Ik ga helemaal niks doen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is dan ook een paupersport.Ge hockeyen, schaatsen of zeilen man.
Hier heet het ook wel volksballen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is dan ook een paupersport.Ge hockeyen, schaatsen of zeilen man.
quote:
Hoe is dat trouwens, als groepje homo's tussen al die opgefokte Henkies met Tukker-accent. Serieuze vraag trouwens.quote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik boycot.
Niemand van ons gaat, we willen de huldiging niet zien.
De May Day Parade komt ook weer over een week, ik kijk het jaarlijks standaard.quote:
Nee, die erlbnis bestaat uit het teveel drinken ergensquote:Op zondag 29 april 2012 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
De vrijmarkt is een essentieel onderdeel van de Koninginnedag-erlebnis.
VS. gaat naar de Zwarte Cross. Zou een TV-programma zijn waar ik naar zou kijken.quote:Op zondag 29 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe is dat trouwens, als groepje homo's tussen al die opgefokte Henkies met Tukker-accent. Serieuze vraag trouwens.
Nooit problemen?quote:Op zondag 29 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe is dat trouwens, als groepje homo's tussen al die opgefokte Henkies met Tukker-accent. Serieuze vraag trouwens.
Over m'n lijk.quote:Op zondag 29 april 2012 12:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
VS. gaat naar de Zwarte Cross. Zou een TV-programma zijn waar ik naar zou kijken.
De rest van de wereld moet werken op zaterdag?quote:Op zondag 29 april 2012 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een feest waar alleen ambtenaren zijn. Gezellig!
Waarom vraag je dat aan mij?quote:
Koos had mij al gecorrigeerd.quote:Op zondag 29 april 2012 12:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De rest van de wereld moet werken op zaterdag?
Vals is 'ie hé.quote:
Zucht.quote:
Ga maar lekker met betyar mee naar die piratenfestijnen.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 12:38 schreef 99.999 het volgende:
is nog wel een kansje dat we dit jaar even naar de Zwarte Cross gaan, moet het toch een keer meemaken
quote:Op zondag 29 april 2012 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga maar lekker met betyar mee naar die piratenfestijnen.
Zwarte Cross is geen piratenfestijn.quote:Op zondag 29 april 2012 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga maar lekker met betyar mee naar die piratenfestijnen.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan verliest u al uw geloofwaardigheid hier.
Oh, die ken ik niet. Zeker niet in Azie.quote:Op zondag 29 april 2012 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De May Day Parade komt ook weer over een week, ik kijk het jaarlijks standaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |