Ik zie het voor me: de VVD die pleit voor een maximumloon en stelt dat dat perfect aansluit bij de liberale principes van de partij.quote:Op zondag 22 april 2012 15:41 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
De VVD heeft z'n liberale principes overboord gegooid voor de SGP dus waarom zouden ze dat voor de SP niet kunnen? Alles voor het pluche!
Die laatste zinquote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef Arolsen het volgende:
Prachtig, ben je een weekendje weg met je lover. Valt ineens het slechtste kabinet ooit.
Geweldig nieuws dit. Op naar een socialer Nederland waarin de echte veroorzakers van de crisis mogen betalen.
Daar zitten helaas ook lutsers tussen.quote:Massaal D66 stemmen mensen.
Ik snap maar al te goed dat mensen in de grensstreek naar Duitsland trekken, gelijk hebben ze! Ik overweeg het zelf ook voor de toekomst. Alleen, dat heeft m.i. zoals de persoon die jij citeerde leek te beweren niets met de sociaaleconomische politiek te maken maar met het slechte huizenbeleid wat Nederland de laatste decennia had. Als jij voor 280 000 Euro een prachtig vrijstaand huis met een uitgebreide tuin kan kopen in een redelijk goede buurt in Duitsland en jij kan je dat permitteren dan is dat een stuk aanttrekkelijker dan 200 000 Euro te betalen voor een simpel klein rijtjeshuisje met een zo'n kleine tuin dat de buren praktisch in je tuin zitten.quote:Ik zie om mij heen al veen vrienden en kennissen naar Duitsland trekken. Ik woon dan wel in Enschede, dus dan is de (geografische) stap natuurlijk al kleiner dan voor mensen in de Randstad, maar het loont absoluut. Levensonderhoud is vele, maar dan ook vele malen lager dan in Nederland, plus dat het wooncomfort hoger ligt.
Mijn vriendin wil op zich ook wel, dus ons volgende huis zal waarschijnlijk ook over de grens zijn.
Fok is links, PVV is links, Robben is linksquote:Op zondag 22 april 2012 17:44 schreef MilaNL het volgende:
Waar zijn die vele PVV'ers op FOK! van 2 jaar geleden eigenlijk? Straks wordt FOK! nog links.
Inderdaad als je de VVD'ers hier zo gek krijgt dat ze samenwerking met PVV en SGP vrij hartstochtelijk verdedigen kan er meerquote:Op zondag 22 april 2012 15:41 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
De VVD heeft z'n liberale principes overboord gegooid voor de SGP dus waarom zouden ze dat voor de SP niet kunnen? Alles voor het pluche!
21.000 bewoners, dus dat zal om 8-10.000 stemgerechtigden gaan max.quote:Op zondag 22 april 2012 17:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Om hoeveel eilandbewoners gaat het?
Iets meer denk ik, maar meer dan 12000 zullen het er niet zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 17:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
21.000 bewoners, dus dat zal om 8-10.000 stemgerechtigden gaan max.
Volgens verkiezingsuitslagen.nl in 2011 voor de eilandsraadverkiezingen 13.274 stemgerechtigden, maar kan me voorstellen dat die niet allemaal mogen stemmen voor het NL-parlement.quote:Op zondag 22 april 2012 17:49 schreef freako het volgende:
[..]
Iets meer denk ik, maar meer dan 12000 zullen het er niet zijn.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:44 schreef MilaNL het volgende:
Waar zijn die vele PVV'ers op FOK! van 2 jaar geleden eigenlijk? Straks wordt FOK! nog links.
quote:Op zondag 22 april 2012 16:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik zie dat alle PVV-stemmers zich hebben verzameld op de frontpage.
Hmm, het aantal kiesgerechtigden voor de eilandsraad op Bonaire had ik iets hoger ingeschat eigenlijk. Het zullen er dan 10-11000 zijn, want ook niet-Nederlanders mochten stemmen voor de eilandsraad. Ik denk dat hooguit 8000 kiezers daadwerkelijk gaan stemmen. 0,15 zetel.quote:Op zondag 22 april 2012 17:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens verkiezingsuitslagen.nl in 2011 voor de eilandsraadverkiezingen 13.274 stemgerechtigden, maar kan me voorstellen dat die niet allemaal mogen stemmen voor het NL-parlement.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |