Gewoon doen!quote:Op zondag 22 april 2012 12:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Wel ok, denk ik.
Heb een aanbod gekregen om een paar daagjes naar Engeland te komen. Hoef alleen de vlucht te betalen. Zit er sterk aan te denken om het gewoon maar te doen. Even helemaal weg zijn uit deze omgeving!
quote:Op zondag 22 april 2012 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onbedoeld de lapo, voel me nog steeds gefrustreerd.
Ok. Ook begrijpelijkquote:Op zondag 22 april 2012 12:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
@ Yuki uit vorige topic: als je een nieuwe vriendin hebt is t logisch dat je meer tijd met haar gaat besteden, zeker in het begin. Maar het punt zit hem erin dat hij altijd ontzettend kwaad werd als anderen bij ons uit de groep een vriend(in) kregen en dus minder tijd met de groep doorbracht.
Hypocrisie, kan er niet goed tegen
OT: goed, ben weer uitgeslapen
Whut?quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
Morgen moet mijn dag worden, anders word ik echt kwaad.
Nog even doorzetten dus.quote:Op zondag 22 april 2012 22:26 schreef AthCom het volgende:
Het gevoel dat ik mezelf Korsakow aan wil drinken (jezelf iets aandrinken, ik vind het een mooi neologisme) opdat ik alles van de laatste maanden vergeten kan.
Ik ook zoietsquote:Op zondag 22 april 2012 23:49 schreef Muck het volgende:
Onmetelijk kut.
Soms heb ik het idee dat er een limiet zit aan de hoeveelheid verdriet die een mens kan verwerken. En die limiet is al een mooie tijd geleden overschreden
Iedereen in dit topic kan wel iets met een stuk touw.quote:
Je speelt teveel GoW.quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef twi het volgende:
Ik ben keihard op weg om alles en iedereen die ik leuk vind op te blazen en weg te schoppen. Gaat goed...
Impopulaire maatregelen zeker?quote:Op maandag 23 april 2012 10:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik voel me echt niet goed, en ik weet zelf wel wat ik er aan kan doen
Ja vooral impopulair voor mezelf, ja tis een beetje dubbel allemaalquote:Op maandag 23 april 2012 10:57 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Impopulaire maatregelen zeker?
Tsja, lastige shit.quote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja vooral impopulair voor mezelf, ja tis een beetje dubbel allemaal
Eh, als je't niet ziet zitten, waarom ga je dan?quote:Op maandag 23 april 2012 12:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Chaotisch en onzeker gevoel.
Vliegticket aan het regelen voor een spontane trip naar Engeland. Waar ik dus voor het eerst helemaal alleen naartoe ga reizen.
Nou ja, ik zou dolgraag dit tripje gaan doen. Alleen op reis, alleen de dingen regelen. Goed voor mijn zelfvertrouwen dat al niet al te groot is. Moet dit gewoon doen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef Miam het volgende:
[..]
Eh, als je't niet ziet zitten, waarom ga je dan?
zoiets hoort leuk te zijn, zeker de pret vooraf.
Alvast creditcard aanvargen bij je bank dan heb je dit in de toekomst niet meer iig. Kost geen drol.quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou dolgraag dit tripje gaan doen. Alleen op reis, alleen de dingen regelen. Goed voor mijn zelfvertrouwen dat al niet al te groot is. Moet dit gewoon doen.
De chaos zit hem eigenlijk meer in het regelen van de vliegtickets. Betaalwijze die ik op dit moment niet kan (creditcard/debitcard heb ik niet) en iemand vinden die me vrijwillig zou willen helpen daarbij met zijn/haar creditcard. En de onrust dat het dan wellicht niet doorgaat.![]()
Maar, komt goed allemaal!
Als die er moeite mee heeft moet je een andere nemen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
Onzeker , degene die ik leuk vind heeft een beetje moeite met mijn verleden en het aangekaart wat op zich goed is maar gevolg is wel dat ik even een gesprek met hem erover moet hebben.
En ik ben zo goed met gesprekken over gevoelens
Hoeft natuurlijk niet aan hem te liggen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als die er moeite mee heeft moet je een andere nemen.
Ok.quote:Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nou het is niet echt moeite maar hij denkt doordat ik niet zo over mijn verleden praat het niet goed verwerkt heb en is daardoor extra voorzichtig en dat is eigenlijk niet echt nodig alleen nu moet ik nog uitvogelen hoe ik dat uit ga leggen aan hem .
Wat eigenlijk best wel ingewikkeld is.
Het heeft niets met vreemdgaan te maken maar meer met sexueel misbruik bij mij vroeger en hij daardoor niet altijd hoogte van mij krijgt.quote:Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet aan hem te liggen.
Als ik een meid tegenkomt waarvan ik weet dat ze vaak is vreemdgegaan heb ik ook moeite met haar verleden, maar is het niet mijn schuld dat ik daar moeite mee heb
Niet dat ik hiermee dingen insinueer die formerjellybean mogelijk gedaan zou hebben, want mijn voorbeeld staat daar los van.
OT: voor het eerst in mijn eentje de winkel moeten sluiten met alle poespas van dienGing goed gelukkig. Nu weer op aan de studie
Dat is natuurlijk heel wat anders, maar zoals gezegd was mijn voorbeeld in het algemeen bedoeld en niet gericht voor jouw situatie.quote:Op maandag 23 april 2012 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het heeft niets met vreemdgaan te maken maar meer met sexueel misbruik bij mij vroeger en hij daardoor niet altijd hoogte van mij krijgt.
quote:
whaddup?quote:
quote:
School doet er een beetje alles aan om mij niet te kunnen laten afstuderen.quote:
Oh,quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
School doet er een beetje alles aan om mij niet te kunnen laten afstuderen.
OT:
Goed geslapen, heerlijk getraind.
Voel me goed.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:43 schreef zwartedoos het volgende:
Tot niks in staat vandaag. Dus dat gaan we ook maar doen. Niks.
Kut zegquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
School doet er een beetje alles aan om mij niet te kunnen laten afstuderen.
OT:
Goed geslapen, heerlijk getraind.
Voel me goed.
Al mee gereden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:19 schreef Messina het volgende:
Goed. Net 200 euro bespaard door zelf aan de auto te sleutelen i.p.v. naar de garage te rennen.
Lekker rustig toch?quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
Tot de conclusie komen dat ik alles maar eens niet alleen moet gaan doen en ondersteuning hierbij nodig heb en daarbij moet erkennen dat ik problemen heb is niet makkelijk...
Jij bent net zo ergquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:16 schreef zibster het volgende:
Woest. Een dikke vrouw met 3 haren op haar hoofd (zo dun haar) en een skinny jeans waar ze te dik voor is en te kort jasje en een hippiebril kijkt mij aan en daarna mijn hond en zegt gewoon: zie haar dan, kakker met haar hondje. Sommige mensen zijn zo erg.... Je hebt pas het recht van spreken als jij er normaal uit ziet en geen 25 kg teveel weegt en een mond hebt waarbij je voortanden uitsteken alsof je een haas bent
De volgende keer kun je haar er best beleefd op attenderen hoe zij er naar jouw mening uitziet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:16 schreef zibster het volgende:
Woest. Een dikke vrouw met 3 haren op haar hoofd (zo dun haar) en een skinny jeans waar ze te dik voor is en te kort jasje en een hippiebril kijkt mij aan en daarna mijn hond en zegt gewoon: zie haar dan, kakker met haar hondje. Sommige mensen zijn zo erg.... Je hebt pas het recht van spreken als jij er normaal uit ziet en geen 25 kg teveel weegt en een mond hebt waarbij je voortanden uitsteken alsof je een haas bent
Waarom?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:53 schreef miesjelle112 het volgende:
Leuke en drukke dag gehad, maar toch ook wel weer zo verdrietig
Ik voel je.quote:
Je hebt helemaal gelijk mens, gewoon doorgaan met kwetsen.quote:Waarom moet ik nu opeens rekening houden met andermans gevoelens terwijl dat nooit bij mij is gebeurd?
Dan zou ik op de lopende band mensen moeten kwetsen, doe iets wat jezelf ook niet wilt. En de mensen die je hoogstwaarschijnlijk kwets kunnen er weinig aan doen wat jou is overkomen.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:42 schreef Mishu het volgende:
What the hell, ik kwets mensen blijkbaar soms. Kan er niks aan doen dat ik gehard ben door de tijd...
Waarom moet ik nu opeens rekening houden met andermans gevoelens terwijl dat nooit bij mij is gebeurd?
Hoi.quote:
quote:
Het gaat om een jongen die mij altijd treiterde en stiekem vonden we elkaar leuk ofzo en toen naaide hij mij toen ik 16 a 17 was en nu is ie opeens zogenaamd heel gevoelig enzo. Terwijl wij nooit normaal met elkaar zullen kunnen communiceren vanwege ons verleden..quote:Op woensdag 25 april 2012 00:47 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan zou ik op de lopende band mensen moeten kwetsen, doe iets wat jezelf ook niet wilt. En de mensen die je hoogstwaarschijnlijk kwets kunnen er weinig aan doen wat jou is overkomen.
[..]
Hoi.
Dankjewelquote:Op woensdag 25 april 2012 00:28 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik voel je.Maar komt wel goed!
Je kunt altijd je hart bij mij of de rest van R&P uitstorten!
Ik gebruik m`n telefoon eigenlijk niet zo heel veel, maar ik vind de wekker functie nogal handigquote:
En ik ben nog thuisquote:Op woensdag 25 april 2012 08:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Voel me redelijk, ik ga maar weer eens naar school anders ga ik nooit meer ben ik bang
quote:
Dat is de leeftijd toen en nuquote:Op woensdag 25 april 2012 02:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het gaat om een jongen die mij altijd treiterde en stiekem vonden we elkaar leuk ofzo en toen naaide hij mij toen ik 16 a 17 was en nu is ie opeens zogenaamd heel gevoelig enzo. Terwijl wij nooit normaal met elkaar zullen kunnen communiceren vanwege ons verleden..
En dan nu is hij opeens heel geraakt door iets wat ik heb gezegd terwijl ik onze relatie tot elkaar wel prima vond. Als hij opeens heel gevoelig nu gaat doen dan weet ik niet wat ik daar mee aan moet hoorHet hele sarcasme enzo naar elkaar vond ik goed zoals het was.
Ik heb het idee dat dit om dezelfde jongen gaat als een decennia geleden... Doe eens normaal.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het gaat om een jongen die mij altijd treiterde en stiekem vonden we elkaar leuk ofzo en toen naaide hij mij toen ik 16 a 17 was en nu is ie opeens zogenaamd heel gevoelig enzo. Terwijl wij nooit normaal met elkaar zullen kunnen communiceren vanwege ons verleden..
En dan nu is hij opeens heel geraakt door iets wat ik heb gezegd terwijl ik onze relatie tot elkaar wel prima vond. Als hij opeens heel gevoelig nu gaat doen dan weet ik niet wat ik daar mee aan moet hoorHet hele sarcasme enzo naar elkaar vond ik goed zoals het was.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:21 schreef Sneezeechu het volgende:
Ontopic een uur lopen kloten met een lamp en dan er achter komen dat het peertje gewoon kapot is
Sterfgeval in de familie ... Tijdje geleden gebeurd, maar ik zit er nog steeds mee. Heeft me meer aangegrepen dan ik dacht.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]Mag ik vragen wat er is gebeurd?
ot: wel goed, lekker uitgeslapen en vandaag een dagje vrij om een grote inhaalslag voor school te maken.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:21 schreef Sneezeechu het volgende:
Ontopic een uur lopen kloten met een lamp en dan er achter komen dat het peertje gewoon kapot is
Ruilen?? Ik heb juist iets teveel te doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:58 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Extreem verveeld met uitzicht op verveling.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:52 schreef Flippiee het volgende:
Verdrietig op een of andere manier. En gefrustreerd.
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
voel me al weken kut, depri gevoel, koppijn, doodmoe
Ik ben toe aan vakantie
Damn, dat is heftig... gecondoleerd. Hoop dat je het alsnog kan verwerken de komende tijd.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Sterfgeval in de familie ... Tijdje geleden gebeurd, maar ik zit er nog steeds mee. Heeft me meer aangegrepen dan ik dacht.
Die acceptatie komt later.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Daalder82 het volgende:
Ik ben nog steeds niet over mijn pestverleden heen van 24 jaar geleden. Ik wil dit zo graag verwerkt hebben
.
Verder ga ik een onzekere periode in van mijn leven en ik ben daar doodsbang voor ... Verder vind ik het niet fijn voor mijn ouders en ik voel me nog meer shit daardoor.
Lichte pdd-nos diagnose --> ik kan/kon dit vrij goed maskeren, ik krijg educatie over wat er precies niet goed is want ik weet dat er iets niet klopt maar weet niet wat.
Edit: Vooral het waarom blijft maar malen, waarom heb ik hier gewoon geen vrede mee?.
24 jaar..... Ik vind het niet bepaald tactisch om te zeggen dat die acceptatie dan later komt...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Die acceptatie komt later.![]()
Sterkte![]()
OT: Ik voel me redelijk. Heb betere dagen gehad.
quote:
Ik had het over de diagnose pdd-nosquote:Op woensdag 25 april 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
24 jaar..... Ik vind het niet bepaald tactisch om te zeggen dat die acceptatie dan later komt...
quote:
Jeuj!quote:
Ja gaat de goeie kant op.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoe ist met jou dan wel goed geloof ik
Dan had je 'm maar wat liever moeten toespreken, i.p.v. van 'm 'dat takkeding' noemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:37 schreef Sneezeechu het volgende:
Kutzooi fotocamera naar zijn grootje net nu ik dat takkeding nodig heb!
Het was een Kodak dat ding verdient geen lof voor wat hij me nu aandoetquote:Op woensdag 25 april 2012 23:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan had je 'm maar wat liever moeten toespreken, i.p.v. van 'm 'dat takkeding' noemen.
Op welke site wou je die foto's posten?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:37 schreef Sneezeechu het volgende:
Kutzooi fotocamera naar zijn grootje net nu ik dat takkeding nodig heb!
Ik moest foto's maken van die lampquote:Op woensdag 25 april 2012 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op welke site wou je die foto's posten?
Omg ik moest lachen, hardopquote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik moest foto's maken van die lamp
Aawh lievie...quote:Op donderdag 26 april 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik me ooit zo laag en naar gevoeld heb. Op deze manier heb ik er niet veel zin meer in
Weet niet waar ik moet beginnen, ik draai in rondjes op het moment. Lukt me ook niet om positief te zijn op het moment, er is gisteren een beerput open getrokken door een docent, heeft me walgelijk aan het wiebelen gemaakt.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aawh lievie...![]()
Niet zo negatief, je weet zelf ook wel dat je het wel kan. Kop op meid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK VOEL ME HELEMAAL TOP terwijl ik de bus net 1 minuut te laat had gemist NOUUU wat erg!FIJNE DONDERDAG ALLEMAAL EN IK HOOP OP POSITIVITEIT (VOOR EEN KEER)!!!
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:58 schreef zibster het volgende:
Sarcastisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK VOEL ME HELEMAAL TOP terwijl ik de bus net 1 minuut te laat had gemist NOUUU wat erg!FIJNE DONDERDAG ALLEMAAL EN IK HOOP OP POSITIVITEIT (VOOR EEN KEER)!!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Onder andere in context met andere posts, bedankt, ik krijg nu hulp en ben er blij mee. Acceptatie is zwaar, vooral emotioneelquote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Die acceptatie komt later.![]()
Sterkte![]()
OT: Ik voel me redelijk. Heb betere dagen gehad.
Je moet poepen?quote:
Nee, ben erachter gekomen dat m'n vriendin niet eerlijk is over dingen. Heb haar gisteren een bericht gestuurd maar ze heeft geen antwoord gegeven. Het is ook altijd wat met mooie vrouwen... Ik ga voorlopig mezelf alleen maar weer op trainen concentreren.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je moet poepen?
Mijn benen doen pijn. Scheenbeenvliesontsteking die niet overgaat.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef cafpow het volgende:
goed, 4 van de 5 vakken gehaald deze periodedus maa 1 hrkansing!
Idem hier!quote:
Maar kan niet tippen aan je ex zekerquote:Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Mijn interesse is gewekt door een leuk meisje. Tis wat
Huil je voor mij of huilen we in kanon of hoe dat ook heet?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]![]()
OT: wel goed, productief dagje gehad nog 1 dag werken en dan weekend
Ja voor jouquote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Huil je voor mij of huilen we in kanon of hoe dat ook heet?
Ohneee! Sterktequote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Sylvana het volgende:
Slecht, net gehoord dat mn oom in coma op de IC ligt en het waarschijnlijk niet gaat halen
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Sylvana het volgende:
Slecht, net gehoord dat mn oom in coma op de IC ligt en het waarschijnlijk niet gaat halen
Canonquote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Huil je voor mij of huilen we in kanon of hoe dat ook heet?
quote:
Dankjulliewelquote:Op donderdag 26 april 2012 18:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]verdomme zeg... sterkte de komende tijd
OT: klote kriebelhoest, maar zometeen lekker sporten en warm douchen. Misschien is het dan over.
Bovendien heb ik een weekje vakantie
sterktequote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Sylvana het volgende:
Dankjewelquote:
Vanwege die vriendin van die ene jongen?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fijn dit... ruzie binnen m'n vriendengroep
Fris m'n geheugen even op... over welk verhaaltje heb je het?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanwege die vriendin van die ene jongen?
OT: Gaat al beter.Maar ben echt zo brak de laatste tijd, maar ik weet waardoor het komt en er is niet veel aan te doen.
Oh, ik bedoelde die jongen uit je vriendengroep die ineens een vriendin kreeg en jullie links liet liggen, of in ieder geval minder aandacht voor jullie had. Ik dacht dat het daarom ging.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Fris m'n geheugen even op... over welk verhaaltje heb je het?
Het gaat er dit keer om dat iemand een mening uitte en dat stootte tegen mij en een andere meid tegen de borst en nu is er een tweedeling gekomen. De een vindt dat die mening gewoon egzegd mag worden, maar ik vond het nogal denigrerend en dat moet je niet doen in een vriendengroep waar respect voorop staat.
Geen idee waar het over gaat maar succes iig.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
geen zn in morgen om beoordeeld te worden, maar ik moet gewoon doen zoals ik normaal doe dan is er niks aan de hand. ook al kijken mensen op mijn vingers ik weet wat ik moet doen
Heel veel sterkte.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Sylvana het volgende:
Is er niet iemand die je kunt bellen?quote:
Oh! Euuh, ik ga in m'n eentje heen en terug, maar in Australie ga ik naar mijn beste vriendin die daar au pair is. Voor 2 weekjes maar, heb daarna nog tentamensquote:Op donderdag 26 april 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cool, met wie? Hoezo? Lang gepland? Wat ga je doen?
dankjewelquote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat maar succes iig.![]()
Ik ben moe. Hele drukke dag gehad maar verder voel ik me prima.
Oh, wat een vreselijk lied.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:39 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo de laatste loodjes!!! Al wegen die wel het zwaarste heel gevecht
Nee, want ik voelde me goed, totdat ik dat lied ging luisteren.quote:
Heeft het emotioneel geschaad? Dit beter dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, want ik voelde me goed, totdat ik dat lied ging luisteren.
Nee sorry, ik durf jouw geposte clipjes niet meer aan te klikken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:48 schreef Sneezeechu het volgende:
Heeft het emotioneel geschaad? Dit beter dan?
Klik maar het is niet erg voor je oortjes hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee sorry, ik durf jouw geposte clipjes niet meer aan te klikken.
Jullie hebben gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:50 schreef Staal het volgende:
Brandend Volendam wordt wat mij betreft de volgende kaskraker.
Oh jawel hoor, maar ik moet zodirect slapen en wil fijn dromen en dus NIET over Piet Veerman.quote:
Sorry dan een aai over je bolletje dan maar en een nachtkusjequote:Op vrijdag 27 april 2012 00:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik moet zodirect slapen en wil fijn dromen en dus NIET over Piet Veerman.
Denk niet aan een ezel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik moet zodirect slapen en wil fijn dromen en dus NIET over Piet Veerman.
Ah, da's fijn, dank je wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:57 schreef Sneezeechu het volgende:
Sorry dan een aai over je bolletje dan maar en een nachtkusje
Ik ben nu niet aan Sandra Reemer aan het denken.quote:
Tof is dat. Zie meteen Kroepoekje voor me naast Jos Brink.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben nu niet aan Sandra Reemer aan het denken.
Wat is er?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:48 schreef Sneezeechu het volgende:
Als ik morgen niet meer reageer sta ik op de FP
Ja, dat ga ik niet allemaal opzoeken hoor. Geef me anders de link in dm ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Sneezeechu het volgende:
Uit de hand gelopen ruzie.. Heb er zelfs eens over gepost met een kloon.
Snap ik alleen ben mijn kloon naam kwijt ik post normaal nooit onder een kloon, even zoeken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet allemaal opzoeken hoor. Geef me anders de link in dm ofzo.
Jij krijgt heul geen ban joh.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen ruzie.. Heb er zelfs eens over gepost met een kloon.
Volgens mij gaat dit niet over een ban hoor, maar over iets ergs.quote:
Oh, dat kan inderdaad. Sneezeechu kwam ik net tegen in een ander topic.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit niet over een ban hoor, maar over iets ergs.
Ja, dat zegt me niet zoveel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:55 schreef Sneezeechu het volgende:
In ieder geval jongen was homo familie reageerde vrij bruut ik mocht niets doen tegen de familie toch uiteindelijk erop afgegaan met alle gevolgen van dien.
Ik verwacht ze eigenlijk vanaf nu. Ik ben niet bang voor hun maar meer bang wat ik doe en daarnaast weet niemand in de buurt hoe alles in elkaar steekt. Dus ik kan dat soort zaken gewoon niet gebruiken en het heeft dan weer gevolgen want ik pik van hun echt niets meer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, dat zegt me niet zoveel.
Maar je denkt dat die familie je morgen een 'bezoekje' komt brengen?
Naja... Schiet hun knieën kapot.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik verwacht ze eigenlijk vanaf nu. Ik ben niet bang voor hun maar meer bang wat ik doe en daarnaast weet niemand in de buurt hoe alles in elkaar steekt. Dus ik kan dat soort zaken gewoon niet gebruiken en het heeft dan weer gevolgen want ik pik van hun echt niets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |