ik niet moest blaffen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent m'n beste vriend hier, nuance. Ik mag al die rechtsen niet.
Vrijblijvend advies.quote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Net zei je nog dat ik niet moest blaffen.
Bek houden.quote:Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent m'n beste vriend hier, nuance. Ik mag al die rechtsen niet.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef waht het volgende:
[..]
Vrijblijvend advies.
Kwam verkeerd over kennelijk.
Vrijmarkt?quote:Op zondag 29 april 2012 12:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ben je dan niet morgen te brak om prullaria te kopen van Henk & Fatima?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |