Het was een Kodak dat ding verdient geen lof voor wat hij me nu aandoetquote:Op woensdag 25 april 2012 23:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan had je 'm maar wat liever moeten toespreken, i.p.v. van 'm 'dat takkeding' noemen.
Op welke site wou je die foto's posten?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:37 schreef Sneezeechu het volgende:
Kutzooi fotocamera naar zijn grootje net nu ik dat takkeding nodig heb!
Ik moest foto's maken van die lampquote:Op woensdag 25 april 2012 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op welke site wou je die foto's posten?
Omg ik moest lachen, hardopquote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik moest foto's maken van die lamp
Aawh lievie...quote:Op donderdag 26 april 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik me ooit zo laag en naar gevoeld heb. Op deze manier heb ik er niet veel zin meer in
Weet niet waar ik moet beginnen, ik draai in rondjes op het moment. Lukt me ook niet om positief te zijn op het moment, er is gisteren een beerput open getrokken door een docent, heeft me walgelijk aan het wiebelen gemaakt.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aawh lievie...![]()
Niet zo negatief, je weet zelf ook wel dat je het wel kan. Kop op meid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK VOEL ME HELEMAAL TOP terwijl ik de bus net 1 minuut te laat had gemist NOUUU wat erg!FIJNE DONDERDAG ALLEMAAL EN IK HOOP OP POSITIVITEIT (VOOR EEN KEER)!!!
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:58 schreef zibster het volgende:
Sarcastisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK VOEL ME HELEMAAL TOP terwijl ik de bus net 1 minuut te laat had gemist NOUUU wat erg!FIJNE DONDERDAG ALLEMAAL EN IK HOOP OP POSITIVITEIT (VOOR EEN KEER)!!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Onder andere in context met andere posts, bedankt, ik krijg nu hulp en ben er blij mee. Acceptatie is zwaar, vooral emotioneelquote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Die acceptatie komt later.![]()
Sterkte![]()
OT: Ik voel me redelijk. Heb betere dagen gehad.
Je moet poepen?quote:
Nee, ben erachter gekomen dat m'n vriendin niet eerlijk is over dingen. Heb haar gisteren een bericht gestuurd maar ze heeft geen antwoord gegeven. Het is ook altijd wat met mooie vrouwen... Ik ga voorlopig mezelf alleen maar weer op trainen concentreren.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je moet poepen?
Mijn benen doen pijn. Scheenbeenvliesontsteking die niet overgaat.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef cafpow het volgende:
goed, 4 van de 5 vakken gehaald deze periodedus maa 1 hrkansing!
Idem hier!quote:
Maar kan niet tippen aan je ex zekerquote:Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Mijn interesse is gewekt door een leuk meisje. Tis wat
Huil je voor mij of huilen we in kanon of hoe dat ook heet?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]![]()
OT: wel goed, productief dagje gehad nog 1 dag werken en dan weekend
Ja voor jouquote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Huil je voor mij of huilen we in kanon of hoe dat ook heet?
Ohneee! Sterktequote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Sylvana het volgende:
Slecht, net gehoord dat mn oom in coma op de IC ligt en het waarschijnlijk niet gaat halen
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Sylvana het volgende:
Slecht, net gehoord dat mn oom in coma op de IC ligt en het waarschijnlijk niet gaat halen
Canonquote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Huil je voor mij of huilen we in kanon of hoe dat ook heet?
quote:
Dankjulliewelquote:Op donderdag 26 april 2012 18:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]verdomme zeg... sterkte de komende tijd
OT: klote kriebelhoest, maar zometeen lekker sporten en warm douchen. Misschien is het dan over.
Bovendien heb ik een weekje vakantie
sterktequote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Sylvana het volgende:
Dankjewelquote:
Vanwege die vriendin van die ene jongen?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fijn dit... ruzie binnen m'n vriendengroep
Fris m'n geheugen even op... over welk verhaaltje heb je het?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanwege die vriendin van die ene jongen?
OT: Gaat al beter.Maar ben echt zo brak de laatste tijd, maar ik weet waardoor het komt en er is niet veel aan te doen.
Oh, ik bedoelde die jongen uit je vriendengroep die ineens een vriendin kreeg en jullie links liet liggen, of in ieder geval minder aandacht voor jullie had. Ik dacht dat het daarom ging.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Fris m'n geheugen even op... over welk verhaaltje heb je het?
Het gaat er dit keer om dat iemand een mening uitte en dat stootte tegen mij en een andere meid tegen de borst en nu is er een tweedeling gekomen. De een vindt dat die mening gewoon egzegd mag worden, maar ik vond het nogal denigrerend en dat moet je niet doen in een vriendengroep waar respect voorop staat.
Geen idee waar het over gaat maar succes iig.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
geen zn in morgen om beoordeeld te worden, maar ik moet gewoon doen zoals ik normaal doe dan is er niks aan de hand. ook al kijken mensen op mijn vingers ik weet wat ik moet doen
Heel veel sterkte.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Sylvana het volgende:
Is er niet iemand die je kunt bellen?quote:
Oh! Euuh, ik ga in m'n eentje heen en terug, maar in Australie ga ik naar mijn beste vriendin die daar au pair is. Voor 2 weekjes maar, heb daarna nog tentamensquote:Op donderdag 26 april 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cool, met wie? Hoezo? Lang gepland? Wat ga je doen?
dankjewelquote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat maar succes iig.![]()
Ik ben moe. Hele drukke dag gehad maar verder voel ik me prima.
Oh, wat een vreselijk lied.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:39 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo de laatste loodjes!!! Al wegen die wel het zwaarste heel gevecht
Nee, want ik voelde me goed, totdat ik dat lied ging luisteren.quote:
Heeft het emotioneel geschaad? Dit beter dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, want ik voelde me goed, totdat ik dat lied ging luisteren.
Nee sorry, ik durf jouw geposte clipjes niet meer aan te klikken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:48 schreef Sneezeechu het volgende:
Heeft het emotioneel geschaad? Dit beter dan?
Klik maar het is niet erg voor je oortjes hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee sorry, ik durf jouw geposte clipjes niet meer aan te klikken.
Jullie hebben gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:50 schreef Staal het volgende:
Brandend Volendam wordt wat mij betreft de volgende kaskraker.
Oh jawel hoor, maar ik moet zodirect slapen en wil fijn dromen en dus NIET over Piet Veerman.quote:
Sorry dan een aai over je bolletje dan maar en een nachtkusjequote:Op vrijdag 27 april 2012 00:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik moet zodirect slapen en wil fijn dromen en dus NIET over Piet Veerman.
Denk niet aan een ezel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik moet zodirect slapen en wil fijn dromen en dus NIET over Piet Veerman.
Ah, da's fijn, dank je wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:57 schreef Sneezeechu het volgende:
Sorry dan een aai over je bolletje dan maar en een nachtkusje
Ik ben nu niet aan Sandra Reemer aan het denken.quote:
Tof is dat. Zie meteen Kroepoekje voor me naast Jos Brink.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben nu niet aan Sandra Reemer aan het denken.
Wat is er?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:48 schreef Sneezeechu het volgende:
Als ik morgen niet meer reageer sta ik op de FP
Ja, dat ga ik niet allemaal opzoeken hoor. Geef me anders de link in dm ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Sneezeechu het volgende:
Uit de hand gelopen ruzie.. Heb er zelfs eens over gepost met een kloon.
Snap ik alleen ben mijn kloon naam kwijt ik post normaal nooit onder een kloon, even zoeken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet allemaal opzoeken hoor. Geef me anders de link in dm ofzo.
Jij krijgt heul geen ban joh.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen ruzie.. Heb er zelfs eens over gepost met een kloon.
Volgens mij gaat dit niet over een ban hoor, maar over iets ergs.quote:
Oh, dat kan inderdaad. Sneezeechu kwam ik net tegen in een ander topic.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit niet over een ban hoor, maar over iets ergs.
Ja, dat zegt me niet zoveel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:55 schreef Sneezeechu het volgende:
In ieder geval jongen was homo familie reageerde vrij bruut ik mocht niets doen tegen de familie toch uiteindelijk erop afgegaan met alle gevolgen van dien.
Ik verwacht ze eigenlijk vanaf nu. Ik ben niet bang voor hun maar meer bang wat ik doe en daarnaast weet niemand in de buurt hoe alles in elkaar steekt. Dus ik kan dat soort zaken gewoon niet gebruiken en het heeft dan weer gevolgen want ik pik van hun echt niets meer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, dat zegt me niet zoveel.
Maar je denkt dat die familie je morgen een 'bezoekje' komt brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |