Gewoon doen!quote:Op zondag 22 april 2012 12:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Wel ok, denk ik.
Heb een aanbod gekregen om een paar daagjes naar Engeland te komen. Hoef alleen de vlucht te betalen. Zit er sterk aan te denken om het gewoon maar te doen. Even helemaal weg zijn uit deze omgeving!
quote:Op zondag 22 april 2012 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onbedoeld de lapo, voel me nog steeds gefrustreerd.
Ok. Ook begrijpelijkquote:Op zondag 22 april 2012 12:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
@ Yuki uit vorige topic: als je een nieuwe vriendin hebt is t logisch dat je meer tijd met haar gaat besteden, zeker in het begin. Maar het punt zit hem erin dat hij altijd ontzettend kwaad werd als anderen bij ons uit de groep een vriend(in) kregen en dus minder tijd met de groep doorbracht.
Hypocrisie, kan er niet goed tegen
OT: goed, ben weer uitgeslapen
Whut?quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
Morgen moet mijn dag worden, anders word ik echt kwaad.
Nog even doorzetten dus.quote:Op zondag 22 april 2012 22:26 schreef AthCom het volgende:
Het gevoel dat ik mezelf Korsakow aan wil drinken (jezelf iets aandrinken, ik vind het een mooi neologisme) opdat ik alles van de laatste maanden vergeten kan.
Ik ook zoietsquote:Op zondag 22 april 2012 23:49 schreef Muck het volgende:
Onmetelijk kut.
Soms heb ik het idee dat er een limiet zit aan de hoeveelheid verdriet die een mens kan verwerken. En die limiet is al een mooie tijd geleden overschreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |