Vergelijkbaar met het gezelschap Rutte, Verhagen en Wilders dat tot voorzeer kort hartstochtelijk werd verdedigd hierquote:Op zondag 29 april 2012 10:42 schreef waht het volgende:
Het illustere gezelschap Roemer, Wilders en Samsom. Je zal er maar bij horen.
De maak een nieuw deeltje knop ontbreekt nog steeds in de mobile layoutquote:
Hij weer.quote:Op zondag 29 april 2012 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met het gezelschap Rutte, Verhagen en Wilders dat tot voorzeer kort hartstochtelijk werd verdedigd hier
onderaan de pagina op pag 13; open nieuw deelquote:Op zondag 29 april 2012 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De maak een nieuw deeltje knop ontbreekt nog steeds in de mobile layout
Ach als het andere lijstje kan dan kan deze minstens zo goed zo niet een stuk beter aangezien het een officieel verbond was.quote:
Erik is snel vandaag.quote:Op zondag 29 april 2012 10:51 schreef 99.999 het volgende:
Nu even wachten wie zich niet in kan houden en er weer haakjes omheen gaat plaatsen.
Door wie eigenlijk?quote:Op zondag 29 april 2012 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met het gezelschap Rutte, Verhagen en Wilders dat tot voorzeer kort hartstochtelijk werd verdedigd hier
Als je nou gewoon mee gaat in het kruisigen van de klaagpartijen zou het hier een stuk leuker zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 10:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach als het andere lijstje kan dan kan deze minstens zo goed zo niet een stuk beter aangezien het een officieel verbond was.
Och ja, nu blijkt niemand ooit voorstander te zijn geweest van het kabinet.quote:
Hou je bek man.quote:Op zondag 29 april 2012 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och ja, nu blijkt niemand ooit voorstander te zijn geweest van het kabinet.
Godse Petrus.
Dat laatste is bij mijn weten alleen beweerd over de Britse aanval, en het is de vraag of dat juist is.quote:Op zondag 29 april 2012 04:28 schreef remlof het volgende:
Omg en de dag erna, de 14e februari ging de USAAF nog eens over Dresden heen, weer bombardementen met brandbommen en jagers die burgers op de oever van de Elbe neermaaiden, aldus ooggetuigen.
Is goed Petrus, godse droplul die je er bent.quote:Op zondag 29 april 2012 11:02 schreef waht het volgende:
[..]
Hou je bek man.
En ik steunde het kabinet ja. Niet de PVV.
PvdA wilde na de verkiezingen nietpratenquote:Op zondag 29 april 2012 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och ja, nu blijkt niemand ooit voorstander te zijn geweest van het kabinet.
Godse Petrus.
Dat is hetzelfde aangezien er gedoogsteun was. Jammer joh.quote:Op zondag 29 april 2012 11:02 schreef waht het volgende:
[..]
En ik steunde het kabinet ja. Niet de PVV.
Voor jou wellicht, voor mij niet. Zo makkelijk gaat dat.quote:Op zondag 29 april 2012 11:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde aangezien er gedoogsteun was. Jammer joh.
Wat heb ik te bouten met de PvdA?quote:Op zondag 29 april 2012 11:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
PvdA wilde na de verkiezingen nietpraten
PvdA wilde na de val niet meepraten
Dat onderzoek stamt uit 2000, maar er is al veel eerder over geschreven:quote:Op zondag 29 april 2012 11:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat laatste is bij mijn weten alleen beweerd over de Britse aanval, en het is de vraag of dat juist is.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/719201.stm
Vuige PVV'er!quote:Op zondag 29 april 2012 11:06 schreef waht het volgende:
[..]
Voor jou wellicht, voor mij niet. Zo makkelijk gaat dat.
Ach CDA en VVD beperken zich net zo goed als PvdA, SP en PVV tot het verdedigen van de babyboombelangen.quote:Op zondag 29 april 2012 10:56 schreef waht het volgende:
[..]
Als je nou gewoon mee gaat in het kruisigen van de klaagpartijen zou het hier een stuk leuker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |