Je moet poepen?quote:
Nee, ben erachter gekomen dat m'n vriendin niet eerlijk is over dingen. Heb haar gisteren een bericht gestuurd maar ze heeft geen antwoord gegeven. Het is ook altijd wat met mooie vrouwen... Ik ga voorlopig mezelf alleen maar weer op trainen concentreren.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je moet poepen?
Mijn benen doen pijn. Scheenbeenvliesontsteking die niet overgaat.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef cafpow het volgende:
goed, 4 van de 5 vakken gehaald deze periodedus maa 1 hrkansing!
Idem hier!quote:
Maar kan niet tippen aan je ex zekerquote:Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Mijn interesse is gewekt door een leuk meisje. Tis wat
Huil je voor mij of huilen we in kanon of hoe dat ook heet?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]![]()
OT: wel goed, productief dagje gehad nog 1 dag werken en dan weekend
Ja voor jouquote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Huil je voor mij of huilen we in kanon of hoe dat ook heet?
Ohneee! Sterktequote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Sylvana het volgende:
Slecht, net gehoord dat mn oom in coma op de IC ligt en het waarschijnlijk niet gaat halen
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Sylvana het volgende:
Slecht, net gehoord dat mn oom in coma op de IC ligt en het waarschijnlijk niet gaat halen
Canonquote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Huil je voor mij of huilen we in kanon of hoe dat ook heet?
quote:
Dankjulliewelquote:Op donderdag 26 april 2012 18:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]verdomme zeg... sterkte de komende tijd
OT: klote kriebelhoest, maar zometeen lekker sporten en warm douchen. Misschien is het dan over.
Bovendien heb ik een weekje vakantie
sterktequote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Sylvana het volgende:
Dankjewelquote:
Vanwege die vriendin van die ene jongen?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fijn dit... ruzie binnen m'n vriendengroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |