Valt best mee de laatste tijd hoor, Hansie is irriranter.quote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik namens alle VI HOOLIGANS spreek als ik zeg:
"Willem van Hanegem? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
"
Arsenal speelt verschrikkelijkquote:Op maandag 16 april 2012 22:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Nu even lekker tweede helft Arsenal meepakken.
WhatsApp met z'n buttbuddy Iwanquote:Op maandag 16 april 2012 22:03 schreef Anno2012 het volgende:
Was Knipping aan het fokken op zijn gsm?
quote:Op maandag 16 april 2012 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb liever Bayern en Chelsea dan Real en Barça.
Hahah ja ik had al zoiets gezien tijdens de reclames van VI.quote:
Ramseyquote:Op maandag 16 april 2012 22:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahah ja ik had al zoiets gezien tijdens de reclames van VI.Ach we zullen zien. Als ze even het tempo wat omhoog gooien kan het vast wel wat worden.
Vertel eens wat hem zo slecht maakt.quote:
Me too, hij staat ook nog niet op rtlgemist...quote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef exile79 het volgende:
Misschien overbodig, maar ik zit met smart op een mp4 linkje te wachten. Was weer eens vergeten de recorder aan te zetten.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef tochweerhenk het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)rnational-ma-16.html
Thanxquote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef tochweerhenk het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)rnational-ma-16.html
quote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik namens alle VI HOOLIGANS spreek als ik zeg:
"Willem van Hanegem? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
"
ook dit.quote:Op maandag 16 april 2012 22:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind het altijd maar vervelend dat die Hans er is.
ja we hebben dat nu wel gezien, leidt alleen maar af dat zog kwaaie.quote:Op maandag 16 april 2012 22:50 schreef KaheemSaid het volgende:
hans niet waarderenquote:Op maandag 16 april 2012 22:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Meh geen Wouter Bos. Andere zou wel leuk zijn een keertje jaquote:Op maandag 16 april 2012 23:14 schreef satecl het volgende:
Vinden jullie ook niet dat er wat meer variatie mag komen in de gasten aan tafel? Waarom niet weer een keer Boskamp en Schelveccio. Kan gijpie ff naar Club 69. Of weer een andere gast. Theo Maassen, Raoul Heertje, Wouter Bos, Jakhalsie.. Allemaal prima gasten.
Het begint allemaal wat voorspelbaar te worden. Gelukkig komt het EK eraan
met Sierd de Vos
vond je ? sfeer was redelijk weg, publiek was ook stil.quote:Op maandag 16 april 2012 23:11 schreef Stiggie het volgende:
Idd Hansje is een baas. Geweldige show top chemie aan tafel
Waarom altijd die verandering, het is nu wekelijks een topshow, HOUWE zo!quote:Op maandag 16 april 2012 23:14 schreef satecl het volgende:
Vinden jullie ook niet dat er wat meer variatie mag komen in de gasten aan tafel? Waarom niet weer een keer Boskamp en Schelveccio. Kan gijpie ff naar Club 69. Of weer een andere gast. Theo Maassen, Raoul Heertje, Wouter Bos, Jakhalsie.. Allemaal prima gasten.
Het begint allemaal wat voorspelbaar te worden. Gelukkig komt het EK eraan
met Sierd de Vos
Mwahhh, ben die aansteller van een Kraaij beu, is ook de schuld van Wilfred. Kraaij neemt alles serieus, heeft gelukkig wel kijk op het spelletje, maar overdrijft alles.quote:
Niemand laat hem uitpraten,vind je het gekquote:Op maandag 16 april 2012 23:40 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Mwahhh, ben die aansteller van een Kraaij beu,
helemaal mee eens,maar dan noemen sommige hansie een aansteller.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:20 schreef Edskimo het volgende:
Beetje part of the show wel.
Hans kraaij hoort wel gewoon bij vi
Laat die mensen lekker gaan die zijn niet goed bij hun eikelquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:22 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
helemaal mee eens,maar dan noemen sommige hansie een aansteller.
Vond de hele aflevering één van de leukste van de afgelopen tijd...quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
Laatste half uur niet gezien, was het nog wat?
Ja het eerste uur was zeker aangenaam, maar ik kon noodgedwongen de rest niet meer zienquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:55 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Vond de hele aflevering één van de leukste van de afgelopen tijd...
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)b217a176f55d4e3c.mp4quote:Op dinsdag 17 april 2012 02:29 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet niet hoe ik de mp4 moet vinden, iemand hier die dat wel weet die de link kan posten (of mij kan uitleggen hoe ik die kan vinden)?
Mijn dank is groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:34 schreef Oliver23 het volgende:
Leuke aflevering weer, met leuke fragmentjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij had iets meer dan 900kquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sjek, eat your gebruinde hoofd out.
quote:Op maandag 16 april 2012 23:14 schreef epicbeardman het volgende:
Was leuke show
Nog een stukje oud boskamp voor de afterparty;
je ziet wel dat hij geen aandacht aan de keuken heeft besteed maar wel de kamer![]()
Ik snap echt niet dat SV nog zoveel kijkers trekt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sjek, eat your gebruinde hoofd out.
1) Je gaat in je browser naar: forum.fok.nl/vblquote:Op dinsdag 17 april 2012 02:29 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet niet hoe ik de mp4 moet vinden, iemand hier die dat wel weet die de link kan posten (of mij kan uitleggen hoe ik die kan vinden)?
Mijn dank is groot.
Zondagavond, bijna iedereen vrij, ideale tijd om het nog even in bed te bekijken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat SV nog zoveel kijkers trekt.
Johan deed net alsof het een koekebakker wasquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik was het trouwens wel oneens wat Strootman betreft.
Inderdaad, het wordt echt te overdreven allemaal als Hansie Hansie er zit, en let wel, ik geef hem hiervan niet de schuld, eerder Johan die hier de oorzaak van is, waarop Hans dan wel weer veel te overdreven reageert. Dat hebben we nou wel gezien. Leuke show alsnog, maar zeker geen topshow, tenzij je 12 jaar bent natuurlijk, dan kan ik me voorstellen dat je dat neppe geforceerde bashen en overacting wel leuk vindt. Echte chemie is dat niet, gespeelde chemie eerder.quote:Op maandag 16 april 2012 23:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
vond je ? sfeer was redelijk weg, publiek was ook stil.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:28 schreef Veerboot het volgende:
[..]
1) Je gaat in je browser naar: forum.fok.nl/vbl
2) Je zoekt het laatste VI-topic.
3) Je scrollt de reacties door vanaf direct na de uitzending (22.00 uur). Meestal vind je rond 22.30 een link naar de mp4.
Wat je niet moet doen is de volgende dag, zonder eerst zelf even verder te kijken dan je neus lang is, komen vragen of iemand een .mp4-link heeft.
Graag gedaan!
Die presentator nam wel een beetje de Genee rol op zag, want hij vroeg aan hen "Wie van jullie is nou de beste Rotterdammer?"quote:
Ik ben er bij het WK iig wel ingekomen en die vraag paste ook precies in de discussie die overigens volledig off-topic was. Dat was dus gewoon knap gedaan van de redactie daar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:29 schreef rubbereend het volgende:
Vroeger stuurden we hier vanaf FOK! met zn alle bergen vragen in met de meest rare namen, kwamen er altijd wel een aantal van in de uitzending.
Ik stuur ook wel eens wat in, maar ik denk dat ze IP controle hebben, en het valt denk ik erg op dat er vanaf mijn IP een stuk of acht aliassen komen die allemaal graag vragen insturen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:29 schreef rubbereend het volgende:
Vroeger stuurden we hier vanaf FOK! met zn alle bergen vragen in met de meest rare namen, kwamen er altijd wel een aantal van in de uitzending.
Het scheelt ook als je als e-mail adres niet desnor@zuigt.nl gebruikt...quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stuur ook wel eens wat in, maar ik denk dat ze IP controle hebben, en het valt denk ik erg op dat er vanaf mijn IP een stuk of acht aliassen komen die allemaal graag vragen insturen.
Je hoeft helemaal geen email adres op te geven, maar desondanks prikken ze er altijd door heenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het scheelt ook als je als e-mail adres niet desnor@zuigt.nl gebruikt...
Nou nou, hij pakt 'm wel keihard aan zeg, ik wed dat Matthijs aan het rillen is als een patatje.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:07 schreef Tarado het volgende:
Wilfred Genee vilein over Matthijs
Wilfred Genee haalde maandag tijdens de presentatie van het boek Presenteren vilein uit naar collega Matthijs van Nieuwkerk.
Ik vond het ook wel meevallen en hij had nog gelijk ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou, hij pakt 'm wel keihard aan zeg, ik wed dat Matthijs aan het rillen is als een patatje.
Die homo met zijn roze schoentjes mag allebei de benen breken met zijn dom gedoe. Actie is leuk. Maar ga niet met die benen uitdagen,ga geen roze schoenen aandoen,en ga niet matennaaien door je te gedragen als iemand die word neergeschoten in zijn voet.quote:
Ze moeten grof geld betalen voor de beelden toch, zonder beelden is het nooit zo leuk om te besprekenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Toch vind ik het jammer dat de CL zo weinig besproken wordt. Snap ik wel, want Europa League=RTL7 maar toch...
Goed dat hij het publiek niet minacht. Wij houden oprecht van deze muziek, en wie is Johan dan om ons zo'n cd niet te gunnen?quote:Johan Derksen haat muziek op VI-album
AMSTERDAM – Johan Derksen zit momenteel in de studio om voor het EK een Voetbal International-cd in te zingen. "Laat een ding duidelijk zijn: ik haat deze muziek."
Derksen zelf is een fanatiek bluesliefhebber. De cd die hij en collega-presentator Wilfred Genee aan het maken zijn, bevat echter alleen meezingers.
"Ik heb thuis 20.000 cd’s en niet een daarvan bevat dit soort meezingers", vertelt hij in de Nieuwe Revu.
"Dit album is niet voor mij, maar voor het Oranjelegioen. Zij houden wel van deze muziek en wie ben ik dan om daar op neer te kijken?"
De 63-jarige Derksen benadrukt dat men dit moet zien als eenmalige grap. "We nemen dit niet al te serieus", zegt de zanger. "Wilfred wel, maar die laten we maar in de waan."
Schaamte voorbij
De werktitel van de EK-cd is Heel Nederland kleurt Oranje, maar volgens Genee het kan ook Alle Schaamte Voorbij worden. Daar is Derksen het echter niet mee eens.
"We nemen onszelf niet serieus, maar daarmee hoef je in de albumtitel niet meteen te koop te lopen. De mensen die onze cd kopen, houden echt van deze muziek. Dan moet je daar niet denigrerend over doen."
Gijp was top gisterenquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Kraay: "Waardeloos programma."
Gijp: "Nee joh! Gouden televizier-ring!"
Dat moet wel een Olivertje worden.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Kraay: "Waardeloos programma."
Gijp: "Nee joh! Gouden televizier-ring!"
Dat moet wel een Olivertje worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De mensen die onze cd kopen, houden echt van deze muziek. Dan moet je daar niet denigrerend over doen.
quote:ik haat deze muziek.
quote:
Wat een eng gezelschap. Laten we ermee kappenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Johan bevindt zich wel in een goed gezelschap, onder meer zijn vriendje Fransie Bauer
Het zou wel grappig geweest zijn als Linda op de set zo'n sappig kutscheetje gelaten had
quote:Lucia | 17/04/12 | 13:04
De Linda plofte net in de bus. Het eerste dat ik gedaan heb, is het hoofd van ene Johan afplakken. Daar wil ik niet elke x als ik MIJN Linda lees of hem zie liggen op de tafel naar kijken. Ik zap hem ALTIJD weg. Grrrr....
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heb ik de Linda account gevonden van dat ene mens dat altijd walgt van VI in het DWDD topic.
[..]
Wat kijkt ze boos.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een sprookje is hun huwelijk niet. In huize Derksen is het oorlog en vechten. En soms ook wat leuks.
Lees alles over het geheim van hun huwelijk in de LINDA. Geheim van een gelukkig huwelijk, die woensdag 18 april in de winkel ligt.
Heeft Linda nog een flinke kutscheet gelaten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Johan bevindt zich wel in een goed gezelschap, onder meer zijn vriendje Fransie Bauer
Het zou wel grappig geweest zijn als Linda op de set zo'n sappig kutscheetje gelaten had
Er hing een bamihappie aan zijn mondhoeken. Ja, dat is de moderne Jezus van vandaag de dag.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie moeten echt het item terugkijken met Tijs van den Brink in P&W.
Jezus verscheen in de gedaante van Hansie Hansie aan Johan tijdens zijn rouwproces.
'Jezus manifesteerde zich in Kraay jr.'quote:Op woensdag 18 april 2012 01:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb wel weer gelachen om Tijs, de laatste keer dat ik dat deed is al weer een tijdje geleden, toen hij in gesprek met Hans Klok erop bleef aandringen dat Hans geen echte magie mocht gebruiken, trucs zijn oké maar nooit echte magie.
quote:Op woensdag 18 april 2012 @ 10:43 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Gooide Jezus ook met jasjes dan?
gvdquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jezus verscheen in de gedaante van Hansie Hansie aan Johan tijdens zijn rouwproces.
Ik vind dat het oude kapsel van Genee weer terug moet. Toen was hij een opper-gladjanus met dat plakhaar!quote:
Je hebt niet goed geluisterd, maar het zal vast wel terug komen in VI ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn lekkere titten hoor, niets mis meequote:Op woensdag 18 april 2012 13:09 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Yo & Wes #21. New Yo on the block.
Hoe vinden jullie de titten van Yo?
52 ongeveer geloof ik. Op 41.10 ook een mooiequote:Op woensdag 18 april 2012 17:53 schreef Pranjicc het volgende:
In welke minuut was dat fragment waar Boskamp, Mario Been een koek gaf op den Belg ongeveer eigenlijk? Heb alleen het gifje gezien. Wil et wel eens met geluid bekijken
Mee eensquote:Op woensdag 18 april 2012 18:16 schreef Perico het volgende:
Misschien sta ik hier alleen in, maar toch vind ik Arno Vermeulens rol wel nuttig bij Sjek. Als het alleen maar een vriendenclub moet zijn die op Barca fapt en Ajax prioriteit nummer 1 vindt.. zie liever strijd en discussie en mensen die mekaar niet per se mogen dan ja en amen.
Valt me ook op dat bij VI de laatste tijd (wat goed is) nu vaker Rene en Johan mekaar wat afvallen omstebeurt. Maar als Willem er zit, dan is Johan altijd vrij nederig.
twitter:SigaarSnor twitterde op woensdag 18-04-2012 om 19:16:01Songtekst EK-cd Derksen/Genee: "Met Bert van Marwijk aan het roer, worden alle tegenstanders vissenvoer". Briljant! - http://t.co/MFqqU9iJ reageer retweet
En Aad dan? Aad is leukquote:Op woensdag 18 april 2012 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Die Wouter vond ik een beetje te gelikt, niemand pakte hem aan, hij had ook niet echt handvatten zoals een geverfd kapsel of een dikke pens.
Dat had ik met Gerard Joling.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:24 schreef Micson het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk maar vier roulerende tafelgasten? Ik vond Wouter Bos en Aad aan tafel altijd wel verfrissend.
was dat niet het programma wat werd opgenomen tussen de pisbakken van een van der Valk hotel om 6 uur in de ochtendquote:Op woensdag 18 april 2012 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Op internet uitgezonden, dat worden Doordekken-achtige kijkcijfers.
twitter:SigaarSnor twitterde op woensdag 18-04-2012 om 19:46:02Johan Derksen in #NieuweRevu: "Die @WilmaNanninga is net Dolly Parton. Ze heeft een paar tieten, daar krijgt een paard de hik van." reageer retweet
Hehe nicequote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
52 ongeveer geloof ik. Op 41.10 ook een mooie.
Hier de link voor anderen:
http://www.sporza.be/cm/s(...)Time_16_04/1.1275613
soms zeiken ze 'm al af voordat ie klaar is maar dan heeft ie idd weleens een goed punt. Maar het meeste van de tijd is het maar wat theatraal geblaat, vol met open deuren intrappen, verhalen die eerder in vi stonden brengen als nieuws en vooral degene die hij bij het nederlands elftal misschien eens tegen kan komen een veer in de reet steken.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:56 schreef Stofje het volgende:
Leuke aflevering, maar Hans Kraaij zegt oprecht zinnige dingen. Eigenlijk wel sneu dat ie direct afgezaagd wordt. Toch komen z'n zinnige dingen gewoon over, dus z'n missie slaagt wel.
¤10,- dat hij over z'n vader begint die hem nooit drummer heeft willen laten worden.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:30 schreef Zipportal het volgende:
Johan Derksen zit binnenkort in het EO programma: Adieu God. Met die vieskijker: Tijs van den Brink.
http://www.adieu-god.nl/
Die aflevering over het geloof kan ik nu al dromen.
Gedateerd sprookjesboek.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
¤10,- dat hij over z'n vader begint die hem nooit drummer heeft willen laten worden.
Je kan hem maar 1x winnenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:41 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
Waarom doet VI niet een keer een poll wie er mag aanschuiven? Overigens wanneer komt die televizier ring weer, kunnen we hem als eerste programma voor de tweede keer winnen. Alleen al om Bert van de Veer's kop te zien
Maarten van Rossum, Frenk van der Linde, Hans van Breukelen, Leo Beenhakker.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:55 schreef Saavedra het volgende:
Maarten van Rossem mag nog wel een keertje langskomen
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:55 schreef Saavedra het volgende:
Maarten van Rossem mag nog wel een keertje langskomen
Baas.quote:
Inderdaad, is Tijs net met zo'n goeie vraag bezig maar dan snap je de helft niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Ja die moet ik later eens terugkijken, zo'n diepzinnig gesprek kun je niet midden invallen.
Zag het net op TV en had nog nooit van sierd de vos gehoord maar wat geniaal is ditquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:28 schreef BobW het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/83262d1f-81b9-3107-b79d-2b3f1cb1f6a1
Welke minuut?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:28 schreef BobW het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/83262d1f-81b9-3107-b79d-2b3f1cb1f6a1
Ja dat doe ik nu, is wel grappig. Wat heeft Sierd met Skoda's.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:56 schreef julian6 het volgende:
Luister de hele samenvatting, het is de moeite waard
Schaam je Sierd is een held. En Derksen is rijp voor een bejaardentehuis die oude zeikerd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zag het net op TV en had nog nooit van sierd de vos gehoord maar wat geniaal is ditbij die nabeschouwing met die lach van van der gijp kon je me wegdragen
Die Maver24 filmt als Oliver in zijn jonge jarenquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:31 schreef bjanaan het volgende:
Heeft onze vriend Olivier al wat leuke fragmentjes gepost?
quote:Yolanthe heeft spijt van pikant filmpje
Yolanthe cabau van kasbergen
Yolanthe staat weerloos voorovergebogen in slechts een BH en een string met boven haar bilnaad de woorden „doggy style” (op z’n hondjes, red).
Vervolgens zegt ze tegen de skater, die inmiddels zijn broek op de enkels heeft: „Zeg, skaterboy, komt er nog wat van…?”
Het gaat om een passage uit de Nederlandse speelfilm ‘Turkse Chick’ uit 2006. De actrice was toen 21 jaar oud. Op allerlei particuliere Youtube-kanalen en erotisch getinte websites is alléén het deel te zien waar Yolanthe uit de kleren gaat. In totaal beslaat dit deel maar enkele minuten van de gehele film.
Uit de context
Filmproducent Motel Films, inmiddels gefuseerd met IDTV Film, is in grote verlegenheid gebracht doordat de erotische scène volledig uit zijn context is gehaald en op internet een eigen leven is gaan leiden. „De film is in het kader van NPS kort geproduceerd, in een bepaalde periode zijn al die films online vertoond. De film is gemaakt door een regisseur (Lodewijk Crijns, red) die controverses niet schuwt. Maar als je iets uit zijn context haalt, dan kun je het natuurlijk helemaal uit z’n verband rukken. Dat is natuurlijk heel vervelend, het is absoluut niet de bedoeling. Maar op het moment dat een film online heeft gestaan, is het bijna vogelvrij”, aldus woordvoerster Annemarie Simons van producent IDTV Film.
Yolanthe Snijder heeft laten bekijken of het gewraakte filmpje van internet te halen was, maar dat ligt juridisch en praktisch uiterst gecompliceerd. Het beeld dat in het erotische filmpje wordt neergezet, past niet bij de uitstraling en klasse die de populaire actrice en presentatrice heeft opgebouwd.
Yolanthe’s manager en woordvoerster Arlette Lerby reageert zeer terughoudend. „Het is illegaal om het van internet te halen”, zo vat ze de conclusie samen. Over de pikante filmopnames van Yolanthe die op internet circuleren, zegt Arlette Lerby: „Je doet soms dingen waar je later anders tegenaan kijkt. Je ontwikkelt je. Ze heeft het toen met volle overtuiging gedaan”. Het onderdeel waarin Yolanthe doggy style gaat, gaat zo hard het internet over dat het juridisch, maar ook praktisch, een lastige kluif wordt om de beelden alsnog te verwijderen.
Dit onderwerp staat ook in de Nieuwsflits , het video nieuws in 100 seconden. Met ook de volgende onderwerpen: alcoholslot weer uitgesteld, zuster Klivia gereanimeerd, BNN telt meeste grootverdieners en één dode en twee zwaargewonden na aanslag Marrakech. Verder een filmpje van een boksende kat..
Wat wil je nou stoephoerquote:Yolanthe Cabau Sneijder baalt van seksfilmpje
door Martijn Koolhoven
AMSTERDAM - De sexy actrice en presentatrice Yolanthe Sneijder Cabau zit behoorlijk in haar maag met een zeer pikant oud filmpje over haar dat als een razende over het internet gaat. In het filmpje is te zien dat Yolanthe (toen nog Cabau van Kasbergen) als Turkse moslima op het punt staat seks te hebben en wordt uitgekleed door een skater in een bos.
Ik vond Erik altijd goed. Die ging tenminste overal tegenin.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:24 schreef Micson het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk maar vier roulerende tafelgasten? Ik vond Wouter Bos en Aad aan tafel altijd wel verfrissend.
Uit neutraliteit mag je Sierd nooit een wedstrijd met Atlético Madrid aaneen laten praten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:43 schreef jakees het volgende:
Of Sierd de Vos, de vriend van Johan. Man gisteren tranen in mijn ogen gelachen. GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL ATHLETI
Uit respect voor de kijkers die niet het IQ hebben van een pinda moet je die man helemaal van de buis schrappen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Uit neutraliteit mag je Sierd nooit een wedstrijd met Atlético Madrid aaneen laten praten.
Ik heb er echt van genoten. Tuurlijk niet objectief maar ja dan krijg je van dat droge Theo Reitsma commentaar. 10 x liever Sierd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Uit neutraliteit mag je Sierd nooit een wedstrijd met Atlético Madrid aaneen laten praten.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:32 schreef muzas het volgende:
Sierd de Vos
Met z'n geforceerde ' gggoooaaaaaaaaaaaaaaaalll' Bij ieder doelpunt. Zelfs als ie gewoon zegt ' Ja! die zit er in... prachtig' moet dat 'goooaaaaallll' er nog achteraan. Verschrikkelijk gemaakt
En die kutverhalen van 'm
quote:Adieu God?
Tijs van den Brink gaat in gesprek met Johan Derksen, Goedele Liekens, Anita Witzier, Erik van Muiswinkel, Sara Kroos en Ronald Plasterk. Zij zijn christelijk opgevoed en gingen vroeger naar de kerk. Wat is daarvan over? Tijs vraagt de BN'ers waarom ze de kerk verlieten. Noemen zij zichzelf van God los? Tijs: 'Hopelijk ontstaan er mooie ontmoetingen die tot nadenken stemmen.'.
Er zijn echt mensen die zo'n achternaam hebben hoor, nouja meestal met dubbel k inplaats van enkel k, maar toch.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef Pulu het volgende:
Ik hoop dat er vanavond massaal mensen vragen aan VI insturen met verwijzingen naar 'Koekoek'....
Wilfred: 'Beste Johan, Frits Koekoek uit Vlissingen wil weten of.....' of Sander uit Eindhoven wil weten of je thuis ook een Koekoeksklok aan de muur hebt hangen waar Sierd de Vos uit koekoekt?
Of deze vragen aan van Hanegem stellen...
Je filmpje staat op het AD.quote:
quote:
Klasse? Ze staat toch bekend als de golddigger van Sneijder?quote:Het beeld dat in het erotische filmpje wordt neergezet, past niet bij de uitstraling en klasse die de populaire actrice en presentatrice heeft opgebouwd.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:12 schreef Eenskijken het volgende:
willem :/ kijk er nu al bijna tegenop..
Dit. Willem is baasquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
. Rot toch op met dat steevaste gejank op Willem.
Heb geen twitter. Hier heb ik al m'n vrienden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tof. Heb je dat al op twitter gezet?
Nou jou heb ik ook nooit in het clubhonk gezien, jij bent zeker zo'n 'fan' die door Ewout gevolgd wordt maar die door de echte VI Hooligans harde kern als dorpsidioot wordt gezien!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kijk gelukkig wel mee met jullie hoor!
copyright op vragen, kan je geld mee makenquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je filmpje staat op het AD.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)lang-ontslagen.dhtml
Exact!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou jou heb ik ook nooit in het clubhonk gezien, jij bent zeker zo'n 'fan' die door Ewout gevolgd wordt maar die door de echte VI Hooligans harde kern als dorpsidioot wordt gezien!
? dat bedoel ik juist. willem jankt over alles en kan nergens leuk op ingaan. slechtste gast van VIquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
. Rot toch op met dat steevaste gejank op Willem.
Dat komt vast nog wel een keer voorbij zometeen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:21 schreef ThaTim het volgende:
Ook al een compilatie gemaakt van de beste uitspraken van Sierd gister?
Misschien heeft wilfred nog wel een filmpje van hem liggen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef AryaMehr het volgende:
Hoop dat ze Jezus (lees: Kraay) ook even noemen.
het origineel welquote:
Filmpje was al verwijderdquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Johan terugkijken waard? Wat denk je zelf?
OK, dit weekend dan eens doen.quote:
De opmerking net bij P&W is niet representatief voor het gesprek met Johan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] bestaat helaas ook.
[..]
OK, dit weekend dan eens doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |