Vanwege die vriendin van die ene jongen?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fijn dit... ruzie binnen m'n vriendengroep
Fris m'n geheugen even op... over welk verhaaltje heb je het?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanwege die vriendin van die ene jongen?
OT: Gaat al beter.Maar ben echt zo brak de laatste tijd, maar ik weet waardoor het komt en er is niet veel aan te doen.
Oh, ik bedoelde die jongen uit je vriendengroep die ineens een vriendin kreeg en jullie links liet liggen, of in ieder geval minder aandacht voor jullie had. Ik dacht dat het daarom ging.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Fris m'n geheugen even op... over welk verhaaltje heb je het?
Het gaat er dit keer om dat iemand een mening uitte en dat stootte tegen mij en een andere meid tegen de borst en nu is er een tweedeling gekomen. De een vindt dat die mening gewoon egzegd mag worden, maar ik vond het nogal denigrerend en dat moet je niet doen in een vriendengroep waar respect voorop staat.
Geen idee waar het over gaat maar succes iig.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
geen zn in morgen om beoordeeld te worden, maar ik moet gewoon doen zoals ik normaal doe dan is er niks aan de hand. ook al kijken mensen op mijn vingers ik weet wat ik moet doen
Heel veel sterkte.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Sylvana het volgende:
Slecht, net gehoord dat mn oom in coma op de IC ligt en het waarschijnlijk niet gaat halen
Is er niet iemand die je kunt bellen?quote:
Oh! Euuh, ik ga in m'n eentje heen en terug, maar in Australie ga ik naar mijn beste vriendin die daar au pair is. Voor 2 weekjes maar, heb daarna nog tentamensquote:Op donderdag 26 april 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cool, met wie? Hoezo? Lang gepland? Wat ga je doen?
dankjewelquote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat maar succes iig.![]()
Ik ben moe. Hele drukke dag gehad maar verder voel ik me prima.
Oh, wat een vreselijk lied.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:39 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo de laatste loodjes!!! Al wegen die wel het zwaarste heel gevecht
Nee, want ik voelde me goed, totdat ik dat lied ging luisteren.quote:
Heeft het emotioneel geschaad? Dit beter dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, want ik voelde me goed, totdat ik dat lied ging luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |