Ik gebruik m`n telefoon eigenlijk niet zo heel veel, maar ik vind de wekker functie nogal handigquote:
En ik ben nog thuisquote:Op woensdag 25 april 2012 08:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Voel me redelijk, ik ga maar weer eens naar school anders ga ik nooit meer ben ik bang
quote:
Dat is de leeftijd toen en nuquote:Op woensdag 25 april 2012 02:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het gaat om een jongen die mij altijd treiterde en stiekem vonden we elkaar leuk ofzo en toen naaide hij mij toen ik 16 a 17 was en nu is ie opeens zogenaamd heel gevoelig enzo. Terwijl wij nooit normaal met elkaar zullen kunnen communiceren vanwege ons verleden..
En dan nu is hij opeens heel geraakt door iets wat ik heb gezegd terwijl ik onze relatie tot elkaar wel prima vond. Als hij opeens heel gevoelig nu gaat doen dan weet ik niet wat ik daar mee aan moet hoorHet hele sarcasme enzo naar elkaar vond ik goed zoals het was.
Ik heb het idee dat dit om dezelfde jongen gaat als een decennia geleden... Doe eens normaal.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het gaat om een jongen die mij altijd treiterde en stiekem vonden we elkaar leuk ofzo en toen naaide hij mij toen ik 16 a 17 was en nu is ie opeens zogenaamd heel gevoelig enzo. Terwijl wij nooit normaal met elkaar zullen kunnen communiceren vanwege ons verleden..
En dan nu is hij opeens heel geraakt door iets wat ik heb gezegd terwijl ik onze relatie tot elkaar wel prima vond. Als hij opeens heel gevoelig nu gaat doen dan weet ik niet wat ik daar mee aan moet hoorHet hele sarcasme enzo naar elkaar vond ik goed zoals het was.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:21 schreef Sneezeechu het volgende:
Ontopic een uur lopen kloten met een lamp en dan er achter komen dat het peertje gewoon kapot is
Sterfgeval in de familie ... Tijdje geleden gebeurd, maar ik zit er nog steeds mee. Heeft me meer aangegrepen dan ik dacht.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]Mag ik vragen wat er is gebeurd?
ot: wel goed, lekker uitgeslapen en vandaag een dagje vrij om een grote inhaalslag voor school te maken.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:21 schreef Sneezeechu het volgende:
Ontopic een uur lopen kloten met een lamp en dan er achter komen dat het peertje gewoon kapot is
Ruilen?? Ik heb juist iets teveel te doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:58 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Extreem verveeld met uitzicht op verveling.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:52 schreef Flippiee het volgende:
Verdrietig op een of andere manier. En gefrustreerd.
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
voel me al weken kut, depri gevoel, koppijn, doodmoe
Ik ben toe aan vakantie
Damn, dat is heftig... gecondoleerd. Hoop dat je het alsnog kan verwerken de komende tijd.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Sterfgeval in de familie ... Tijdje geleden gebeurd, maar ik zit er nog steeds mee. Heeft me meer aangegrepen dan ik dacht.
Die acceptatie komt later.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Daalder82 het volgende:
Ik ben nog steeds niet over mijn pestverleden heen van 24 jaar geleden. Ik wil dit zo graag verwerkt hebben
.
Verder ga ik een onzekere periode in van mijn leven en ik ben daar doodsbang voor ... Verder vind ik het niet fijn voor mijn ouders en ik voel me nog meer shit daardoor.
Lichte pdd-nos diagnose --> ik kan/kon dit vrij goed maskeren, ik krijg educatie over wat er precies niet goed is want ik weet dat er iets niet klopt maar weet niet wat.
Edit: Vooral het waarom blijft maar malen, waarom heb ik hier gewoon geen vrede mee?.
24 jaar..... Ik vind het niet bepaald tactisch om te zeggen dat die acceptatie dan later komt...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Die acceptatie komt later.![]()
Sterkte![]()
OT: Ik voel me redelijk. Heb betere dagen gehad.
quote:
Ik had het over de diagnose pdd-nosquote:Op woensdag 25 april 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
24 jaar..... Ik vind het niet bepaald tactisch om te zeggen dat die acceptatie dan later komt...
quote:
Jeuj!quote:
Ja gaat de goeie kant op.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoe ist met jou dan wel goed geloof ik
Dan had je 'm maar wat liever moeten toespreken, i.p.v. van 'm 'dat takkeding' noemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:37 schreef Sneezeechu het volgende:
Kutzooi fotocamera naar zijn grootje net nu ik dat takkeding nodig heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |