Ik deed nooit mee aan dat gesprek.quote:Op zondag 22 april 2012 19:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als je het over Sexcetera wilt hebben?
En er zijn nooit 1,5 miljoen Armeniërs vermoord.quote:Op zondag 22 april 2012 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik deed nooit mee aan dat gesprek.
Oordeel niet opdat gij veroordeeld zult worden.quote:Op zondag 22 april 2012 19:21 schreef waht het volgende:
De katholieke kerk hoort bij de as van het kwaad.
Op dat aambeeld blijf je maar hameren.quote:
Samen met ?quote:Op zondag 22 april 2012 19:21 schreef waht het volgende:
De katholieke kerk hoort bij de as van het kwaad.
Het is een institutioneel gedrocht dat haaks staat op het Evangelie.quote:Op zondag 22 april 2012 19:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Oordeel niet opdat gij veroordeeld zult worden.
Alles wat niet Joods of Protestants is, behalve dan mijn bakker.quote:
Laten we het hierop houden. Uiteraard kunnen we in de loop der tijd aanvullen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alles wat niet Joods of Protestants is, behalve dan mijn bakker.
Ik word al veroordeeld. Maar goed, het ultieme oordeel laat ik over aan de Schepper natuurlijk. Ik betwijfel of Hij een andere mening is toegedaan over de katholieken.quote:Op zondag 22 april 2012 19:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Oordeel niet opdat gij veroordeeld zult worden.
Hij is de enige reden dat ik nog niet verhuisd ben.quote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef De_Guidance het volgende:
Jouw bakker komt er wel altijd goed vanaf.
Toevallig de Dag van de Filosofie.quote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
De dag dat Mark ophield met lachen.
Vooral de biecht naderhand zal een zware bevalling voor u zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 19:29 schreef TitusPullo het volgende:
Maar ik zou best eens een ouderwetse katholieke eredienst willen bijwonen.
Gebeurt dat allemaal op een dag?quote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vooral de biecht naderhand zal een zware bevalling voor u zijn.
Het instituut is van en door mensen. Dat maakt dat ik met instituut als zodanig niets heb. Geloof staat daar in mijn optiek volstrekt buiten.quote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is een institutioneel gedrocht dat haaks staat op het Evangelie.
Hij heeft er zelfs het bedrijf van een Christelijke oud-klasgenoot uitgewerkt.quote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij is de enige reden dat ik nog niet verhuisd ben.
Het evangelie ook. Het is niet alsof het de Koran is.quote:Op zondag 22 april 2012 19:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het instituut is van en door mensen.
Dat klopt. Het heeft ook vele mensen in staat gesteld om goed te doen, die daartoe anders niet de gelegenheid zouden hebben gehad.quote:Op zondag 22 april 2012 19:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het instituut is van en door mensen. Dat maakt dat ik met instituut als zodanig niets heb. Geloof staat daar in mijn optiek volstrekt buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |