Dat is mooi, was ook een grap.quote:Op zondag 22 april 2012 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb gelachen met vP en Vs gisteravond
Heerlijk hoe Nederland in het buitenland te kijk staat. Men denkt nu dus dat sommige politieke leiders in NL lak hebben aan het 3%-begrotingstekort.quote:The Dutch governing coalition collapsed on Saturday when far-right politician Geert Wilders pulled out of budget cut talks, saying it was not in the Netherlands’ interest to meet the deficit limit of three per cent imposed by the new European fiscal pact.
Dat hebben ze dan goed in de gaten.quote:Op zondag 22 april 2012 15:02 schreef Zienswijze het volgende:
Van de Financial Times:
Men denkt nu dus dat sommige politieke leiders in NL lak hebben aan het 3%-begrotingstekort.
De overheid is altijd te groot tot dat men er achterkomt dat men die ambtenaren nodig heeft om hervormingen (al dan niet versneld) door te voeren.quote:Op zondag 22 april 2012 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
Piet speelt weer het vertrouwde deuntje:
De overheid is te groot, buuhhh!
Geert gaat op de Griekse tour en benadeelt het imago van Nederland.quote:Op zondag 22 april 2012 15:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan goed in de gaten.
Maar daar heeft de PVV kiezer lak aan, zie die 'PVV stemmer' bij debat op 2 gisteravond.quote:Op zondag 22 april 2012 15:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Geert gaat op de Griekse tour en benadeelt het imago van Nederland.
Dat is toch ook zo?quote:Op zondag 22 april 2012 15:02 schreef Zienswijze het volgende:
Van de Financial Times:
[..]
Heerlijk hoe Nederland in het buitenland te kijk staat. Men denkt nu dus dat sommige politieke leiders in NL lak hebben aan het 3%-begrotingstekort.
Met dank aan onze Geert.
Dat had Verhagen gister al duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
bron
Het komt voorlopig niet meer goed tussen het CDA en de PVV.
Waarom nou weer, Friek?quote:
Die randebiel gooit het hele imago van Nederland ten grabbel. Dat deed hij natuurlijk al, maar dit komt er nog eens bovenop.quote:
Ja, dat roepen wij al jaren. Maar de VVD moest zo nodig samenwerken met de PVV.quote:Op zondag 22 april 2012 15:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die randebiel gooit het hele imago van Nederland ten grabbel. Dat deed hij natuurlijk al, maar dit komt er nog eens bovenop.
Je hebt inderdaad gelijk gekregen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat roepen wij al jaren. Maar de VVD moest zo nodig samenwerken met de PVV.
Lijkt me niet, zowel dan is de politiek nergens meer goed voor. Gebaseerd op onrust en onvertrouwen kun je toch niet standhouden.quote:
Dat is ook voor het eerst.quote:Op zondag 22 april 2012 15:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk gekregen.
Probeer je nou mijn dag te verzieken?quote:Op zondag 22 april 2012 15:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geert Wilders gaat toch nog aan tafel en Maxime Verhagen slikt zijn woorden in.
Als de PvdA toen niet voor Cohen gekozen had, was de VVD ws niet eens in de positie gekomen dat men een (gedoog) partner mocht kiezen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op zondag 22 april 2012 15:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg ikquote:Op zondag 22 april 2012 15:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren voor het CDA congres en op dat moment zijn er als het goed is al nieuwe verkiezingen uitgeschreven.quote:Op zondag 22 april 2012 15:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, hehe. Friek zit te trollen.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 15:13 schreef Friek_ het volgende:
Het volgende CDA-congres zal ook wel weer zo'n klapper zijn.![]()
Zelden zo genoten van televisie als dat congres.
Ik meen me te herinneren dat een eerdere formatiepoging ook op het eerste gezicht mislukt leek, maar dat alsnog het kabinet er kwam. Waarom zou dat nu niet kunnen?quote:
Het zal een soort "So you think you can be CDA-lijsttrekker" wordenquote:Op zondag 22 april 2012 15:13 schreef Friek_ het volgende:
Omdat Geert nu heeft gezegd dat het definitief over is en zelfs zijn gedoogsteun aan dit kabinet heeft ingetrokkenquote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat een eerdere formatiepoging ook op het eerste gezicht mislukt leek, maar dat alsnog het kabinet er kwam. Waarom zou dat nu niet kunnen?
Ik zie het al voor me, een CDA leider die 2/3de van zn virtuele zetel aantal verloren heeft en dan nog een staande ovatie krijgt.quote:Op zondag 22 april 2012 15:13 schreef Friek_ het volgende:
Welk belang heeft Wilders daarbij en waarom zouden de VVD en het CDA de PVV nog vertrouwen?quote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat een eerdere formatiepoging ook op het eerste gezicht mislukt leek, maar dat alsnog het kabinet er kwam. Waarom zou dat nu niet kunnen?
Omdat het CDA niet meer zal willen als ze al met een beetje geluk boven de 15 zetels uitkomen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wilders heeft het belang van de macht. Als hij nu het kabinet breekt, dan zal hij die machtspositie en een aantal zetels verliezen. Verder ziet niemand (behalve wellicht de SP, SGP en VVD) de samenwerking met de PVV echt zitten, waarmee ze zichzelf buitenspel zetten.quote:Op zondag 22 april 2012 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welk belang heeft Wilders daarbij en waarom zouden de VVD en het CDA de PVV nog vertrouwen?
quote:Op zondag 22 april 2012 15:13 schreef Friek_ het volgende:
Dat was tenenkrommend inderdaad.quote:
Aan de andere kant kan dat in het opzicht van Wilders natuurlijk ook een uitkomst zijn om twee jaar bezig te kunnen zijn met de interne partijstructuur, waas een Paars+ danwel CDA/VVD/PvdA kabinet net zo hard loopt aan te modderen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wilders heeft het belang van de macht. Als hij nu het kabinet breekt, dan zal hij die machtspositie verliezen en een aantal zetels verliezen. Verder ziet niemand (behalve wellicht de SP, SGP en VVD) de samenwerking met de PVV echt zitten, waarmee ze zichzelf buitenspel zetten.
Nou, je moet mensen wel een uitlaatklep geven, maar die volkse mening moet niet het uitgangspunt worden.quote:Op zondag 22 april 2012 15:37 schreef Zienswijze het volgende:
Democratie is de stem aan het volk geven.
Altijd dom.
Vooral als politici met 20% van de stemmen dan ook nog gaan verkondigen dat ze 'het volk' vertegenwoordigen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:37 schreef Zienswijze het volgende:
Altijd dom.
Was het maar waar dat "het volk" slechts 20% vertegenwoordigde.quote:Op zondag 22 april 2012 15:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vooral als politici met 20% van de stemmen dan ook nog gaan verkondigen dat ze 'het volk' vertegenwoordigen.
Hadden we maar de constructie van grote NV's, het volk en hun stem (de aandelen) in een holding fonds zetten en je er niks van aantrekken.quote:Op zondag 22 april 2012 15:37 schreef Zienswijze het volgende:
Altijd dom.
Boos naar de staatsschuld kijken waarna deze verdwijntquote:
Een PM sturen, lamstraal.quote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef eriksd het volgende:
Zal ik een film kijken, of nog een kast kopen.
Keuzes mensen, keuzes.
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hadden we maar de constructie van grote NV's, het volk en hun stem (de aandelen) in een holding fonds zetten en je er niks van aantrekken.
Het is dan ook een kansloze partij optima forma. Nog even een tijdje het voordeel van de twijfel gegeven maar dat is nu ook wel over.quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
bron
Het komt voorlopig niet meer goed tussen het CDA en de PVV.
Volgensmij is de kop van De Mos genoeg om op Maandagochtend een grijs op je gezicht te habben.quote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is dan ook een kansloze partij optima forma. Nog even een tijdje het voordeel van de twijfel gegeven maar dat is nu ook wel over.
Vraag mij af of Geert nou loopt te huilen in bed 's avonds? Niemand moet hem nu meer, alleen die idiote fractie van hem. Zit je beetje tegen een kop van De Mos aan te loeren op maandagochtend.
quote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef Arolsen het volgende:
Prachtig, ben je een weekendje weg met je lover. Valt ineens het slechtste kabinet ooit.
Geweldig nieuws dit. Op naar een socialer Nederland waarin de echte veroorzakers van de crisis mogen betalen.
"Graai, toe dan, graai, ja daar ja, graaaaaai!"quote:
Jij vuile cultureel-marxist, daar hou je wel van hè?quote:Op zondag 22 april 2012 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Graai, toe dan, graai, ja daar ja, graaaaaai!"
quote:Op zondag 22 april 2012 16:08 schreef waht het volgende:
[..]
Jij vuile cultureel-marxist, daar hou je wel van hè?
Ah, onze Pruis is ook wakker.quote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef von_Preussen het volgende:
Hurbeduuurrrr hulde voor de TT hurbedurrrr!
Faal.quote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog even een tijdje het voordeel van de twijfel gegeven maar dat is nu ook wel over.
Terecht.quote:
Ik trap niet meer in de oorlogstaal van jou.quote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terecht.
Ik verklaar de oorlog aan jullie allemaal, smerige rechtse klootzakken.
Je pakt het weer veels te onsubtiel aan. Je moet zoiets langzaam opbouwen anders zetten ze je meteen langs te kant als ongeloofwaardig.quote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terecht.
Net of iemand op dit forum mij nog serieus neemt. That ship has sailed, mn beste.quote:Op zondag 22 april 2012 16:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je pakt het weer veels te onsubtiel aan. Je moet zoiets langzaam opbouwen anders zetten ze je meteen langs te kant als ongeloofwaardig.
True story.quote:Op zondag 22 april 2012 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of iemand op dit forum mij nog serieus neemt. That ship has sailed, mn beste.
FAILLIET zeg ik je!quote:Op zondag 22 april 2012 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
En dan. Dan hebben we verkiezingen. En dan. Ellenlange formaties. Ondertussen gaat dit land failliet.
Veel succes. Mens is de 60 ook al gepasseerd.quote:Op zondag 22 april 2012 16:33 schreef JoaC het volgende:
Alleen je moeder wordt nog serieus genomen door FOK!-kers
En dat allemaal door de Islam. Hoe is het mogelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
En dan. Dan hebben we verkiezingen. En dan. Ellenlange formaties. Ondertussen gaat dit land failliet.
Mooi.quote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terecht.
Waarom maak je er twee zinnen van?quote:Op zondag 22 april 2012 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb 150.000 geboden. Op een huis dat voor 189.000 in de markt staat.
quote:
Bek houden, psychopaat.quote:
Dat heeft te maken met de Islamitische cultuur.quote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom maak je er twee zinnen van?
Altijd weer die profeet. Die klootzak.quote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de Islamitische cultuur.
moet je eens varkensvlees gaan eten, daarvan gaan je zinnen beter lopen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de Islamitische cultuur.
Bijkomend nadeel is echter dat ze zonder hoofdletter beginnen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
moet je eens varkensvlees gaan eten, daarvan gaan je zinnen beter lopen.
Moet je eens Marokkaanse wiet roken, daarvan ga ja rappen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
moet je eens varkensvlees gaan eten, daarvan gaan je zinnen beter lopen.
Zonder de VVD was er ook geen Geert, en daar is deze theorie toch niet zo een uitblinker.quote:Op zondag 22 april 2012 16:41 schreef De_Guidance het volgende:
Zonder de islam was er geen Geert, dus Nederland gaat failliet door de islam.
Klinkt behoorlijk waterdicht wat mij betreft.
Je bent niet in drie zinnen samen te vatten dus heeft zijn cursus geen nut.quote:
maar behoorlijk slecht.quote:Op zondag 22 april 2012 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je eens Marokkaanse wiet roken, daarvan ga ja rappen.
Cursus ironie-herkennen voor jou.quote:Op zondag 22 april 2012 16:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zonder de VVD was er ook geen Geert, en daar is deze theorie toch niet zo een uitblinker.
Rap naar de grens?quote:
Mijn interesse ging uit naar hetgeen waarmee Koos z'n dreigement kracht mee wilde bijzetten, niet zozeer naar zijn cursus.quote:Op zondag 22 april 2012 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent niet in drie zinnen samen te vatten dus heeft zijn cursus geen nut.
Jij woonde toch nog thuis?quote:
Anders luister je naar Phill Collins en stem je VVD.quote:Op zondag 22 april 2012 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent niet in drie zinnen samen te vatten dus heeft zijn cursus geen nut.
Mooi toch. Maar soms staat er West Bank op de verpakking, nu Israël.quote:Op zondag 22 april 2012 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zijn dadels uit Palestina, de verpakking wordt in Israel gemaakt.
Is er toch nog op enig vlak een vorm van samenwerking.
Phill?quote:Op zondag 22 april 2012 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders luister je naar Phill Collins en stem je VVD.
Knil.quote:
quote:dan vraag ik of de buurman het vandaag nog overspuit
Wel als dat een voorstel van jezelf is hé.quote:
Hebben we onszelf boetes opgelegd? Moeten we nou koste wat het kost onder die 3% komen?quote:Op zondag 22 april 2012 17:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel als dat een voorstel van jezelf is hé.
Vind ik wel, anders kunnen we ook niet meer streng zijn voor andere Euro-landen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hebben we onszelf boetes opgelegd? Moeten we nou koste wat het kost onder die 3% komen?
Met zulke vrienden heeft u geen vijanden meer nodig.quote:Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, een Tilburgse hoogleraar heeft tijdens de Dag v/d Filosofie (docent waarvan ik veel les heb gekregen) bij het eindgesprek met Arnon Grunberg leuke uitspraken gedaan. Hij noemde de bachelor filosofie "geen filosofie" en "misdadig".
Altijd fijn, nestbevuilers.
Met u als vijand heb ik geen vrienden meer nodig.quote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef waht het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heeft u geen vijanden meer nodig.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:26 schreef Tem het volgende:
Een eindgesprek met Arnon Grunberg is al discutabel.
De Europese eenheid hangt af van ons begrotingstekort.quote:Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hebben we onszelf boetes opgelegd? Moeten we nou koste wat het kost onder die 3% komen?
Het heette ook serieus "De twee zielen van de intellectueel". Met Arnon Grunberg erbij is het plaatje vol walging compleet.quote:Op zondag 22 april 2012 17:26 schreef Tem het volgende:
Een eindgesprek met Arnon Grunberg is al discutabel.
Waarom moeten wij voor onszelf zo streng zijn omdat die zuidelijke landen geen discipline hebben?quote:Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind ik wel, anders kunnen we ook niet meer streng zijn voor andere Euro-landen.
Zo strak aan cijfertjes vasthouden is ook niet slim. Je moet pragmatisch zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 17:29 schreef waht het volgende:
[..]
De Europese eenheid hangt af van ons begrotingstekort.
'Wilders is een hypocriete Griek'quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom moeten wij voor onszelf zo streng zijn omdat die zuidelijke landen geen discipline hebben?
Pak de schuldigen maar aan zou ik zeggen.
Zo streng? Het is een tekort van 4,8% hé. We hebben het niet over verplicht reduceren tot 0 ofzo. Nee, Nederland geeft gewoon structureel te veel uit, heeft een zorgexplosie en zit politiek muurvast. Ben blij dat Brussel de boel nog een beetje scherp houdt.quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom moeten wij voor onszelf zo streng zijn omdat die zuidelijke landen geen discipline hebben?
We zijn toch ook streng voor de Zuid-Europese landen? Gelijke monniken, gelijke kappen enzo.quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd niet kunnen richting de Grieken.quote:
In dat geval moeten we direct het tekort elimineren wat mij betreft. Het feest heeft lang genoeg geduurd.quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zo strak aan cijfertjes vasthouden is ook niet slim. Je moet pragmatisch zijn.
Ja, we kunnen er wel om lachenquote:
Heb je de uitreiking van de AKO-prijs gezien? Zat ie met dat kind op schoot. Heel gênant op het pedofiele af.quote:
Dat komt dan goed uit, want je had toch geen vrienden.quote:Op zondag 22 april 2012 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met u als vijand heb ik geen vrienden meer nodig.
Vind ik niet. Je moet pragmatisch zijn. Ik prefereer de economie te laten groeien boven het cijfertjesneuken van 3 of 0%. Als we op de lange termijn onder de 3% komen, dan is het ook prima.quote:Op zondag 22 april 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
In dat geval moeten we direct het tekort elimineren wat mij betreft. Het feest heeft lang genoeg geduurd.
Dat is ook de lijn die ik voorsta, maar bar weinig steun krijgt.quote:Op zondag 22 april 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
In dat geval moeten we direct het tekort elimineren wat mij betreft. Het feest heeft lang genoeg geduurd.
Aldus de man die met mensen die hij kent van een internetforum naar het theater gaat.quote:Op zondag 22 april 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit, want je had toch geen vrienden.
Welk feest?quote:Op zondag 22 april 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
Maar je verdient erdoor hè, hoe lager het tekort hoe minder rente de staat hoeft te betalen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je moet pragmatisch zijn. Ik prefereer de economie te laten groeien boven het cijfertjesneuken van 3 of 0%. Als we op de lange termijn onder de 3% komen, dan is het ook prima.
Eng heh?quote:Op zondag 22 april 2012 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de man die met mensen die hij kent van een internetforum naar het theater gaat.
Dus door die eurocrisis veroorzaaakt door Zuid-Europa moeten wij ook per se onder de 3% zitten van Brussel? Harde discipline is goed voor landen die geen discipline kennen (Z-Europa); harde discipline is niet nodig voor N-Europa.quote:Op zondag 22 april 2012 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We zijn toch ook streng voor de Zuid-Europese landen? Gelijke monniken, gelijke kappen enzo.
Hoe zou je een chronisch Nederlands tekort dan willen duiden? Dat duidt toch net zo hard op een gebrek aan discipline.quote:Op zondag 22 april 2012 17:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus door die eurocrisis veroorzaaakt door Zuid-Europa moeten wij ook per se onder de 3% zitten van Brussel? Harde discipline is goed voor landen die geen discipline kennen (Z-Europa); harde discipline is niet nodig voor N-Europa.
Losbandig genieten van welvaart.quote:
Dat is geen correlatie van 1 op 1. De financiele markten willen zekerheid, dat is waar men naar kijkt. Als een kabinet een duidelijk hervormingsplan heeft waardoor we op de lange termijn onde de 3% komen dan weten financieerders dat het land serieus bezig is om de staatsschuld onder controle te krijgen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:36 schreef waht het volgende:
[..]
Maar je verdient erdoor hè, hoe lager het tekort hoe minder rente de staat hoeft te betalen.
Het gevaar is dat als je teveel snijdt, we opnieuw in een recessie komen. Juist is tijden van recessie moet je investeren; in tijden van hoogconjunctuur gas terug nemen qua overheidsuitgaven. Anticyclisch beleid.quote:Tevens is het groeien van de economie ook mijn belang, en dan vooral op de lange termijn. Hetgeen hervormingen vergt die op de korte termijn pijn zullen doen. Het zij zo.
Simpel gezegd zijn die Zuid-Europeanen zo hard gaan uitgeven omdat Noord-Europa ze zoveel is gaan lenen. Je kan niet zomaar zeggen dat daar de schuld ligt. Bovendien kunnen ze er in het noorden ook wat van qua begrotingstekorten en vooral staatsschulden.quote:Op zondag 22 april 2012 17:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus door die eurocrisis veroorzaaakt door Zuid-Europa moeten wij ook per se onder de 3% zitten van Brussel? Harde discipline is goed voor landen die geen discipline kennen (Z-Europa); harde discipline is niet nodig voor N-Europa.
Dat kunnen we toch ook zelf, zonder een grote leider in Brussel nodig te hebben?quote:Op zondag 22 april 2012 17:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo streng? Het is een tekort van 4,8% hé. We hebben het niet over verplicht reduceren tot 0 ofzo. Nee, Nederland geeft gewoon structureel te veel uit, heeft een zorgexplosie en zit politiek muurvast. Ben blij dat Brussel de boel nog een beetje scherp houdt.
Uiteraard, maar ook bezuinigen heeft tot op zekere hoogte een positieve invloed. Helemaal als we kijken naar de gigantische publieke sector van Nederland.quote:Op zondag 22 april 2012 17:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is geen correlatie van 1 op 1. De financiele markten willen zekerheid, dat is waar men naar kijkt. Als een kabinet een duidelijk hervormingsplan heeft waardoor we op de lange termijn onde de 3% komen dan weten financieerders dat het land serieus bezig is om de staatsschuld onder controle te krijgen.
Dat werkt dus niet. Vrijwel geen enkel bewind gaat gas terugnemen in tijden van hoogconjunctuur.quote:[..]
Het gevaar is dat als je teveel snijdt, we opnieuw in een recessie komen. Juist is tijden van recessie moet je investeren; in tijden van hoogconjunctuur gas terug nemen qua overheidsuitgaven. Anticyclisch beleid.
Niet zo overdrijven. We zitten qua staatsschuld nog onder de EU, onder de VS, onder Canada, onder Duitsland. We hoeven niet elke keer het braafste jongetje van de klas te zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 17:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe zou je een chronisch Nederlands tekort dan willen duiden? Dat duidt toch net zo hard op een gebrek aan discipline.
Bezuiningen op de publieke sector: meer dan graag zelfs. Echter wordt in het CDA-VVD voorstel ook de doorsnee Nederlander relatief zwaar geraakt in koopkracht.quote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ook bezuinigen heeft tot op zekere hoogte een positieve invloed. Helemaal als we kijken naar de gigantische publieke sector van Nederland.
Zo zou het eigenlijk wel moeten...quote:Dat werkt dus niet. Vrijwel geen enkel bewind gaat gas terugnemen in tijden van hoogconjunctuur.
Als er een simpele escape was geweest hadden VVD en CDA die met beide handen aangegrepen om het pluche zeker te stellen. Ik ben wel blij met de EU-druk.quote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat kunnen we toch ook zelf, zonder een grote leider in Brussel nodig te hebben?
Zo'n beetje alle partijen (op wellicht de SP en de PVV na) begrijpen de ernst van een groot begrotingstekort en willen er allemaal wat aan doen.
Eens. Lastenverzwaring op die manier is puur bedoeld om maar niet te hoeven morren aan het sociale stelsel.quote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Bezuiningen op de publieke sector: meer dan graag zelfs. Echter wordt in het CDA-VVD voorstel ook de doorsnee Nederlander relatief zwaar geraakt in koopkracht.
Waarom de BTW omhoog bijvoorbeeld (hiermee raak je iedereen) terwijl de problemen vooral in de publieke sector, de semi-publieke sector en de uitkeringssector liggen?
Weglopen van de ware problemen dus...quote:Op zondag 22 april 2012 17:50 schreef waht het volgende:
[..]
Eens. Lastenverzwaring op die manier is puur bedoeld om maar niet te hoeven morren aan het sociale stelsel.
Dan rest de vraag waarom we geen echte rechtse partij hebben die opkomt voor werkend Nederland. Mensen werkend in de publieke sector, de semi-publieke sector en genietend van een uitkering zijn de uitzuigers. Want zij laten de overheidsuitgaven omhoog lopen. Pak hen aan.quote:Maar goed, een integrale oplossing waar iedereen altijd zo op geilt (terecht, want alles is tegenwoordig onderling verbonden) is nagenoeg onmogelijk door de koehandel in Den Haag. En dan eindig je met futiele maatregelen zoals een BTW-verhoging.
Ik niet. Heb geen zin om als vrij land door een grote leider te Brussel gecontroleerd te worden. We zijn toch verdomme geen ongedisciplineerde kleuters die een harde hand nodig hebben? Landen als Italie, Griekenland, Spanje komen daarvoor in aanmerking. Niet wij.quote:Op zondag 22 april 2012 17:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als er een simpele escape was geweest hadden VVD en CDA die met beide handen aangegrepen om het pluche zeker te stellen. Ik ben wel blij met de EU-druk.
Dat blijkt dus niet te kloppen. Politici hebben een grafhekel aan bezuinigen, dat vindt de achterban namelijk niet leuk.quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik niet. Heb geen zin om als vrij land door een grote leider te Brussel gecontroleerd te worden. We zijn toch verdomme geen ongedisciplineerde kleuters die een harde hand nodig hebben? Landen als Italie, Griekenland, Spanje komen daarvoor in aanmerking. Niet wij.
Daar ben ik het mee eens, maar daar had men in 2010 op in moeten steken, dan had je kans gehad, nu is het helaas wat aan de late kant, dat tekort moet echt naar beneden.quote:Sowieso moet je pragmatisch zijn. Puur cijfertjesstaren op de 3%, terwijl je economie wellicht krimpt, is niet verstandig. Beter ben je pragmatisch (op de korte termijn iets boven de 3% en op de lange termijn wel onder de 3%) zodat je de economie niet te hard raakt.
Nou, die partijen zijn er wel, maar toeval wil dat een groot deel van werkend Nederland ook voordeel haalt uit het huidige systeem. De huizenmarkt is een sprekend voorbeeld. Ook daar zullen klappen vallen. En hoe valt dat tegenwoordig nog te verkopen?quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Weglopen van de ware problemen dus...
[..]
Dan rest de vraag waarom we geen echte rechtse partij hebben die opkomt voor werkend Nederland. Mensen werkend in de publieke sector, de semi-publieke sector en genietend van een uitkering zijn de uitzuigers. Want zij laten de overheidsuitgaven omhoog lopen. Pak hen aan.
Ook de PvdA wil op de lange termijn de begroting op orde hebben, zelfs als haar eigen achterban het niet leuk vindt...quote:Op zondag 22 april 2012 17:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat blijkt dus niet te kloppen. Politici hebben een grafhekel aan bezuinigen, dat vindt de achterban namelijk niet leuk.
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar daar had men in 2010 op in moeten steken, dan had je kans gehad, nu is het helaas wat aan de late kant, dat tekort moet echt naar beneden.
Tussen willen en hun daadwerkelijke handelen zit bij elke partij ruimtequote:Op zondag 22 april 2012 18:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook de PvdA wil op de lange termijn de begroting op orde hebben, zelfs als haar eigen achterban het niet leuk vindt...
Ik vind dat werkend Nederland wel wat eisen mag stellen. Het is werkend Nederland dat het geld voor de BV binnentikt en niemand anders. HRA kan men zien als een doekje voor het bloeden van de hoge IB.quote:Op zondag 22 april 2012 18:01 schreef waht het volgende:
[..]
Nou, die partijen zijn er wel, maar toeval wil dat een groot deel van werkend Nederland ook voordeel haalt uit het huidige systeem. De huizenmarkt is een sprekend voorbeeld. Ook daar zullen klappen vallen. En hoe valt dat tegenwoordig nog te verkopen?
Onrealistische verwachtingen en denken recht te hebben op alles karakteriseert de burger. Daarom ook mijn harde kritiek op partijen die dit verder aanwakkeren.
Die Samson is wel een behoorlijk onverantwoordelijke kneus als hij zijn voorgestelde plannen laat varen omwille zijn achterban. Dus denk niet dat hij dat zal doen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tussen willen en hun daadwerkelijke handelen zit bij elke partij ruimte
Ook toen was een overschot op de begroting helaas vrij uitzonderlijkquote:Op zondag 22 april 2012 18:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die Samson is wel een behoorlijk onverantwoordelijke kneus als hij zijn voorgestelde plannen laat varen omwille zijn achterban. Dus denk niet dat hij dat zal doen.
Pre-eurocrisis ging het toch ook gewoon goed zonder de dictaten van Brussel?
Dan moet je echt gedisciplineerde politici hebben. De eerste dwaas die pleit om het geld van dat fonds de besteden aan iets leuks voor de burger kan veel stemmen winnen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:06 schreef 99.999 het volgende:
Ik zou overigens willen pleiten voor een structureel overschot op de begroting van een procent of 3 en daarnaast de aardgasbaten in een fonds voor de verdere toekomst laten stromen. Weg met die staatsschuld.
Uitzonderlijk, uitzonderlijk.. Het is maar in welk perspectief je het plaatst. We hebben echt geen enorme ramp van een staatsschuld. We zitten onder Duitsland, de VS, Canada en de EU.quote:Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook toen was een overschot op de begroting helaas vrij uitzonderlijk
Had inderdaad het Noorse model voor ogenquote:Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef Zienswijze het volgende:
Een soort sovereign wealth fund? Dat doen die olielanden incl Noorwegen ook
Daar zit het zwakke punt in m'n planquote:Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef waht het volgende:
[..]
Dan moet je echt gedisciplineerde politici hebben. De eerste dwaas die pleit om het geld van dat fonds de besteden aan iets leuks voor de burger kan veel stemmen winnen.
Ben erg getalenteerd.quote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi, je hebt het wel verdacht snel tot mod geschopt hier....
Tja leuk voor die landen maar ik zou toch willen pleiten voor een veel lagere staatsschuld, we gooien elk jaar miljarden over de balk aan rente, dat kan slimmerquote:Op zondag 22 april 2012 18:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Uitzonderlijk, uitzonderlijk.. Het is maar in welk perspectief je het plaatst. We hebben echt geen enorme ramp van een staatsschuld. We zitten onder Duitsland, de VS, Canada en de EU.
Complot!quote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi, je hebt het wel verdacht snel tot mod geschopt hier....
Ben de AIVD-mod.quote:Op zondag 22 april 2012 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie trouwens nergens staan waar je mod van bent. POL?
Gok hier wanneer de Tweede Kamerverkiezingen zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef 99.999 het volgende:
Aangesteld om Remlof en Arcee in verwarring te brengen.
- Dat is een beetje onzin he? Juist door eurocrisis is de rente op onze staatsschuld gedaald omdat iedereen uit die bananenlanden in Z-Europa wegvlucht.quote:Op zondag 22 april 2012 18:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja leuk voor die landen maar ik zou toch willen pleiten voor een veel lagere staatsschuld, we gooien elk jaar miljarden over de balk aan rente, dat kan slimmer.
En anderen...quote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef 99.999 het volgende:
Aangesteld om Remlof en Arcee in verwarring te brengen.
De rente per miljard euro schuld is wat gedaald maar we hebben ook heel veel miljarden extra schuldquote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
- Dat is een beetje onzin he? Juist door eurocrisis is de rente op onze staatsschuld gedaald omdat iedereen uit die bananenlanden in Z-Europa wegvlucht.
Het is vooral ook voor de langere termijn, we moeten met steeds minder werkende mensen het geld opbrengen, de kosten van de zorg zullen blijven stijgen. Die periode kan je beter zeer goed voorbereid ingaan dan maar door te blijven rommelen tot het zover is en je het eigenlijk niet meer kan betalen.quote:- Een lagere staatsschuld? Dat moet je maar uitrekenen? Het is pas handig als dat geld dat anders voor investeringen aangewend zou worden een lagere yield dan de rente op onze staatsschuld zou behalen.
Je gaat een beetje over m'n punt heenquote:Op zondag 22 april 2012 18:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De rente per miljard euro schuld is wat gedaald maar we hebben ook heel veel miljarden extra schuld.
[..]
Het is vooral ook voor de langere termijn. Die periode kan je beter zeer goed voorbereid ingaan dan maar door te blijven rommelen tot het zover is en je het eigenlijk niet meer kan betalen.
De Calvinistische spaarzin gun ik onze overheid ook
Ik sta zeker niet negatief tegenover bezuinigen. Als het aan mij ligt gaat per direct de kaasschaaf door de (semi-)publieke sector. We moeten echter wel pragmatisch blijven, en niet blind cijfertjesstaren.quote:we moeten met steeds minder werkende mensen het geld opbrengen, de kosten van de zorg zullen blijven stijgen.
Ik heb redelijk wat vertrouwen in de overheid maar een groot deel van de investeringen heeft natuurlijk geen geweldig rendement. Als je het hebt over onderwijs, infrastructuur en dergelijke heb je een punt aar verder valt het wel tegen vaak.quote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je gaat een beetje over m'n punt heen
Lenen is niet altijd slecht. Sparen is niet altijd goed. Je moet maar net uitrekenen wat voordeliger is.
Als we een X miljard euro voor investeringen aanwenden, waar het rendement daarop hoger is dan we aan rente op onze staatsschuld betalen, dan is dat financieel gezien voordelig.
Tja ik zie een vergrijzende bevolking die steeds meer zorg nodig heeft en steeds minder mensen die werken om dat geld op te brengen. Dat gaat een probleem worden, daar kan je beter op voorbereid zijn, dan mag de schuld tegen de top van de vergrijzing wel weer dat oplopen.quote:Als we datzelfde bedrag gebruiken om onze staatsschuld af te lossen, dan betalen we een Y percentage minder aan rente, maar we hadden dat zelfde geld kunnen gebruiken om een rendement > Y te kunnen boeken.
De rente op onze staatsschuld is ook bar laagquote:Op zondag 22 april 2012 18:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat vertrouwen in de overheid maar een groot deel van de investeringen heeft natuurlijk geen geweldig rendement. Als je het hebt over onderwijs, infrastructuur en dergelijke heb je een punt aar verder valt het wel tegen vaak.
Eens. Daarom de bijl in de (semi-)publieke sector.quote:Tja ik zie een vergrijzende bevolking die steeds meer zorg nodig heeft en steeds minder mensen die werken om dat geld op te brengen. Dat gaat een probleem worden, daar kan je beter op voorbereid zijn, dan mag de schuld tegen de top van de vergrijzing wel weer dat oplopen.
Eet zequote:Ik ben economisch rechtser dan zienswijze.
Goed moment om richting een bbq te gaan en er een stuk koe op te gooien![]()
Ah, ontmaskerdquote:Op zondag 22 april 2012 18:24 schreef 99.999 het volgende:
Ik ben economisch rechtser dan zienswijze.
Goed moment om richting een bbq te gaan en er een stuk koe op te gooien
Mooie benaming.quote:Op zondag 22 april 2012 @ 15:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het valt me eerlijk gezegd nog mee dat dat ongeluk niet door de orthodox Geertsdienstigen als een links complot is beschouwd
Ik heb te lang in de veflucht gehangen.quote:
Ik ken ook intelligente, relatief jonge, leuke, creatieve en interessante mensen die CDA stemmen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:04 schreef waht het volgende:
Stiekem stemt Boze_Appel op het CDA. Chapeau voor het toneelspel, niettemin.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:04 schreef waht het volgende:
Stiekem stemt Boze_Appel op het CDA. Chapeau voor het toneelspel, niettemin.
Stiekem niet hoor, krijg gewoon een biljet en ga naar het gemeentehuis.quote:Op zondag 22 april 2012 19:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou wel een weten waar iedereen stiekum op stemt.
Dat kan je van de VVD ook zeggen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken ook intelligente, relatief jonge, leuke, creatieve en interessante mensen die CDA stemmen.
Ik kan dat niet met elkaar rijmen; met de beste wil van de wereld niet.
Leuke mensen zijn dat inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2012 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken ook intelligente, relatief jonge, leuke, creatieve en interessante mensen die CDA stemmen.
Ik kan dat niet met elkaar rijmen; met de beste wil van de wereld niet.
De stembusgang zal zelden stiekum zijn. Maar wat er achter het gordijn allemaal gebeurt wil je volgens mij echt niet weten.quote:Op zondag 22 april 2012 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stiekem niet hoor, krijg gewoon een biljet en ga naar het gemeentehuis.
Je bent in de war met de kerk.quote:Op zondag 22 april 2012 19:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De stembusgang zal zelden stiekum zijn. Maar wat er achter het gordijn allemaal gebeurt wil je volgens mij echt niet weten.
Lolwut?quote:Op zondag 22 april 2012 19:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De stembusgang zal zelden stiekum zijn. Maar wat er achter het gordijn allemaal gebeurt wil je volgens mij echt niet weten.
Aldus de man die op zaterdagavond alleen thuis zit.quote:Op zondag 22 april 2012 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de man die met mensen die hij kent van een internetforum naar het theater gaat.
En met mensen die hij van het internet kent bier gaat drinken.quote:Op zondag 22 april 2012 19:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aldus de man die op zaterdagavond alleen thuis zit.
Daar komt nog bij dat we een economische krimp beleven. Dat komt grotendeels doordat Nederlanders de hand op de knip houden, waar men in andere landen nog wel durft te consumeren (minder gericht op zekerheid).quote:Op zondag 22 april 2012 17:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo streng? Het is een tekort van 4,8% hé. We hebben het niet over verplicht reduceren tot 0 ofzo. Nee, Nederland geeft gewoon structureel te veel uit, heeft een zorgexplosie en zit politiek muurvast. Ben blij dat Brussel de boel nog een beetje scherp houdt.
Als je het over Sexcetera wilt hebben?quote:Op zondag 22 april 2012 19:12 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ga gewoon naar de gymzaal of een kerk.
Maar jij denkt nu allemaal aan dingen waar ik niet aan wil denken.quote:Op zondag 22 april 2012 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lolwut?
Ik weet niet hoe jij stemt.. maar eh..
Ik deed nooit mee aan dat gesprek.quote:Op zondag 22 april 2012 19:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als je het over Sexcetera wilt hebben?
En er zijn nooit 1,5 miljoen Armeniërs vermoord.quote:Op zondag 22 april 2012 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik deed nooit mee aan dat gesprek.
Oordeel niet opdat gij veroordeeld zult worden.quote:Op zondag 22 april 2012 19:21 schreef waht het volgende:
De katholieke kerk hoort bij de as van het kwaad.
Op dat aambeeld blijf je maar hameren.quote:
Samen met ?quote:Op zondag 22 april 2012 19:21 schreef waht het volgende:
De katholieke kerk hoort bij de as van het kwaad.
Het is een institutioneel gedrocht dat haaks staat op het Evangelie.quote:Op zondag 22 april 2012 19:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Oordeel niet opdat gij veroordeeld zult worden.
Alles wat niet Joods of Protestants is, behalve dan mijn bakker.quote:
Laten we het hierop houden. Uiteraard kunnen we in de loop der tijd aanvullen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alles wat niet Joods of Protestants is, behalve dan mijn bakker.
Ik word al veroordeeld. Maar goed, het ultieme oordeel laat ik over aan de Schepper natuurlijk. Ik betwijfel of Hij een andere mening is toegedaan over de katholieken.quote:Op zondag 22 april 2012 19:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Oordeel niet opdat gij veroordeeld zult worden.
Hij is de enige reden dat ik nog niet verhuisd ben.quote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef De_Guidance het volgende:
Jouw bakker komt er wel altijd goed vanaf.
Toevallig de Dag van de Filosofie.quote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
De dag dat Mark ophield met lachen.
Vooral de biecht naderhand zal een zware bevalling voor u zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef TitusPullo het volgende:
Maar ik zou best eens een ouderwetse katholieke eredienst willen bijwonen.
Gebeurt dat allemaal op een dag?quote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vooral de biecht naderhand zal een zware bevalling voor u zijn.
Het instituut is van en door mensen. Dat maakt dat ik met instituut als zodanig niets heb. Geloof staat daar in mijn optiek volstrekt buiten.quote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is een institutioneel gedrocht dat haaks staat op het Evangelie.
Hij heeft er zelfs het bedrijf van een Christelijke oud-klasgenoot uitgewerkt.quote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij is de enige reden dat ik nog niet verhuisd ben.
Het evangelie ook. Het is niet alsof het de Koran is.quote:Op zondag 22 april 2012 19:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het instituut is van en door mensen.
Dat klopt. Het heeft ook vele mensen in staat gesteld om goed te doen, die daartoe anders niet de gelegenheid zouden hebben gehad.quote:Op zondag 22 april 2012 19:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het instituut is van en door mensen. Dat maakt dat ik met instituut als zodanig niets heb. Geloof staat daar in mijn optiek volstrekt buiten.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:53 schreef Friek_ het volgende:
Maxime Verhagen trekt altijd zo'n scheve bek als 'ie praat.
Die ging in Leiden altijd naar de verkeerde bakker.quote:Op zondag 22 april 2012 19:53 schreef Friek_ het volgende:
Maxime Verhagen trekt altijd zo'n scheve bek als 'ie praat.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef remlof het volgende:
'François Hollande wint eerste verkiezingsronde'
quote:Op zondag 22 april 2012 20:05 schreef Tem het volgende:
Gelukkig is Gerri Eickhof weer op de rampenplek.
Bij het ouderlijk huis van Rutte?quote:Op zondag 22 april 2012 20:05 schreef Tem het volgende:
Gelukkig is Gerri Eickhof weer op de rampenplek.
Heeft hij ook zo'n stem?quote:Op zondag 22 april 2012 20:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat Robin zijn mp3 speler vol heeft met Stef Blok.
Stef Blok is ook een held van Eriksd, maarja die heeft wel meer vreemde trekjes.quote:Op zondag 22 april 2012 20:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen idee, als het niet zo is gaat ie vast naar een KNO-arts om dat even te laten fiksen.
Je ma trekt op een vreemde manier.quote:Op zondag 22 april 2012 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Stef Blok is ook een held van Eriksd, maarja die heeft wel meer vreemde trekjes.
Hij mag wel meer met emoties praten. Dan spreekt hij ook de minder intelligente kiezers aan.quote:Op zondag 22 april 2012 20:19 schreef waht het volgende:
Stef Blok is een prima kerel. Z'n imago is gebaseerd op gebakken lucht.
Het Nederlandse midden is extreem-links.quote:
Je ma ziet er inderdaad goed uit voor haar leeftijd.quote:Op zondag 22 april 2012 20:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van de granny seks bent.
Wat zullen de Amerikanen wel niet over ons denken.. Helemaal nu het kabinet midden in een IMF-vergadering is ontploft.quote:Op zondag 22 april 2012 20:21 schreef waht het volgende:
[..]
Het Nederlandse midden is extreem-links.
Die van jou daarentegen ziet eruit alsof ze geschept is door de intercity van kwart over zeven.quote:Op zondag 22 april 2012 20:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ma ziet er inderdaad goed uit voor haar leeftijd.
De Jager is meteen teruggevlogen naar Nederland hoorde ik.quote:Op zondag 22 april 2012 20:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat zullen de Amerikanen wel niet over ons denken.. Helemaal nu het kabinet midden in een IMF-vergadering is ontploft.
Dit is daderinformatie.quote:Op zondag 22 april 2012 20:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Die van jou daarentegen ziet eruit alsof ze geschept is door de intercity van kwart over zeven.
Ja.quote:Op zondag 22 april 2012 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
De Jager is meteen teruggevlogen naar Nederland hoorde ik.
Dit kabinet was sowieso niet zo goed in vrienden makenquote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja.
Het IMF haalde dit weekend hard uit naar de EU dat het orde op zaken dient te zetten. En wat doet Nederland? Het kabinet laten ontploffen.
Hier maak je geen vrienden mee.
Even afgezien of je het wel of niet eens met het bezuinigingspakket zou zijn: met dit pakket waren we een stapje dichter bij het op orde brengen van de EU-begrotingen. Waarmee we de wereld wel een gunst doen. Nu gooien we min of meer roet in het eten.quote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit kabinet was sowieso niet zo goed in vrienden maken
Dat merken die Vikingen toch niet.quote:Op zondag 22 april 2012 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Een heel klein beetje erg teveel peper door de macaroni heengedaan.
Net wel zo'n xxl-zak chips naar binnen gebaggerd.quote:Op zondag 22 april 2012 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze bleef maar zeuren over extra kentucky hot wings.
Zijn dat beeldschermpjes in z'n ogen? Of is het gewoon een verschrikkelijk waardeloze fotograaf?quote:
Vikingen kunnen tegen kou, niet hitte.quote:Op zondag 22 april 2012 20:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat merken die Vikingen toch niet.
Held inderdaad. Oneindig veel respect voor de wijze waarop hij gisteren een dolk in de rug van Wilders ramde.quote:
De Amerikaanse politiek is nog erger verdeeld dan de onze. Het is nou ook niet alsof zij uitstekende hervormingen doorvoeren. Voor een schuldige moeten naar zichzelf kijken.quote:Op zondag 22 april 2012 20:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat zullen de Amerikanen wel niet over ons denken.. Helemaal nu het kabinet midden in een IMF-vergadering is ontploft.
Dat heb je dan niet van een vreemde.quote:Op zondag 22 april 2012 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Net wel zo'n xxl-zak chips naar binnen gebaggerd.
Maar ze drinken liters bier.quote:Op zondag 22 april 2012 20:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vikingen kunnen tegen kou, niet hitte.
Dat is ook weer waar..quote:Op zondag 22 april 2012 20:30 schreef waht het volgende:
[..]
De Amerikaanse politiek is nog erger verdeeld dan de onze. Het is nou ook niet alsof zij uitstekende hervormingen doorvoeren. Voor een schuldige moeten naar zichzelf kijken.
Ook verfijnde maar stevige rode wijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |