Die acceptatie komt later.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Daalder82 het volgende:
Ik ben nog steeds niet over mijn pestverleden heen van 24 jaar geleden. Ik wil dit zo graag verwerkt hebben
.
Verder ga ik een onzekere periode in van mijn leven en ik ben daar doodsbang voor ... Verder vind ik het niet fijn voor mijn ouders en ik voel me nog meer shit daardoor.
Lichte pdd-nos diagnose --> ik kan/kon dit vrij goed maskeren, ik krijg educatie over wat er precies niet goed is want ik weet dat er iets niet klopt maar weet niet wat.
Edit: Vooral het waarom blijft maar malen, waarom heb ik hier gewoon geen vrede mee?.
24 jaar..... Ik vind het niet bepaald tactisch om te zeggen dat die acceptatie dan later komt...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Die acceptatie komt later.![]()
Sterkte![]()
OT: Ik voel me redelijk. Heb betere dagen gehad.
quote:
Ik had het over de diagnose pdd-nosquote:Op woensdag 25 april 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
24 jaar..... Ik vind het niet bepaald tactisch om te zeggen dat die acceptatie dan later komt...
quote:
Jeuj!quote:
Ja gaat de goeie kant op.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoe ist met jou dan wel goed geloof ik
Dan had je 'm maar wat liever moeten toespreken, i.p.v. van 'm 'dat takkeding' noemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:37 schreef Sneezeechu het volgende:
Kutzooi fotocamera naar zijn grootje net nu ik dat takkeding nodig heb!
Het was een Kodak dat ding verdient geen lof voor wat hij me nu aandoetquote:Op woensdag 25 april 2012 23:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan had je 'm maar wat liever moeten toespreken, i.p.v. van 'm 'dat takkeding' noemen.
Op welke site wou je die foto's posten?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:37 schreef Sneezeechu het volgende:
Kutzooi fotocamera naar zijn grootje net nu ik dat takkeding nodig heb!
Ik moest foto's maken van die lampquote:Op woensdag 25 april 2012 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op welke site wou je die foto's posten?
Omg ik moest lachen, hardopquote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik moest foto's maken van die lamp
Aawh lievie...quote:Op donderdag 26 april 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik me ooit zo laag en naar gevoeld heb. Op deze manier heb ik er niet veel zin meer in
Weet niet waar ik moet beginnen, ik draai in rondjes op het moment. Lukt me ook niet om positief te zijn op het moment, er is gisteren een beerput open getrokken door een docent, heeft me walgelijk aan het wiebelen gemaakt.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aawh lievie...![]()
Niet zo negatief, je weet zelf ook wel dat je het wel kan. Kop op meid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK VOEL ME HELEMAAL TOP terwijl ik de bus net 1 minuut te laat had gemist NOUUU wat erg!FIJNE DONDERDAG ALLEMAAL EN IK HOOP OP POSITIVITEIT (VOOR EEN KEER)!!!
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:58 schreef zibster het volgende:
Sarcastisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK VOEL ME HELEMAAL TOP terwijl ik de bus net 1 minuut te laat had gemist NOUUU wat erg!FIJNE DONDERDAG ALLEMAAL EN IK HOOP OP POSITIVITEIT (VOOR EEN KEER)!!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |