quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef Schpast het volgende:
Shit man.Hier kun je geld mee maken... Pak dit goed aan, mijn vriendin.
Dit. LAWSUIT!quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef Schpast het volgende:
Shit man.Hier kun je geld mee maken... Pak dit goed aan, mijn vriend.
Worm erbij eten en dan AH aanklagen krijg je dikke schadevergoeding.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Rebubbled het volgende:
Echt? No way dat ik ooit nog vis eet. Fuck die schijf van vijf, twee keer per week vis, eiwitrijk tonijn en al dat.WTF is dit voor worm??
http://en.wikipedia.org/wiki/Candiruquote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Beter een worm in je vis dan een vis in je worm WHAHA
quote:
Een kankerworm, het gevaarlijkste soort wormen heb ik gehoord. Niet best, dit.quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef dustbrain het volgende:
Het is maar een kankerworm. Zoveel calorie verschil zit er niet tussen die worm en vis.
welke dan? Een tapeworm?quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Nietsch het volgende:
[..]
Een kankerworm, het gevaarlijkste soort wormen heb ik gehoord. Niet best, dit.
Moet je nagaan hoevaak je waarschijnlijk die dingen onbewust hebt gegeten.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Rebubbled het volgende:
Echt? No way dat ik ooit nog vis eet. Fuck die schijf van vijf, twee keer per week vis, eiwitrijk tonijn en al dat.WTF is dit voor worm??
LITHIA WAAROM?quote:Bij mannen is het een ander verhaal. Zij veroorzaken infecties aangezien mannen geen "zuren" in en rondom hun genitaliën hebben waardoor het bloed-voedende parasiet vrij spel heeft en langer zijn werk kan doen voordat deze door verstikking sterft en de beruchte stekel (de weerhaak onder de kieuwen) afsterft. Zij kunnen dus, in het ergste geval, alleen chirurgisch verwijderd worden.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Rebubbled het volgende:
Omg. Ik ga echt huilen van de walging zo. Ik eet vet vaak vis. God weet hoeveel van die bende ik al binnen heb gekregen. Ik ga morgen een fucking agressieve antiwormkuur halen bij de huisarts. Gadverdamme.
Ja, wist je dit niet dan?quote:Op maandag 16 april 2012 18:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Aderen gaan namelijk leven nadat ze loslaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
In andere delen van de wereld worden zulke wormen gezien als delicatesse en jij schuift het zo weg?quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Rebubbled het volgende:
Omg. Ik ga echt huilen van de walging zo. Ik eet vet vaak vis. God weet hoeveel van die bende ik al binnen heb gekregen. Ik ga morgen een fucking agressieve antiwormkuur halen bij de huisarts. Gadverdamme.
Dumpert filmpje met hetzelfde onderwerp uit 2008!quote:Op maandag 16 april 2012 17:52 schreef sinepedraap het volgende:
Stuur dit naar Geenstijl. Zij hebben de laatste tijd veel leuke AH voedselfouten.
Ben jij dat in je UI?quote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Dumpert filmpje met hetzelfde onderwerp uit 2008!
Woon ik in een ander land?quote:Op maandag 16 april 2012 18:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
In andere delen van de wereld worden zulke wormen gezien als delicatesse en jij schuift het zo weg?
http://www.geenstijl.nl/m(...)nen_bij_de_ah_r.htmlquote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Dumpert filmpje met hetzelfde onderwerp uit 2008!
Nou nu weten we het dus. Wormen in vis is next!quote:Joehoe, Albert Heijn, waar de coïtus is u mee bezig? Na de naalden in de appels nu zomaar sprinkhanen in zakjes rucola sla. Goed vanwege proteïne natuurlijk, maar niet iedereen zit te wachten op Oud-Testamentische plaagschepsels in de nepsla. Misschien wordt het tijd voor Piekema om de controle op groente en fruit wat op te voeren. Voordat we topics krijgen over scheermesjes in de mango, vogelspinnen in de bananen en accuzuur in de ketchup. Afijn, sprinkhaanrucola is erg lekker bij de kip met bierblik. Dan weet u dat. De ontdekker dan wel hoaxer van deze sprinkhaangroente is @Bosman_J. Eetse, knul.
Dat is de tekst op het plastic van de verpakking die is omgeslagen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef bang_bros het volgende:
LEUKE WATERMARK RECHTSBOVENIN HEUJHEUJ
Vrouwen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Woon ik in een ander land?
Ik ga nu niks eten. Ik eet de komende drie dagen niets. Ik ga nu klachten indienen bij iedereen die het horen wil. Beginnende bij de Voedsel en Warenautoriteit.
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Rebubbled het volgende:
JE LIEGT FILMEN MAAR DIE WORM!!!quote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat is de tekst op het plastic van de verpakking die is omgeslagen.
U vraagt, wij draaien, ik zal de buitenkant ook fotograferen, hij is immers houdbaar tot morgen.quote:
Kun je niet gewoon een livestream op die worm zetten?quote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien, ik zal de buitenkant ook fotograferen, hij is immers houdbaar tot morgen.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)nen_bij_de_ah_r.html
Van 6 dagen geleden.
[..]
Nou nu weten we het dus. Wormen in vis is next!![]()
Anders lees je het topic ff door.quote:Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef dustbrain het volgende:
Ben ik de enige hier die dat ding alsnog zou consumeren?
???quote:Op maandag 16 april 2012 18:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Het is trouwens wel klachtwaardig om je vis (en vlees) bij de AH te halen.
Nee maar als je klaagt over de kwaliteit van de vis moet je imo lekker naar de visboer gaan op de markt/aan zee.quote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
???
Als de AH een garagewerkplaats had zou ik mijn auto daar ook heenbrengen, gemak
Vis is sowieso goor, waar dan ook.quote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee maar als je klaagt over de kwaliteit van de vis moet je imo lekker naar de visboer gaan op de markt/aan zee.
Echt niet.quote:Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vis is sowieso goor, waar dan ook.
Alleen zalmfilet en tonijn zijn lekkerquote:Op maandag 16 april 2012 18:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Echt niet.
Witvis
Rauwe en gebakken haring
Inktvis
Kabeljauw
Zalm![]()
O_
![]()
Garnalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt op een soort rondworm, ik zou de vis sowieso niet meer eten in dat geval.quote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals je op deze foto kunt zien heeft hij een typisch wit stukje aan het eind. Hij is verder gewoon glad.
[ afbeelding ]
gewoon bakken in olie en het gaat wel.quote:Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Lijkt op een soort rondworm, ik zou de vis sowieso niet meer eten in dat geval.
Was ik al niet van plan.quote:Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Lijkt op een soort rondworm, ik zou de vis sowieso niet meer eten in dat geval.
Mensen die goede producten niet van slechte kunnen onderscheiden.quote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
???
Als de AH een garagewerkplaats had zou ik mijn auto daar ook heenbrengen, gemak
http://www.parasitologie.nl/index.php?id=168quote:Op maandag 16 april 2012 18:22 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Was ik al niet van plan.Rondworm, hmm, zo eens op googlen.
quote:
Voor een bbq, ok. Voor alledaags vlees lekker boeiend.quote:Op maandag 16 april 2012 18:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mensen die goede producten niet van slechte kunnen onderscheiden.
Deze ker0l weetquote:Op maandag 16 april 2012 18:26 schreef wise het volgende:
[..]![]()
en van de betere dingen hoor
Zalm of pangasius
Aanstellerquote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Woon ik in een ander land?
Ik ga nu niks eten. Ik eet de komende drie dagen niets. Ik ga nu klachten indienen bij iedereen die het horen wil. Beginnende bij de Voedsel en Warenautoriteit.
quote:
quote:Ja :p
Van de leverancier hadden ze te horen gekregen dat het geen kwaad kon en dat ze het gewoon mochten verkopen, maar ik heb ze toch maar weggegooid.
Maar kwam maar weinig voor hoor, alleen ik zag toen zoveel van die kabeljauwfilets dat ik er toch aardig wat voorbij heb zien komen.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:28 schreef Garisson72 het volgende:
Je loopt gratis proteinen mis als je dit niet gewoon eet.
Ja. Zoals je ook kunt zien op de foto's is hij bewogen. Hij kronkelt.quote:Op maandag 16 april 2012 18:38 schreef Garisson72 het volgende:
Heb je de worm ook echt zien bewegen?
Word vrienden met hem.quote:Op maandag 16 april 2012 18:39 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ja. Zoals je ook kunt zien op de foto's is hij bewogen. Hij kronkelt.
OK ik dacht misschien heb je hem aangeraakt met een vork of zo om te checken. Als hij leeft is het wel echt heel ranzig en zou ik er srs werk van maken. Mail dit topic naar Radar of zo. Ga naar Vlissingen en sla een visser op zijn bek. Ga naar de AH en trap een hysterische scene.quote:Op maandag 16 april 2012 18:39 schreef Rebubbled het volgende:
Ja. Zoals je ook kunt zien op de foto's is hij bewogen. Hij kronkelt.
Ik heb hem ingevroren. Daar vroeg de Voedsel en Warenautoriteit om. En ik word nog teruggebeld door de AH.quote:Op maandag 16 april 2012 18:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK ik dacht misschien heb je hem aangeraakt met een vork of zo om te checken. Als hij leeft is het wel echt heel ranzig en zou ik er srs werk van maken. Mail dit topic naar Radar of zo. Ga naar Vlissingen en sla een visser op zijn bek. Ga naar de AH en trap een hysterische scene.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef Garisson72 het volgende:
AH gaat je een lifetime supply aan schelvisfilet aanbieden die jij allemaal niet aan gaat durven raken, met hun innige deelneming..
Ja, dit is dus waarschijnlijk dezelfde. Tot zover het invriezen voor verkoop.quote:Op maandag 16 april 2012 19:23 schreef KritischeMassa het volgende:
In haring komt ook een worm voor, tot in de jaren 70 werden mensen hier echt ziek van, het vreet zich een weg door je lijf. Toen werd verplicht gesteld de vis eerst in te vriezen voor consumptie.
In Japan (en dus sushi) echter komt het nog vaak voor.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haringworm
Die zijn dood hè.quote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef OFWGKTA het volgende:
Lol ik eet 2x per dag tonijn van die blikken heb er zeker ook 100e gegeten
quote:De haringworm (Anisakis simplex) is een wormachtige, behorend tot de nematoden, die voorkomt in zeevissen zoals haring.
Wanneer de mens de larven via het voedsel binnenkrijgt kan een darmontsteking ontstaan met hevige buikkrampen. Ook kan de worm de darmwand doorboren en zich nestelen in het spierweefsel. Het kan aanleiding zijn tot ernstige buikpijnen en zelfs ophoesten van de nematode. In ernstige gevallen is chirurgisch ingrijpen noodzakelijk. In minder ernstige gevallen verdwijnt de parasiet vanzelf via de ontlasting of wordt gedood door het afweersysteem van het lichaam.
Sinds 1968 zijn de Nederlandse vissers verplicht rauwe vis, dus ook haring, een etmaal bij -20 °C te bewaren of gedurende een bepaalde tijd in een zure marinade te leggen. Hierdoor wordt anisakiasis (haringwormziekte) in Nederland vrijwel niet meer aangetroffen. In landen waar veel rauwe vis wordt gegeten, zoals Japan, komt anisakiasis nog geregeld voor.
Alsof er geen worm in de sla kan zittenquote:Op maandag 16 april 2012 19:35 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Die zijn dood hè.Alhoewel ik voortaan ook geen tonijn uit blik meer hoef.
Alle vis is van het menu. Ik word wel zo'n vegafreak ofzo.
Daarom enkel worteltjes voortaan. Uitgebreid gecontroleerd en vijf keer gewassen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:38 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Alsof er geen worm in de sla kan zitten
quote:Op maandag 16 april 2012 19:43 schreef allesbeterweter het volgende:
Met wel een sausje erbij natuurlijk.......
quote:
bron: http://www.sashimi.nl/quote:Rauwe haring is (net als kabeljauw) overigens altijd eerst bevroren geweest, omdat dit wettelijk verplicht is (Want haring kan nogal eens haringworm bevatten, welke onschadelijk gemaakt wordt door de vis 24 uur diep te vriezen).
Al melding bij gemaakt. Benieuwd hoe dit verder gaat.quote:Op maandag 16 april 2012 19:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de keuringsdienst van waren bellen. dit kan namelijk niet (tenzij er regels zijn gewijzigd? ):
[..]
bron: http://www.sashimi.nl/
Stel je niet aan man, aandachtshoer.quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Al melding bij gemaakt. Benieuwd hoe dit verder gaat.
ey er zijn regels. als die vis bevroren moet zijn geweest dan moeten ze zich daar aan houden. klaar.quote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, aandachtshoer.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef wise het volgende:
op die 2de foto zie je zwarte puntjes, dat zijn de eitjes van die worm, dus ik zou em weggooien of erg goed bakken
Behalve de psychische besmetting dan.quote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef Landysh het volgende:
Worm eruit halen met een pincet en de vis goed gaar bakken. Dan is er niks aan de hand - aldus Dr. Oz.
kunnen net zo goed beestjes inzitten.quote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef OOST het volgende:
Vis moet je ook niet bij de AH kopen maar bij een vishandel!
als ie ontdooid was geweest dan had het wormpje niet meer bewogen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:36 schreef Zith het volgende:
Hoi TS,
Waarom koop je eigenlijk ontdooide vis bij de AH? Dit is precies dezelfde vis als in het vriesvak alleen dan ontdooid, en duurder.
Was hij maar ontdooit. Dan was hij ook ingevroren geweest en had het beest niet kronkelend half uit mijn vis gestoken.quote:Op maandag 16 april 2012 20:36 schreef Zith het volgende:
Hoi TS,
Waarom koop je eigenlijk ontdooide vis bij de AH? Dit is precies dezelfde vis als in het vriesvak alleen dan ontdooid, en duurder.
Al het verkochte vis in NL is ingevroren geweest.quote:Op maandag 16 april 2012 20:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ie ontdooid was geweest dan had het wormpje niet meer bewogen.
Dan breng je die vis toch terug, slimme henkie.quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey er zijn regels. als die vis bevroren moet zijn geweest dan moeten ze zich daar aan houden. klaar.
nee. dan maak je er melding van zodat andere mensen krijgen waar ze recht op hebben. ontdooide vis.quote:Op maandag 16 april 2012 20:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan breng je die vis toch terug, slimme henkie.
blijkbaar niet.quote:Op maandag 16 april 2012 20:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Al het verkochte vis in NL is ingevroren geweest.
99% van de mensen hebben anders gewoon goede vis, aansteller.quote:Op maandag 16 april 2012 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. dan maak je er melding van zodat andere mensen krijgen waar ze recht op hebben. ontdooide vis.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
99% van de mensen hebben anders gewoon goede vis, aansteller.
Dan maak je gewoon melding bij de desbetreffende filiaal. Overal lopen klagen is triest.quote:Op maandag 16 april 2012 20:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]het gaat juist om de visjes waar wormpjes inzitten, die wil je dood hebben. en wormpje mag je vervangen door parasiet.
ik vind van niet.quote:Op maandag 16 april 2012 20:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan maak je gewoon melding bij de desbetreffende filiaal. Overal lopen klagen is triest.
Ik hoop van harte dat jij niet een worm treft, hem niet ziet, omdat hij er niet half uit is gekropen en hij zich innestelt in je lichaam en vrijelijk nieuwe wormpjes gaat produceren die je pijn doen en je mogelijk zelfs blind maken. Ik gun dit niemand, en daarom doe ik er zo triest over.quote:Op maandag 16 april 2012 20:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan maak je gewoon melding bij de desbetreffende filiaal. Overal lopen klagen is triest.
Jawel. Ook bij de visboer trouwens.quote:Op maandag 16 april 2012 20:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blijkbaar niet.
onzin trouwens. ik heb ook wel eens verse makreel gekocht waar rotzooi in leefde in de buikholte.
denk na. zo'n worm overleeft 24 uur bij ruim 20 onder nul niet.quote:Op maandag 16 april 2012 20:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Jawel. Ook bij de visboer trouwens.
En dat ene pakje vis van jou heeft echt niet de gehele supply chain geskipped.
Maar mn punt is niet het wormpje/bevriezen, maar ik kom er niet bij waarom mensen het 'ontdooide' vis kopen voor een meerprijs en mindere versheid wanneer ze de bevroren versie (van dezelfde handelaar/leverancier) ook kunnen kopen. Het is precies dezelfde vis (allebei van dezelfde visser, allebei bevroren-geweest-).
Of heb je er een beter gevoel bij omdat je dan het gevoel krijgt dat het echt vers is?
een lintworm is nog vrij lief. er zijn ergere parasieten die in vissen kunnen leven.quote:Op maandag 16 april 2012 20:44 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat jij niet een worm treft, hem niet ziet, omdat hij er niet half uit is gekropen en hij zich innestelt in je lichaam en vrijelijk nieuwe wormpjes gaat produceren die je pijn doen en je mogelijk zelfs blind maken. Ik gun dit niemand, en daarom doe ik er zo triest over.
Je kan er wel flink ziek van worden, zelfs zo erg dat je geopereerd moet worden, vandaar ook de strenge regels met betrekking tot haringworm.quote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef AryaMehr het volgende:
Blind worden.
Ga weg man; half Afrika zit aan de wormen.
Maar dit is geen lintworm, een lintworm is plat en kan heel erg lang worden, vandaar de naam lintworm.quote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een lintworm is nog vrij lief. er zijn ergere parasieten die in vissen kunnen leven.
Daar worden ze gemiddeld gezien ook erg oud ja.quote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef AryaMehr het volgende:
Blind worden.
Ga weg man; half Afrika zit aan de wormen.
het ergste is nog dat ze producten verkopen welke dus niet parasiet-veilig zijn gemaakt zoals de wet voorschrijft. en blijkbaar was dat in 2008 ook het geval.quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je kan er wel flink ziek van worden, zelfs zo erg dat je geopereerd moet worden, vandaar ook de strenge regels met betrekking tot haringworm.
AH houdt zijn eigen schijnbaar niet aan die regels.
In dit geval vind ik het dus niks overdreven, dit is gewoon een parasiet die een gevaar kan zijn voor je gezondheid.
Die vergeet ik altijd 's ochtends uit de diepvries te halen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Jawel. Ook bij de visboer trouwens.
En dat ene pakje vis van jou heeft echt niet de gehele supply chain geskipped.
Maar mn punt is niet het wormpje/bevriezen, maar ik kom er niet bij waarom mensen het 'ontdooide' vis kopen voor een meerprijs en mindere versheid wanneer ze de bevroren versie (van dezelfde handelaar/leverancier) ook kunnen kopen. Het is precies dezelfde vis (allebei van dezelfde visser, allebei bevroren-geweest-).
Of heb je er een beter gevoel bij omdat je dan het gevoel krijgt dat het echt vers is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ff iemand geroepen. ff kijken hoe rap ze zijnquote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef Rebubbled het volgende:
! Ik denk dat ik als hysterisch wijf meer gedaan krijg aan de balie van de AH. Zeker als ik mijn foto's in kleur A3 uitprint en bij de AH ga staan als ze me enkel compenseren voor de vis en niet voor het trauma.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
svp ff melden Worm in vis (met foto's!!)
dank u
quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef mazaru het volgende:
Dat is vast de worm waar hij mee gevangen is!
HaHaquote:Op maandag 16 april 2012 22:10 schreef Poemgirl het volgende:
Dankjewel TS, ik heb een fobie voor wormen en ik durf vanaf nu dus ook echt geen vis meer te eten.
Kan je nagaan, als je al een hap had genomen van de vis.......quote:Op maandag 16 april 2012 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
gatverdamme wat smerig ik heb de foto nog niet bekeken en ga dat ook zeker niet doen gadverdamme nog aan toe wat klinkt dat smerig
quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef einschtein het volgende:
Stuur de link van dit topic maar naar:
http://www.twitter.com/albertheijn
alleen van die gedachten heb ik net al verschrikkelijk hard lopen kotsenquote:Op maandag 16 april 2012 22:25 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Kan je nagaan, als je al een hap had genomen van de vis.......
Rookworst met gekookte maden ziet er ook ranzig uit.quote:Op maandag 16 april 2012 22:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
alleen van die gedachten heb ik net al verschrikkelijk hard lopen kotsen
Gedaan, eerste tweet ooit.quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef einschtein het volgende:
Stuur de link van dit topic maar naar:
http://www.twitter.com/albertheijn
Wat dus niet mag in Nederland. Alle vis, ook verse vis, dient meer dan -40 ingevroren te zijn geweest.quote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Als die worm nog leeft is de vis iig vers en geen diepvries.
waar haal je dat vandaan? Dat is alleen waar voor Haring volgens mij.quote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Wat dus niet mag in Nederland. Alle vis, ook verse vis, dient meer dan -40 ingevroren te zijn geweest.
Behandeling (gangbare medicatie)quote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.parasitologie.nl/index.php?id=168
Smakelijk
Nee dat geldt voor alle rauwe vis. 24 uur in -20 graden celcius.quote:Op maandag 16 april 2012 22:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan? Dat is alleen waar voor Haring volgens mij.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef dustbrain het volgende:
Het is maar een kankerworm. Zoveel calorie verschil zit er niet tussen die worm en vis.
Ik zie je tweet niet.quote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Gedaan, eerste tweet ooit.Hoe zie ik mijn tweet terug?
Belgisch nieuwsquote:Op maandag 16 april 2012 23:23 schreef RobHoi het volgende:
‘Iedereen eet wel eens onbewust een worm'
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=JL3H4JQF
Mwah volgens mij klopt 't wel, op groente zal ook wel eens 'n bladluis achter zijn gebleven, eigenlijk kun je het best niks meer eten.quote:
Er staat me iets bij van bakje garnalen waar eitjes in waren. Natuurlijk kan de onwetende niet zomaar zien dat het eitjes zijn en werd er aan iets ergers gedacht. Voor mij was het ook nieuw.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
Er komt mij een soortgelijk topic te boven. Niet de eerste worm in een bak vis.![]()
Dit soort commentsquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:42 schreef Pharkus het volgende:
Zo'n visje gooi je toch in de pan, dan is dat wurmpie allang dood en de eventuele eitjes ook. Je moest eens weten wat je binnenkrijgt waar je je niet bewust van bent.
Komop roos zo erg ist allemaal niet, het menselijk lichaam kan een paar dode wurmpies wel verteren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit soort comments
Durf ik niks meer te eten.
Vast wel, maar ik wil het gewoon nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Komop roos zo erg ist allemaal niet, het menselijk lichaam kan een paar dode wurmpies wel verteren.
Is die levend of is er een kans dat die chirurgisch verwijderd dient te worden? Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:31 schreef Drugshond het volgende:
Zeikers.....
Mezcal - Mexicaanse drank
[ afbeelding ]
Hoor je nu iemand roepen ?
Die laat zijn wormpje zien bij wijze van flooding therapie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:50 schreef summer2bird het volgende:
Ts zit nu al hysterisch bij de dokter?
Als je angst hebt voor beestjes in je eten zou ik maar niets meer eten, iig niet rauw, en dat is inclusief groente en fruit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit soort comments
Durf ik niks meer te eten.
Zelf al eens in de sla een rups gehad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je angst hebt voor beestjes in je eten zou ik maar niets meer eten, iig niet rauw, en dat is inclusief groente en fruit.
Ik een keer een Afrikaanse buffel. Ik stond er zo bij: "Wow, wtf!?"quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef jcdragon het volgende:
Ik had ook een wormpje in de sla gevonden.
Sausje erbij natuurlijk .quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:11 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik heb wel eens een hamburger gegeten die 2 weken daarvoor nog door de modder lag te rollen(scharrel-varkensvlees). Even afspoelen en goed bakken........
Jij swaffelt sla?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef jcdragon het volgende:
Ik had ook een wormpje in de sla gevonden.
Een zeer terechte klacht. Bah, wat ranzig!quote:Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef Rebubbled het volgende:
Ik mij al de hele dag verheugd op de schelvisfilet die ik zou gaan eten bij het avondeten, pak ik hem uit de koelkast, maak de verpakking open, steekt er een worm uit mijn vis! Een kronkelende, ranzige worm! Zeker twee cm steekt eruit en ik kan nog twee cm in de vis zelf zien. Hoe lang hij echt is weet ik niet, dan zal ik de vis moeten ontleden.
VIS IS GEEN OPTIE MEER!!![]()
Vis in het bakkie:
[ afbeelding ]
Close up van worm:
[ afbeelding ]
Ik ga nu even een potje kotsen.
Ik had hem mijn rechterschoen cadeau gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:27 schreef jcdragon het volgende:
Overigens was ik mijn fruit ook voordat ik het eet. Een medewerker ging na het schoonmaken stof en blik op de appels en peren leggen.Ik ging maar op een andere vestiging mijn fruit halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Die van jou ook niet meer als je de vis gewoon goed gaar kookt/bakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:53 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Is die levend of is er een kans dat die chirurgisch verwijderd dient te worden? Nee.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef informatieverlener het volgende:
Ranzig natuurlijk als je een worm uit je vis ziet bungelen, maar maak je liever zorgen om de metalen die je binnenkrijgt wanneer je vis eet; de oceanen zitten er vol mee dus ook de vis die je verorberd. Lood, kwik, cadmium e.a., je krijgt 't allemaal binnen en dit zal uiteindelijk een nadelige uitwerking hebben op je lichaam.
Die zie je wel in je timeline verschijnen als een reply.quote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Gedaan, eerste tweet ooit.Hoe zie ik mijn tweet terug?
Waarom dat nog vragen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef Piye het volgende:
Gewoon wegsnijden en opeten. Je bent toch geen mietje?
Nou het moge duidelijk zijn dat TS wel een mietje is, maar misschien dat als ze dat zo leest ze bij zichzelf denkt "nee ik ben inderdaad geen mietje dus ik vreet die vis volgende keer met worm en al op".quote:
Dat zou je hopen, maar nee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou het moge duidelijk zijn dat TS wel een mietje is, maar misschien dat als ze dat zo leest ze bij zichzelf denkt "nee ik ben inderdaad geen mietje dus ik vreet die vis volgende keer met worm en al op".
Vis moet dan ook niet 2x per weer maar hoogstens 2x per maand (TNO zegt dat door de tijd heen). Alle stoffen die in vet opslaan, stapelen zich eerst in de vis op en vervolgens in het lijf van degene die hem eet. Sommigen zeggen daarom, dat je geen roofvis moet eten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef informatieverlener het volgende:
Ranzig natuurlijk als je een worm uit je vis ziet bungelen, maar maak je liever zorgen om de metalen die je binnenkrijgt wanneer je vis eet; de oceanen zitten er vol mee dus ook de vis die je verorberd. Lood, kwik, cadmium e.a., je krijgt 't allemaal binnen en dit zal uiteindelijk een nadelige uitwerking hebben op je lichaam.
Candiru.quote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Beter een worm in je vis dan een vis in je worm WHAHA
Roofvis zal dan wel schadelijker zijn inderdaad, maar met zulke lage concentraties moet jij je geen zorgen maken. Je moet niet met een aluminium mutsje op gaan lopen vanwege "gevaarlijke" stoffen. Ook als jij ander voedsel eet krijg je slechte stoffen binnen, dat is echt niet alleen bij vis. Het gaat om minimale hoeveelheden en dan eet je nog maar een klein deel van de vis ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Vis moet dan ook niet 2x per weer maar hoogstens 2x per maand (TNO zegt dat door de tijd heen). Alle stoffen die in vet opslaan, stapelen zich eerst in de vis op en vervolgens in het lijf van degene die hem eet. Sommigen zeggen daarom, dat je geen roofvis moet eten.
Alleen als ze 't visfiletje voor de sushi wilde gebruiken. Gebakken is er echt niks aan de hand. Bangmakerij.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Weet niet of TS wel eens monsters inside me kijkt op discovery maar als ik haar was zou ik heel heel heeel heeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll blij zijn dat ze erachter kwam voordat ze em op heeft gegeten
dat het echt vers was en zelfs nog leefde? nah.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:01 schreef Life2.0 het volgende:
Verse produtcten bij de AH, was te verwacthen natuurlijk
Ja leuk, maar op deze breedtegraad moeten we een groot deel van onze vitamine D uit vis halen, 2 keer per maand lijkt me dan erg weinig, zeker in de herfst- en wintermaanden waarin we geen vitamine D kunnen aanmaken omdat de zon te laag staat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Vis moet dan ook niet 2x per weer maar hoogstens 2x per maand (TNO zegt dat door de tijd heen). Alle stoffen die in vet opslaan, stapelen zich eerst in de vis op en vervolgens in het lijf van degene die hem eet. Sommigen zeggen daarom, dat je geen roofvis moet eten.
Vis met schaamluis, lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:28 schreef Magere_Gein het volgende:
Anders neem je contact op met die insecten en ongedierte specialist, hoe heettie ook alweer, van dat museum, die onderzoek naar de schaamluis deed (niet Freek Vonk maar die ander) die weet er vast meer van.
Vast wel een fetisj voor te vindenquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef dustbrain het volgende:
quote:De mens raakt geïnfecteerd door het eten van rauwe zeevis. De larve boort zich daarbij in het slijmvlies van de maag of de dunne darm.
Ik ga toch geen shit eten met parasieteneieren erin. Doorbakken, dood of niet. Gadverdamme.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:34 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Dit is toevallig een paar weken terug op Dr. Oz geweest en kan altijd voorkomen.
Je moet met een blacklight over de vis gaan want dan zie je de eitjes beter (zo deed Mehmet Oz het) en als je hem gewoon goed doorbakt is er geen probleem hoor...
Zou dan maar helemaal niets meer eten.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik ga toch geen shit eten met parasieteneieren erin. Doorbakken, dood of niet. Gadverdamme.
2 mannen, lekker triootje gedaan?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:19 schreef Rebubbled het volgende:
Dus, zojuist is de Voedsel en Warenautoriteit langs geweest. Twee man sterk. Deze gaven ook aan dat er geen levende parasieten in vis horen te zitten. Ze horen ingevroren te worden, zodat alles sterft, parasieten en eitjes. Daarom nemen ze mijn vis zeer serieus. Hij gaat nu naar het lab om te kijken welke parasiet het is, ze denken zelf ook aan de haringworm. Dit maakt het nog serieuzer, aangezien het bedrijf dat mijn vis heeft gevangen en behandeld misschien ook wel vis voor sushi levert en die vissen waarschijnlijk ook niet goed behandelen. Dit gaan ze allemaal verder uitzoeken.
Veel plezier met je sushi stoere boys.
Kwartet. Die heerlijke worm er ook bij natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
2 mannen, lekker triootje gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |