Rap naar de grens?quote:
Mijn interesse ging uit naar hetgeen waarmee Koos z'n dreigement kracht mee wilde bijzetten, niet zozeer naar zijn cursus.quote:Op zondag 22 april 2012 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent niet in drie zinnen samen te vatten dus heeft zijn cursus geen nut.
Jij woonde toch nog thuis?quote:
Anders luister je naar Phill Collins en stem je VVD.quote:Op zondag 22 april 2012 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent niet in drie zinnen samen te vatten dus heeft zijn cursus geen nut.
Mooi toch. Maar soms staat er West Bank op de verpakking, nu Israël.quote:Op zondag 22 april 2012 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zijn dadels uit Palestina, de verpakking wordt in Israel gemaakt.
Is er toch nog op enig vlak een vorm van samenwerking.
Phill?quote:Op zondag 22 april 2012 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders luister je naar Phill Collins en stem je VVD.
Knil.quote:
quote:dan vraag ik of de buurman het vandaag nog overspuit
Wel als dat een voorstel van jezelf is hé.quote:
Hebben we onszelf boetes opgelegd? Moeten we nou koste wat het kost onder die 3% komen?quote:Op zondag 22 april 2012 17:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel als dat een voorstel van jezelf is hé.
Vind ik wel, anders kunnen we ook niet meer streng zijn voor andere Euro-landen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hebben we onszelf boetes opgelegd? Moeten we nou koste wat het kost onder die 3% komen?
Met zulke vrienden heeft u geen vijanden meer nodig.quote:Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, een Tilburgse hoogleraar heeft tijdens de Dag v/d Filosofie (docent waarvan ik veel les heb gekregen) bij het eindgesprek met Arnon Grunberg leuke uitspraken gedaan. Hij noemde de bachelor filosofie "geen filosofie" en "misdadig".
Altijd fijn, nestbevuilers.
Met u als vijand heb ik geen vrienden meer nodig.quote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef waht het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heeft u geen vijanden meer nodig.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:26 schreef Tem het volgende:
Een eindgesprek met Arnon Grunberg is al discutabel.
De Europese eenheid hangt af van ons begrotingstekort.quote:Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hebben we onszelf boetes opgelegd? Moeten we nou koste wat het kost onder die 3% komen?
Het heette ook serieus "De twee zielen van de intellectueel". Met Arnon Grunberg erbij is het plaatje vol walging compleet.quote:Op zondag 22 april 2012 17:26 schreef Tem het volgende:
Een eindgesprek met Arnon Grunberg is al discutabel.
Waarom moeten wij voor onszelf zo streng zijn omdat die zuidelijke landen geen discipline hebben?quote:Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind ik wel, anders kunnen we ook niet meer streng zijn voor andere Euro-landen.
Zo strak aan cijfertjes vasthouden is ook niet slim. Je moet pragmatisch zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 17:29 schreef waht het volgende:
[..]
De Europese eenheid hangt af van ons begrotingstekort.
'Wilders is een hypocriete Griek'quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom moeten wij voor onszelf zo streng zijn omdat die zuidelijke landen geen discipline hebben?
Pak de schuldigen maar aan zou ik zeggen.
Zo streng? Het is een tekort van 4,8% hé. We hebben het niet over verplicht reduceren tot 0 ofzo. Nee, Nederland geeft gewoon structureel te veel uit, heeft een zorgexplosie en zit politiek muurvast. Ben blij dat Brussel de boel nog een beetje scherp houdt.quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom moeten wij voor onszelf zo streng zijn omdat die zuidelijke landen geen discipline hebben?
We zijn toch ook streng voor de Zuid-Europese landen? Gelijke monniken, gelijke kappen enzo.quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd niet kunnen richting de Grieken.quote:
In dat geval moeten we direct het tekort elimineren wat mij betreft. Het feest heeft lang genoeg geduurd.quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zo strak aan cijfertjes vasthouden is ook niet slim. Je moet pragmatisch zijn.
Ja, we kunnen er wel om lachenquote:
Heb je de uitreiking van de AKO-prijs gezien? Zat ie met dat kind op schoot. Heel gênant op het pedofiele af.quote:
Dat komt dan goed uit, want je had toch geen vrienden.quote:Op zondag 22 april 2012 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met u als vijand heb ik geen vrienden meer nodig.
Vind ik niet. Je moet pragmatisch zijn. Ik prefereer de economie te laten groeien boven het cijfertjesneuken van 3 of 0%. Als we op de lange termijn onder de 3% komen, dan is het ook prima.quote:Op zondag 22 april 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
In dat geval moeten we direct het tekort elimineren wat mij betreft. Het feest heeft lang genoeg geduurd.
Dat is ook de lijn die ik voorsta, maar bar weinig steun krijgt.quote:Op zondag 22 april 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
In dat geval moeten we direct het tekort elimineren wat mij betreft. Het feest heeft lang genoeg geduurd.
Aldus de man die met mensen die hij kent van een internetforum naar het theater gaat.quote:Op zondag 22 april 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit, want je had toch geen vrienden.
Welk feest?quote:Op zondag 22 april 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |