Oprotten met je Koningshuis.quote:
Naar mijn weten was dat niet door de kamer.quote:Op zondag 29 april 2012 12:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die mag daar sinds kort geen invloed op uitoefenen toch
Ah, die Bowmore en Lagavulin ken ik. Octomore heeft wel een aparte fles.quote:
Snel controversieel verklaren.quote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar mijn weten was dat niet door de kamer.
Was gewoon een motie, dat volstaat.quote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en.quote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bruichladdich & Octomore maken er een sport van speciale flessen uit te brengen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, die Bowmore en Lagavulin ken ik. Octomore heeft wel een aparte fles.
Van ons allen.quote:
Ziet er wel erg modern & hip uit.quote:Op zondag 29 april 2012 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bruichladdich & Octomore maken er een sport van speciale flessen uit te brengen.
Nou en.quote:Op zondag 29 april 2012 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
Is verder ook totaal niet interessant.
Is de Koning afgezet als politiek formateur?quote:
En SP'ers en PVV'ers zijn crimineel. Hop, in 5 minuten weer een probleem opgelost.quote:Op zondag 29 april 2012 12:16 schreef waht het volgende:
We moeten trouwens veroordeelde criminelen hun stemrecht afnemen. Minder stemmen voor SP/PVV.
Terecht natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is de Koning afgezet als politiek formateur?
Kut Den Haag, plebs.
We kunnen veel leren van de Amerikanen wat dat betreft. Spotgoedkope arbeid, een politiek in dienst van de rijken en amper sociale instabiliteit met dank aan omvangrijke veiligheidsdiensten.quote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En SP'ers en PVV'ers zijn crimineel. Hop, in 5 minuten weer een probleem opgelost.
Tyft op naar VKZ.quote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk.
Trouwens, je bent zelf plebs. Tukker, raar accent, matige spelling en HBO.
Hoppa!
Owja, ik moest daar nog wat verwijderen uit dat Paul en Remlof topic, wat jij liet ontsporen.quote:
Z'n haar af laten knippen voor een gastrol.quote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef Friek_ het volgende:
http://s.vk.nl/3248203
Dion Graus. Wat een man, wat een genie.
Daar ben ik gewoon user.quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, ik moest daar nog wat verwijderen uit dat Paul en Remlof topic, wat jij liet ontsporen.
Tsja, Tokkie-gedrag hè.quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, ik moest daar nog wat verwijderen uit dat Paul en Remlof topic, wat jij liet ontsporen.
Afgekeken van jou in DEF.quote:
Dat is gewoon je verantwoordelijkheid nemen, eriksd.quote:Op zondag 29 april 2012 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog maar enkele uurtjes, daarna duik ik de pleinen op en ben ik dronken tot ik maandagnacht me bed in duik.quote:Op zondag 29 april 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Zondagochtend , liefde en kameraadschap aanwezig hier in de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |