Gewoon doen!quote:Op zondag 22 april 2012 12:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Wel ok, denk ik.
Heb een aanbod gekregen om een paar daagjes naar Engeland te komen. Hoef alleen de vlucht te betalen. Zit er sterk aan te denken om het gewoon maar te doen. Even helemaal weg zijn uit deze omgeving!
quote:Op zondag 22 april 2012 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onbedoeld de lapo, voel me nog steeds gefrustreerd.
Ok. Ook begrijpelijkquote:Op zondag 22 april 2012 12:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
@ Yuki uit vorige topic: als je een nieuwe vriendin hebt is t logisch dat je meer tijd met haar gaat besteden, zeker in het begin. Maar het punt zit hem erin dat hij altijd ontzettend kwaad werd als anderen bij ons uit de groep een vriend(in) kregen en dus minder tijd met de groep doorbracht.
Hypocrisie, kan er niet goed tegen
OT: goed, ben weer uitgeslapen
Whut?quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
Morgen moet mijn dag worden, anders word ik echt kwaad.
Nog even doorzetten dus.quote:Op zondag 22 april 2012 22:26 schreef AthCom het volgende:
Het gevoel dat ik mezelf Korsakow aan wil drinken (jezelf iets aandrinken, ik vind het een mooi neologisme) opdat ik alles van de laatste maanden vergeten kan.
Ik ook zoietsquote:Op zondag 22 april 2012 23:49 schreef Muck het volgende:
Onmetelijk kut.
Soms heb ik het idee dat er een limiet zit aan de hoeveelheid verdriet die een mens kan verwerken. En die limiet is al een mooie tijd geleden overschreden
Iedereen in dit topic kan wel iets met een stuk touw.quote:
Je speelt teveel GoW.quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef twi het volgende:
Ik ben keihard op weg om alles en iedereen die ik leuk vind op te blazen en weg te schoppen. Gaat goed...
Impopulaire maatregelen zeker?quote:Op maandag 23 april 2012 10:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik voel me echt niet goed, en ik weet zelf wel wat ik er aan kan doen
Ja vooral impopulair voor mezelf, ja tis een beetje dubbel allemaalquote:Op maandag 23 april 2012 10:57 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Impopulaire maatregelen zeker?
Tsja, lastige shit.quote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja vooral impopulair voor mezelf, ja tis een beetje dubbel allemaal
Eh, als je't niet ziet zitten, waarom ga je dan?quote:Op maandag 23 april 2012 12:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Chaotisch en onzeker gevoel.
Vliegticket aan het regelen voor een spontane trip naar Engeland. Waar ik dus voor het eerst helemaal alleen naartoe ga reizen.
Nou ja, ik zou dolgraag dit tripje gaan doen. Alleen op reis, alleen de dingen regelen. Goed voor mijn zelfvertrouwen dat al niet al te groot is. Moet dit gewoon doen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef Miam het volgende:
[..]
Eh, als je't niet ziet zitten, waarom ga je dan?
zoiets hoort leuk te zijn, zeker de pret vooraf.
Alvast creditcard aanvargen bij je bank dan heb je dit in de toekomst niet meer iig. Kost geen drol.quote:Op maandag 23 april 2012 15:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou dolgraag dit tripje gaan doen. Alleen op reis, alleen de dingen regelen. Goed voor mijn zelfvertrouwen dat al niet al te groot is. Moet dit gewoon doen.
De chaos zit hem eigenlijk meer in het regelen van de vliegtickets. Betaalwijze die ik op dit moment niet kan (creditcard/debitcard heb ik niet) en iemand vinden die me vrijwillig zou willen helpen daarbij met zijn/haar creditcard. En de onrust dat het dan wellicht niet doorgaat.![]()
Maar, komt goed allemaal!
Als die er moeite mee heeft moet je een andere nemen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
Onzeker , degene die ik leuk vind heeft een beetje moeite met mijn verleden en het aangekaart wat op zich goed is maar gevolg is wel dat ik even een gesprek met hem erover moet hebben.
En ik ben zo goed met gesprekken over gevoelens
Hoeft natuurlijk niet aan hem te liggen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als die er moeite mee heeft moet je een andere nemen.
Ok.quote:Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nou het is niet echt moeite maar hij denkt doordat ik niet zo over mijn verleden praat het niet goed verwerkt heb en is daardoor extra voorzichtig en dat is eigenlijk niet echt nodig alleen nu moet ik nog uitvogelen hoe ik dat uit ga leggen aan hem .
Wat eigenlijk best wel ingewikkeld is.
Het heeft niets met vreemdgaan te maken maar meer met sexueel misbruik bij mij vroeger en hij daardoor niet altijd hoogte van mij krijgt.quote:Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet aan hem te liggen.
Als ik een meid tegenkomt waarvan ik weet dat ze vaak is vreemdgegaan heb ik ook moeite met haar verleden, maar is het niet mijn schuld dat ik daar moeite mee heb
Niet dat ik hiermee dingen insinueer die formerjellybean mogelijk gedaan zou hebben, want mijn voorbeeld staat daar los van.
OT: voor het eerst in mijn eentje de winkel moeten sluiten met alle poespas van dienGing goed gelukkig. Nu weer op aan de studie
Dat is natuurlijk heel wat anders, maar zoals gezegd was mijn voorbeeld in het algemeen bedoeld en niet gericht voor jouw situatie.quote:Op maandag 23 april 2012 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het heeft niets met vreemdgaan te maken maar meer met sexueel misbruik bij mij vroeger en hij daardoor niet altijd hoogte van mij krijgt.
quote:
whaddup?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |