Nee sorry, ik durf jouw geposte clipjes niet meer aan te klikken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:48 schreef Sneezeechu het volgende:
Heeft het emotioneel geschaad? Dit beter dan?
Klik maar het is niet erg voor je oortjes hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee sorry, ik durf jouw geposte clipjes niet meer aan te klikken.
Jullie hebben gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:50 schreef Staal het volgende:
Brandend Volendam wordt wat mij betreft de volgende kaskraker.
Oh jawel hoor, maar ik moet zodirect slapen en wil fijn dromen en dus NIET over Piet Veerman.quote:
Sorry dan een aai over je bolletje dan maar en een nachtkusjequote:Op vrijdag 27 april 2012 00:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik moet zodirect slapen en wil fijn dromen en dus NIET over Piet Veerman.
Denk niet aan een ezel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik moet zodirect slapen en wil fijn dromen en dus NIET over Piet Veerman.
Ah, da's fijn, dank je wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:57 schreef Sneezeechu het volgende:
Sorry dan een aai over je bolletje dan maar en een nachtkusje
Ik ben nu niet aan Sandra Reemer aan het denken.quote:
Tof is dat. Zie meteen Kroepoekje voor me naast Jos Brink.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben nu niet aan Sandra Reemer aan het denken.
Wat is er?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:48 schreef Sneezeechu het volgende:
Als ik morgen niet meer reageer sta ik op de FP
Ja, dat ga ik niet allemaal opzoeken hoor. Geef me anders de link in dm ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Sneezeechu het volgende:
Uit de hand gelopen ruzie.. Heb er zelfs eens over gepost met een kloon.
Snap ik alleen ben mijn kloon naam kwijt ik post normaal nooit onder een kloon, even zoeken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet allemaal opzoeken hoor. Geef me anders de link in dm ofzo.
Jij krijgt heul geen ban joh.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen ruzie.. Heb er zelfs eens over gepost met een kloon.
Volgens mij gaat dit niet over een ban hoor, maar over iets ergs.quote:
Oh, dat kan inderdaad. Sneezeechu kwam ik net tegen in een ander topic.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit niet over een ban hoor, maar over iets ergs.
Ja, dat zegt me niet zoveel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:55 schreef Sneezeechu het volgende:
In ieder geval jongen was homo familie reageerde vrij bruut ik mocht niets doen tegen de familie toch uiteindelijk erop afgegaan met alle gevolgen van dien.
Ik verwacht ze eigenlijk vanaf nu. Ik ben niet bang voor hun maar meer bang wat ik doe en daarnaast weet niemand in de buurt hoe alles in elkaar steekt. Dus ik kan dat soort zaken gewoon niet gebruiken en het heeft dan weer gevolgen want ik pik van hun echt niets meer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, dat zegt me niet zoveel.
Maar je denkt dat die familie je morgen een 'bezoekje' komt brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |