De PVV was de enige reden dat het kabinet er kwam. Steunde je het kabinet dan steunde je de PVV zo simpel is het.quote:Op zondag 29 april 2012 11:02 schreef waht het volgende:
[..]
Hou je bek man.
En ik steunde het kabinet ja. Niet de PVV.
Wat voor coalties waren er nog meer mogelijk dan?quote:
Genaaid worden we sowieso, met links alleen wat meer. Zei een of andere blaaskaak ooit.quote:Op zondag 29 april 2012 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach CDA en VVD beperken zich net zo goed als PvdA, SP en PVV tot het verdedigen van de babyboombelangen.
Altijd leuk mennekes die zo vatbaar zijn voor propagandaquote:Op zondag 29 april 2012 11:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
PvdA wilde na de verkiezingen nietpraten
Doe niet zo moeilijk. Als wij weer eens zaten te zeiken op een besluit van het kabinet, voerde jij een speciaal jodendansje op voor Rutte en Verhagen. Moet je ook verder zelf weten.quote:Op zondag 29 april 2012 11:06 schreef waht het volgende:
[..]
Voor jou wellicht, voor mij niet. Zo makkelijk gaat dat.
Je hebt jezelf hiervoor al regelmatig in vreemde bochten gekronkeld dus zo makkelijk gaat het blijkbaar nietquote:Op zondag 29 april 2012 11:06 schreef waht het volgende:
[..]
Voor jou wellicht, voor mij niet. Zo makkelijk gaat dat.
Jij zit dus ook op de lijn dat de PVV-optie de enige mogelijke wasquote:Op zondag 29 april 2012 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat voor coalties waren er nog meer mogelijk dan?
Nee, dat was ik.quote:Op zondag 29 april 2012 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk. Als wij weer eens zaten te zeiken op een besluit van het kabinet, voerde jij een speciaal jodendansje op voor Rutte en Verhagen. Moet je ook verder zelf weten.
Daar gaat het toch niet om? Ik heb hoe bepaalde users over Rutte I dachten. Of er wel of geen alternatief was, is irrelevant.quote:Op zondag 29 april 2012 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat voor coalties waren er nog meer mogelijk dan?
Jij kan niet dansen.quote:
Wij kunnen niet dansen. Genesis, 1991.quote:
Jaren '80-faalquote:Op zondag 29 april 2012 11:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wij kunnen niet dansen. Genesis, 1991.
Welke waren er nog meer mogelijk?quote:Op zondag 29 april 2012 11:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij zit dus ook op de lijn dat de PVV-optie de enige mogelijke was?
Ik ben het niet eens met Bergander waar het de schuld voor het bombardement betreft: hij vindt dat het geheel te wijten was aan de Nazi's, die met hun eerdere misdaden de oorlogvoering meedogenloos hadden gemaakt.quote:Op zondag 29 april 2012 11:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat onderzoek stamt uit 2000, maar er is al veel eerder over geschreven:
http://www.holocaustdenia(...)/defense/evans/520ci
Nou en.quote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef waht het volgende:
Petrus was een antisemiet, kan ik niet zijn dus.
Betere postbus 51 spot tegen alcoholmisbruik is niet denkbaar.quote:Op zondag 29 april 2012 11:16 schreef eriksd het volgende:
Stel je voor, een uitslagenavond met Koos. Dan maakt de bond tegen het vloeken overuren.
SP, PVV, PvdA met gedoogsteun van de VVD.quote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke waren er nog meer mogelijk?
Tegen HBO bedoel je.quote:Op zondag 29 april 2012 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Betere postbus 51 spot tegen alcoholmisbruik is niet denkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |