Hadden we maar de constructie van grote NV's, het volk en hun stem (de aandelen) in een holding fonds zetten en je er niks van aantrekken.quote:Op zondag 22 april 2012 15:37 schreef Zienswijze het volgende:
Democratie is de stem aan het volk geven.
Altijd dom.
Boos naar de staatsschuld kijken waarna deze verdwijntquote:
Een PM sturen, lamstraal.quote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef eriksd het volgende:
Zal ik een film kijken, of nog een kast kopen.
Keuzes mensen, keuzes.
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hadden we maar de constructie van grote NV's, het volk en hun stem (de aandelen) in een holding fonds zetten en je er niks van aantrekken.
Het is dan ook een kansloze partij optima forma. Nog even een tijdje het voordeel van de twijfel gegeven maar dat is nu ook wel over.quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
bron
Het komt voorlopig niet meer goed tussen het CDA en de PVV.
Volgensmij is de kop van De Mos genoeg om op Maandagochtend een grijs op je gezicht te habben.quote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is dan ook een kansloze partij optima forma. Nog even een tijdje het voordeel van de twijfel gegeven maar dat is nu ook wel over.
Vraag mij af of Geert nou loopt te huilen in bed 's avonds? Niemand moet hem nu meer, alleen die idiote fractie van hem. Zit je beetje tegen een kop van De Mos aan te loeren op maandagochtend.
quote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef Arolsen het volgende:
Prachtig, ben je een weekendje weg met je lover. Valt ineens het slechtste kabinet ooit.
Geweldig nieuws dit. Op naar een socialer Nederland waarin de echte veroorzakers van de crisis mogen betalen.
"Graai, toe dan, graai, ja daar ja, graaaaaai!"quote:
Jij vuile cultureel-marxist, daar hou je wel van hè?quote:Op zondag 22 april 2012 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Graai, toe dan, graai, ja daar ja, graaaaaai!"
quote:Op zondag 22 april 2012 16:08 schreef waht het volgende:
[..]
Jij vuile cultureel-marxist, daar hou je wel van hè?
Ah, onze Pruis is ook wakker.quote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef von_Preussen het volgende:
Hurbeduuurrrr hulde voor de TT hurbedurrrr!
Faal.quote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog even een tijdje het voordeel van de twijfel gegeven maar dat is nu ook wel over.
Terecht.quote:
Ik trap niet meer in de oorlogstaal van jou.quote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terecht.
Ik verklaar de oorlog aan jullie allemaal, smerige rechtse klootzakken.
Je pakt het weer veels te onsubtiel aan. Je moet zoiets langzaam opbouwen anders zetten ze je meteen langs te kant als ongeloofwaardig.quote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terecht.
Net of iemand op dit forum mij nog serieus neemt. That ship has sailed, mn beste.quote:Op zondag 22 april 2012 16:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je pakt het weer veels te onsubtiel aan. Je moet zoiets langzaam opbouwen anders zetten ze je meteen langs te kant als ongeloofwaardig.
True story.quote:Op zondag 22 april 2012 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of iemand op dit forum mij nog serieus neemt. That ship has sailed, mn beste.
FAILLIET zeg ik je!quote:Op zondag 22 april 2012 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
En dan. Dan hebben we verkiezingen. En dan. Ellenlange formaties. Ondertussen gaat dit land failliet.
Veel succes. Mens is de 60 ook al gepasseerd.quote:Op zondag 22 april 2012 16:33 schreef JoaC het volgende:
Alleen je moeder wordt nog serieus genomen door FOK!-kers
En dat allemaal door de Islam. Hoe is het mogelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
En dan. Dan hebben we verkiezingen. En dan. Ellenlange formaties. Ondertussen gaat dit land failliet.
Mooi.quote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terecht.
Waarom maak je er twee zinnen van?quote:Op zondag 22 april 2012 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb 150.000 geboden. Op een huis dat voor 189.000 in de markt staat.
quote:
Bek houden, psychopaat.quote:
Dat heeft te maken met de Islamitische cultuur.quote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom maak je er twee zinnen van?
Altijd weer die profeet. Die klootzak.quote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de Islamitische cultuur.
moet je eens varkensvlees gaan eten, daarvan gaan je zinnen beter lopen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de Islamitische cultuur.
Bijkomend nadeel is echter dat ze zonder hoofdletter beginnen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
moet je eens varkensvlees gaan eten, daarvan gaan je zinnen beter lopen.
Moet je eens Marokkaanse wiet roken, daarvan ga ja rappen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
moet je eens varkensvlees gaan eten, daarvan gaan je zinnen beter lopen.
Zonder de VVD was er ook geen Geert, en daar is deze theorie toch niet zo een uitblinker.quote:Op zondag 22 april 2012 16:41 schreef De_Guidance het volgende:
Zonder de islam was er geen Geert, dus Nederland gaat failliet door de islam.
Klinkt behoorlijk waterdicht wat mij betreft.
Je bent niet in drie zinnen samen te vatten dus heeft zijn cursus geen nut.quote:
maar behoorlijk slecht.quote:Op zondag 22 april 2012 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je eens Marokkaanse wiet roken, daarvan ga ja rappen.
Cursus ironie-herkennen voor jou.quote:Op zondag 22 april 2012 16:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zonder de VVD was er ook geen Geert, en daar is deze theorie toch niet zo een uitblinker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |