Ok.quote:Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nou het is niet echt moeite maar hij denkt doordat ik niet zo over mijn verleden praat het niet goed verwerkt heb en is daardoor extra voorzichtig en dat is eigenlijk niet echt nodig alleen nu moet ik nog uitvogelen hoe ik dat uit ga leggen aan hem .
Wat eigenlijk best wel ingewikkeld is.
Het heeft niets met vreemdgaan te maken maar meer met sexueel misbruik bij mij vroeger en hij daardoor niet altijd hoogte van mij krijgt.quote:Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet aan hem te liggen.
Als ik een meid tegenkomt waarvan ik weet dat ze vaak is vreemdgegaan heb ik ook moeite met haar verleden, maar is het niet mijn schuld dat ik daar moeite mee heb
Niet dat ik hiermee dingen insinueer die formerjellybean mogelijk gedaan zou hebben, want mijn voorbeeld staat daar los van.
OT: voor het eerst in mijn eentje de winkel moeten sluiten met alle poespas van dienGing goed gelukkig. Nu weer op aan de studie
Dat is natuurlijk heel wat anders, maar zoals gezegd was mijn voorbeeld in het algemeen bedoeld en niet gericht voor jouw situatie.quote:Op maandag 23 april 2012 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het heeft niets met vreemdgaan te maken maar meer met sexueel misbruik bij mij vroeger en hij daardoor niet altijd hoogte van mij krijgt.
quote:
whaddup?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |