Iedereen in dit topic kan wel iets met een stuk touw.quote:
Je speelt teveel GoW.quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef twi het volgende:
Ik ben keihard op weg om alles en iedereen die ik leuk vind op te blazen en weg te schoppen. Gaat goed...
Impopulaire maatregelen zeker?quote:Op maandag 23 april 2012 10:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik voel me echt niet goed, en ik weet zelf wel wat ik er aan kan doen
Ja vooral impopulair voor mezelf, ja tis een beetje dubbel allemaalquote:Op maandag 23 april 2012 10:57 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Impopulaire maatregelen zeker?
Tsja, lastige shit.quote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja vooral impopulair voor mezelf, ja tis een beetje dubbel allemaal
Eh, als je't niet ziet zitten, waarom ga je dan?quote:Op maandag 23 april 2012 12:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Chaotisch en onzeker gevoel.
Vliegticket aan het regelen voor een spontane trip naar Engeland. Waar ik dus voor het eerst helemaal alleen naartoe ga reizen.
Nou ja, ik zou dolgraag dit tripje gaan doen. Alleen op reis, alleen de dingen regelen. Goed voor mijn zelfvertrouwen dat al niet al te groot is. Moet dit gewoon doen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef Miam het volgende:
[..]
Eh, als je't niet ziet zitten, waarom ga je dan?
zoiets hoort leuk te zijn, zeker de pret vooraf.
Alvast creditcard aanvargen bij je bank dan heb je dit in de toekomst niet meer iig. Kost geen drol.quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou dolgraag dit tripje gaan doen. Alleen op reis, alleen de dingen regelen. Goed voor mijn zelfvertrouwen dat al niet al te groot is. Moet dit gewoon doen.
De chaos zit hem eigenlijk meer in het regelen van de vliegtickets. Betaalwijze die ik op dit moment niet kan (creditcard/debitcard heb ik niet) en iemand vinden die me vrijwillig zou willen helpen daarbij met zijn/haar creditcard. En de onrust dat het dan wellicht niet doorgaat.![]()
Maar, komt goed allemaal!
Als die er moeite mee heeft moet je een andere nemen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
Onzeker , degene die ik leuk vind heeft een beetje moeite met mijn verleden en het aangekaart wat op zich goed is maar gevolg is wel dat ik even een gesprek met hem erover moet hebben.
En ik ben zo goed met gesprekken over gevoelens
Hoeft natuurlijk niet aan hem te liggen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als die er moeite mee heeft moet je een andere nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |