Lekker rustig toch?quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
Tot de conclusie komen dat ik alles maar eens niet alleen moet gaan doen en ondersteuning hierbij nodig heb en daarbij moet erkennen dat ik problemen heb is niet makkelijk...
Jij bent net zo ergquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:16 schreef zibster het volgende:
Woest. Een dikke vrouw met 3 haren op haar hoofd (zo dun haar) en een skinny jeans waar ze te dik voor is en te kort jasje en een hippiebril kijkt mij aan en daarna mijn hond en zegt gewoon: zie haar dan, kakker met haar hondje. Sommige mensen zijn zo erg.... Je hebt pas het recht van spreken als jij er normaal uit ziet en geen 25 kg teveel weegt en een mond hebt waarbij je voortanden uitsteken alsof je een haas bent
De volgende keer kun je haar er best beleefd op attenderen hoe zij er naar jouw mening uitziet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:16 schreef zibster het volgende:
Woest. Een dikke vrouw met 3 haren op haar hoofd (zo dun haar) en een skinny jeans waar ze te dik voor is en te kort jasje en een hippiebril kijkt mij aan en daarna mijn hond en zegt gewoon: zie haar dan, kakker met haar hondje. Sommige mensen zijn zo erg.... Je hebt pas het recht van spreken als jij er normaal uit ziet en geen 25 kg teveel weegt en een mond hebt waarbij je voortanden uitsteken alsof je een haas bent
Waarom?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:53 schreef miesjelle112 het volgende:
Leuke en drukke dag gehad, maar toch ook wel weer zo verdrietig
Ik voel je.quote:
Je hebt helemaal gelijk mens, gewoon doorgaan met kwetsen.quote:Waarom moet ik nu opeens rekening houden met andermans gevoelens terwijl dat nooit bij mij is gebeurd?
Dan zou ik op de lopende band mensen moeten kwetsen, doe iets wat jezelf ook niet wilt. En de mensen die je hoogstwaarschijnlijk kwets kunnen er weinig aan doen wat jou is overkomen.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:42 schreef Mishu het volgende:
What the hell, ik kwets mensen blijkbaar soms. Kan er niks aan doen dat ik gehard ben door de tijd...
Waarom moet ik nu opeens rekening houden met andermans gevoelens terwijl dat nooit bij mij is gebeurd?
Hoi.quote:
quote:
Het gaat om een jongen die mij altijd treiterde en stiekem vonden we elkaar leuk ofzo en toen naaide hij mij toen ik 16 a 17 was en nu is ie opeens zogenaamd heel gevoelig enzo. Terwijl wij nooit normaal met elkaar zullen kunnen communiceren vanwege ons verleden..quote:Op woensdag 25 april 2012 00:47 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan zou ik op de lopende band mensen moeten kwetsen, doe iets wat jezelf ook niet wilt. En de mensen die je hoogstwaarschijnlijk kwets kunnen er weinig aan doen wat jou is overkomen.
[..]
Hoi.
Dankjewelquote:Op woensdag 25 april 2012 00:28 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik voel je.Maar komt wel goed!
Je kunt altijd je hart bij mij of de rest van R&P uitstorten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |