Dat is een week voor prinsjesdag, lijkt me niet.quote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef 99.999 het volgende:
Ik ga voor 12 september, zo kort mogelijk na de zomervakanties.
Ik hoop dat de huidige kamer tot een akkoord over de begroting komt. En het kabinet is dan toch sowieso nog demissionair dus heel spannen kunnen ze het niet maken.quote:Op zondag 22 april 2012 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een week voor prinsjesdag, lijkt me niet.
Als de crisis echt zo nijpend is dan gaat het demissionaire kabinet verder met de uitwerking van haar financiële plannen, daarin gesteund door de Kamer. Maar dat laatste kan wel eens een probleem worden.quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
Als de crisis écht zo nijpend is als men ons wil doen geloven, kunnen de verkiezingen best in de zomervakantie. Dan slaan de politici in het landsbelang hun reces maar eens een keertje over...
Maar aangezien dat niet gebeurt, gok ik op woensdag 3 oktober.
Nee, want dat beleid is rampzalig. En het meeste van die bizarre plannen moet zo snel mogelijk van tafel, in ruil voor maatregelen die wél echt hout snijden.quote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef Janneke141 het volgende:
Als de crisis echt zo nijpend is dan gaat het demissionaire kabinet verder met de uitwerking van haar financiële plannen, daarin gesteund door de Kamer. Maar dat laatste kan wel eens een probleem worden.
Asociale plannen zullen gelukkig niet meer zo snel worden aangenomen.quote:Als de crisis echt zo nijpend is dan gaat het demissionaire kabinet verder met de uitwerking van haar financiële plannen, daarin gesteund door de Kamer. Maar dat laatste kan wel eens een probleem worden.
Alsof die relevant zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 22:07 schreef Franknfurter het volgende:
Tijdens de intro van de hbo's en wo's natuurlijk, dan kunnen alle studenten niet stemmen.
Dan ben ik erg benieuwd naar de uitslag in Leiden.quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
Als de crisis écht zo nijpend is als men ons wil doen geloven, kunnen de verkiezingen best in de zomervakantie. Dan slaan de politici in het landsbelang hun reces maar eens een keertje over...
Maar aangezien dat niet gebeurt, gok ik op woensdag 3 oktober.
Studenten stemmen wat linkser dan ouderen maar je overdrijft nu nogal, er zijn ook zat studenten die stemmen op de PvdA en de VVD.quote:Alsof die relevant zijn.
Paar van sullige zeteltjes voor de SP, who cares.
Ik was altijd pro-VVD in hart en nieren. Totdat die moederneukende klootzak van een Zijlstra ten tonele kwam. Denk dat ik nu maar D66 stem. Tot alles wat nog linkser is, zal ik me maar niet verlagen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof die relevant zijn.
Paar van sullige zeteltjes voor de SP, who cares.
D66 heeft de langstudeerboete opgenomen in haar tegenbegroting bij prinsjesdag, en is voor een sociaal leenstelsel.quote:Op maandag 23 april 2012 02:23 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Ik was altijd pro-VVD in hart en nieren. Totdat die moederneukende klootzak van een Zijlstra ten tonele kwam. Denk dat ik nu maar D66 stem. Tot alles wat nog linkser is, zal ik me maar niet verlagen.
Mogelijk wel. Hangt ervan af of de fractievoorzitters vandaag nog geraadpleegd gaan worden. Anders morgen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:41 schreef remlof het volgende:
Schop (ook naar VKZ).
Zou de datum vandaag al bekend gemaakt worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |