Faal.quote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog even een tijdje het voordeel van de twijfel gegeven maar dat is nu ook wel over.
Terecht.quote:
Ik trap niet meer in de oorlogstaal van jou.quote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terecht.
Ik verklaar de oorlog aan jullie allemaal, smerige rechtse klootzakken.
Je pakt het weer veels te onsubtiel aan. Je moet zoiets langzaam opbouwen anders zetten ze je meteen langs te kant als ongeloofwaardig.quote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terecht.
Net of iemand op dit forum mij nog serieus neemt. That ship has sailed, mn beste.quote:Op zondag 22 april 2012 16:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je pakt het weer veels te onsubtiel aan. Je moet zoiets langzaam opbouwen anders zetten ze je meteen langs te kant als ongeloofwaardig.
True story.quote:Op zondag 22 april 2012 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of iemand op dit forum mij nog serieus neemt. That ship has sailed, mn beste.
FAILLIET zeg ik je!quote:Op zondag 22 april 2012 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
En dan. Dan hebben we verkiezingen. En dan. Ellenlange formaties. Ondertussen gaat dit land failliet.
Veel succes. Mens is de 60 ook al gepasseerd.quote:Op zondag 22 april 2012 16:33 schreef JoaC het volgende:
Alleen je moeder wordt nog serieus genomen door FOK!-kers
En dat allemaal door de Islam. Hoe is het mogelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
En dan. Dan hebben we verkiezingen. En dan. Ellenlange formaties. Ondertussen gaat dit land failliet.
Mooi.quote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terecht.
Waarom maak je er twee zinnen van?quote:Op zondag 22 april 2012 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb 150.000 geboden. Op een huis dat voor 189.000 in de markt staat.
quote:
Bek houden, psychopaat.quote:
Dat heeft te maken met de Islamitische cultuur.quote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom maak je er twee zinnen van?
Altijd weer die profeet. Die klootzak.quote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de Islamitische cultuur.
moet je eens varkensvlees gaan eten, daarvan gaan je zinnen beter lopen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de Islamitische cultuur.
Bijkomend nadeel is echter dat ze zonder hoofdletter beginnen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
moet je eens varkensvlees gaan eten, daarvan gaan je zinnen beter lopen.
Moet je eens Marokkaanse wiet roken, daarvan ga ja rappen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
moet je eens varkensvlees gaan eten, daarvan gaan je zinnen beter lopen.
Zonder de VVD was er ook geen Geert, en daar is deze theorie toch niet zo een uitblinker.quote:Op zondag 22 april 2012 16:41 schreef De_Guidance het volgende:
Zonder de islam was er geen Geert, dus Nederland gaat failliet door de islam.
Klinkt behoorlijk waterdicht wat mij betreft.
Je bent niet in drie zinnen samen te vatten dus heeft zijn cursus geen nut.quote:
maar behoorlijk slecht.quote:Op zondag 22 april 2012 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je eens Marokkaanse wiet roken, daarvan ga ja rappen.
Cursus ironie-herkennen voor jou.quote:Op zondag 22 april 2012 16:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zonder de VVD was er ook geen Geert, en daar is deze theorie toch niet zo een uitblinker.
Rap naar de grens?quote:
Mijn interesse ging uit naar hetgeen waarmee Koos z'n dreigement kracht mee wilde bijzetten, niet zozeer naar zijn cursus.quote:Op zondag 22 april 2012 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent niet in drie zinnen samen te vatten dus heeft zijn cursus geen nut.
Jij woonde toch nog thuis?quote:
Anders luister je naar Phill Collins en stem je VVD.quote:Op zondag 22 april 2012 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent niet in drie zinnen samen te vatten dus heeft zijn cursus geen nut.
Mooi toch. Maar soms staat er West Bank op de verpakking, nu Israël.quote:Op zondag 22 april 2012 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zijn dadels uit Palestina, de verpakking wordt in Israel gemaakt.
Is er toch nog op enig vlak een vorm van samenwerking.
Phill?quote:Op zondag 22 april 2012 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders luister je naar Phill Collins en stem je VVD.
Knil.quote:
quote:dan vraag ik of de buurman het vandaag nog overspuit
Wel als dat een voorstel van jezelf is hé.quote:
Hebben we onszelf boetes opgelegd? Moeten we nou koste wat het kost onder die 3% komen?quote:Op zondag 22 april 2012 17:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel als dat een voorstel van jezelf is hé.
Vind ik wel, anders kunnen we ook niet meer streng zijn voor andere Euro-landen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hebben we onszelf boetes opgelegd? Moeten we nou koste wat het kost onder die 3% komen?
Met zulke vrienden heeft u geen vijanden meer nodig.quote:Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, een Tilburgse hoogleraar heeft tijdens de Dag v/d Filosofie (docent waarvan ik veel les heb gekregen) bij het eindgesprek met Arnon Grunberg leuke uitspraken gedaan. Hij noemde de bachelor filosofie "geen filosofie" en "misdadig".
Altijd fijn, nestbevuilers.
Met u als vijand heb ik geen vrienden meer nodig.quote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef waht het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heeft u geen vijanden meer nodig.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:26 schreef Tem het volgende:
Een eindgesprek met Arnon Grunberg is al discutabel.
De Europese eenheid hangt af van ons begrotingstekort.quote:Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hebben we onszelf boetes opgelegd? Moeten we nou koste wat het kost onder die 3% komen?
Het heette ook serieus "De twee zielen van de intellectueel". Met Arnon Grunberg erbij is het plaatje vol walging compleet.quote:Op zondag 22 april 2012 17:26 schreef Tem het volgende:
Een eindgesprek met Arnon Grunberg is al discutabel.
Waarom moeten wij voor onszelf zo streng zijn omdat die zuidelijke landen geen discipline hebben?quote:Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind ik wel, anders kunnen we ook niet meer streng zijn voor andere Euro-landen.
Zo strak aan cijfertjes vasthouden is ook niet slim. Je moet pragmatisch zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 17:29 schreef waht het volgende:
[..]
De Europese eenheid hangt af van ons begrotingstekort.
'Wilders is een hypocriete Griek'quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom moeten wij voor onszelf zo streng zijn omdat die zuidelijke landen geen discipline hebben?
Pak de schuldigen maar aan zou ik zeggen.
Zo streng? Het is een tekort van 4,8% hé. We hebben het niet over verplicht reduceren tot 0 ofzo. Nee, Nederland geeft gewoon structureel te veel uit, heeft een zorgexplosie en zit politiek muurvast. Ben blij dat Brussel de boel nog een beetje scherp houdt.quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom moeten wij voor onszelf zo streng zijn omdat die zuidelijke landen geen discipline hebben?
We zijn toch ook streng voor de Zuid-Europese landen? Gelijke monniken, gelijke kappen enzo.quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |