En de SP heeft net zoveel zetels als de VVD haha.quote:Op zondag 29 april 2012 12:03 schreef Voorschrift het volgende:
PvdA staat nu al op 6 zetels verlies, weer een eraf.
Dat corrigeren we wel weer.quote:Op zondag 29 april 2012 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de SP heeft net zoveel zetels als de VVD haha.
Dank voor deze toelichting. Bevat louter waarheden.quote:Op zondag 29 april 2012 12:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Mwah. Ik volg dit topic zo nu en dan, waarbij het opviel dat de meer linksgeoriënteerde medemens constant erop hamerde dat de wat meer rechtsen verantwoording moesten afleggen voor de samenwerking met de PVV. Immers, als je het kabinet steunde, steunde je ook de PVV. Totale drogreden natuurlijk.
Nu heeft de PvdA zich van een slechte kant laten zien, en zijn de hierboven beschreven rollen omgedraaid. Alleen nu hebben de wat meer linkse mensen weer niets te maken met de PvdA. Gevalletje pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Heeft sowieso ook te maken met die volstrekt onzinnige links-rechtsverhoudingen. Alsof we in de jaren 70 zitten.
Je zou het die VVD'ers bijna gunnen, de SP al grootste. Maar de rest van Nederland niet.quote:Op zondag 29 april 2012 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de SP heeft net zoveel zetels als de VVD haha.
Door de PvdA de SP leeg te laten vreten?quote:
Dan gaan de bankiers staken.quote:Op zondag 29 april 2012 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je zou het die VVD'ers bijna gunnen, de SP al grootste. Maar de rest van Nederland niet.
Waren die barakken in Westerbork niet gerenoveerd voor een deel?quote:Op zondag 29 april 2012 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door de PvdA de SP leeg te laten vreten?
Een redelijk aantal kende ik al, maar de Kilchoman cask strength refill bourbon (60.9%) en de Octomore Comus Edition (61%) waren wel erg lekker.quote:
Als ik nou gewoon over jouw schaduw heenstap?quote:Op zondag 29 april 2012 12:04 schreef Tem het volgende:
Als iedereen nu eens over zijn schaduw zou heen stappen.
Homofobe of anti-Semitische post dit?quote:Op zondag 29 april 2012 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waren die barakken in Westerbork niet gerenoveerd voor een deel?
Jij snapt het.quote:Op zondag 29 april 2012 12:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar de PvdA is niet groot !
Dus men kan tevreden zijn bij rechts.
Volgens mij staat onze voornaamste PvdA-aanhanger Remlof nog volop achter de PvdA. En de samenwerking met de PVV-goedlullen heb ik gewoon een broertje dood aanquote:Op zondag 29 april 2012 12:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Mwah. Ik volg dit topic zo nu en dan, waarbij het opviel dat de meer linksgeoriënteerde medemens constant erop hamerde dat de wat meer rechtsen verantwoording moesten afleggen voor de samenwerking met de PVV. Immers, als je het kabinet steunde, steunde je ook de PVV. Totale drogreden natuurlijk.
Nu heeft de PvdA zich van een slechte kant laten zien, en zijn de hierboven beschreven rollen omgedraaid. Alleen nu hebben de wat meer linkse mensen weer niets te maken met de PvdA. Gevalletje pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Heeft sowieso ook te maken met die volstrekt onzinnige links-rechtsverhoudingen. Alsof we in de jaren 70 zitten.
Anti-communistische post.quote:Op zondag 29 april 2012 12:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Homofobe of anti-Semitische post dit?
quote:Op zondag 29 april 2012 12:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dank voor deze toelichting. Bevat louter waarheden.
Klopt. Kunnen we <gecensureerd> in proppen.quote:Op zondag 29 april 2012 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waren die barakken in Westerbork niet gerenoveerd voor een deel?
quote:Op zondag 29 april 2012 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je zou het die VVD'ers bijna gunnen, de SP al grootste. Maar de rest van Nederland niet.
Maar Roemer gaat dan met Samsom regeren en jullie kunnen vieren dat de PvdA toch wel niet heel groot maar wel aardig vrij groot is.quote:
Zolang Roemer niet mag formeren niet.quote:Op zondag 29 april 2012 12:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar Roemer gaat dan met Samsom regeren en jullie kunnen vieren dat de PvdA toch wel niet heel groot maar wel aardig vrij groot is.
Klinkt goed, ik moet mijn eerste cask strength whisky nog ervaren.quote:Op zondag 29 april 2012 12:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een redelijk aantal kende ik al, maar de Kilchoman cask strength refill bourbon (60.9%) en de Octomore Comus Edition (61%) waren wel erg lekker.
Van wie mag hij dat niet ?quote:Op zondag 29 april 2012 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang Roemer niet mag formeren niet.
SP wordt de grootste en dan mag Roemer beginnen. En hoe slechter het met de PvdA gaat, hoe groter de SP wordt.quote:Op zondag 29 april 2012 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang Roemer niet mag formeren niet.
Ik ook.quote:Op zondag 29 april 2012 12:10 schreef 99.999 het volgende:
Overigens zou ik de PvdA bij een coalitie met de SP ongeveer even hard verketteren als ik dat met de tandem PVV-VVD doe.
De koningin!quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik moet mijn eerste cask strength whisky nog ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |