quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef Schpast het volgende:
Shit man.Hier kun je geld mee maken... Pak dit goed aan, mijn vriendin.
Dit. LAWSUIT!quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef Schpast het volgende:
Shit man.Hier kun je geld mee maken... Pak dit goed aan, mijn vriend.
Worm erbij eten en dan AH aanklagen krijg je dikke schadevergoeding.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Rebubbled het volgende:
Echt? No way dat ik ooit nog vis eet. Fuck die schijf van vijf, twee keer per week vis, eiwitrijk tonijn en al dat.WTF is dit voor worm??
http://en.wikipedia.org/wiki/Candiruquote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Beter een worm in je vis dan een vis in je worm WHAHA
quote:
Een kankerworm, het gevaarlijkste soort wormen heb ik gehoord. Niet best, dit.quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef dustbrain het volgende:
Het is maar een kankerworm. Zoveel calorie verschil zit er niet tussen die worm en vis.
welke dan? Een tapeworm?quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Nietsch het volgende:
[..]
Een kankerworm, het gevaarlijkste soort wormen heb ik gehoord. Niet best, dit.
Moet je nagaan hoevaak je waarschijnlijk die dingen onbewust hebt gegeten.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Rebubbled het volgende:
Echt? No way dat ik ooit nog vis eet. Fuck die schijf van vijf, twee keer per week vis, eiwitrijk tonijn en al dat.WTF is dit voor worm??
LITHIA WAAROM?quote:Bij mannen is het een ander verhaal. Zij veroorzaken infecties aangezien mannen geen "zuren" in en rondom hun genitaliën hebben waardoor het bloed-voedende parasiet vrij spel heeft en langer zijn werk kan doen voordat deze door verstikking sterft en de beruchte stekel (de weerhaak onder de kieuwen) afsterft. Zij kunnen dus, in het ergste geval, alleen chirurgisch verwijderd worden.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Rebubbled het volgende:
Omg. Ik ga echt huilen van de walging zo. Ik eet vet vaak vis. God weet hoeveel van die bende ik al binnen heb gekregen. Ik ga morgen een fucking agressieve antiwormkuur halen bij de huisarts. Gadverdamme.
Ja, wist je dit niet dan?quote:Op maandag 16 april 2012 18:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Aderen gaan namelijk leven nadat ze loslaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
In andere delen van de wereld worden zulke wormen gezien als delicatesse en jij schuift het zo weg?quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Rebubbled het volgende:
Omg. Ik ga echt huilen van de walging zo. Ik eet vet vaak vis. God weet hoeveel van die bende ik al binnen heb gekregen. Ik ga morgen een fucking agressieve antiwormkuur halen bij de huisarts. Gadverdamme.
Dumpert filmpje met hetzelfde onderwerp uit 2008!quote:Op maandag 16 april 2012 17:52 schreef sinepedraap het volgende:
Stuur dit naar Geenstijl. Zij hebben de laatste tijd veel leuke AH voedselfouten.
Ben jij dat in je UI?quote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Dumpert filmpje met hetzelfde onderwerp uit 2008!
Woon ik in een ander land?quote:Op maandag 16 april 2012 18:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
In andere delen van de wereld worden zulke wormen gezien als delicatesse en jij schuift het zo weg?
http://www.geenstijl.nl/m(...)nen_bij_de_ah_r.htmlquote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Dumpert filmpje met hetzelfde onderwerp uit 2008!
Nou nu weten we het dus. Wormen in vis is next!quote:Joehoe, Albert Heijn, waar de coïtus is u mee bezig? Na de naalden in de appels nu zomaar sprinkhanen in zakjes rucola sla. Goed vanwege proteïne natuurlijk, maar niet iedereen zit te wachten op Oud-Testamentische plaagschepsels in de nepsla. Misschien wordt het tijd voor Piekema om de controle op groente en fruit wat op te voeren. Voordat we topics krijgen over scheermesjes in de mango, vogelspinnen in de bananen en accuzuur in de ketchup. Afijn, sprinkhaanrucola is erg lekker bij de kip met bierblik. Dan weet u dat. De ontdekker dan wel hoaxer van deze sprinkhaangroente is @Bosman_J. Eetse, knul.
Dat is de tekst op het plastic van de verpakking die is omgeslagen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef bang_bros het volgende:
LEUKE WATERMARK RECHTSBOVENIN HEUJHEUJ
Vrouwen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Woon ik in een ander land?
Ik ga nu niks eten. Ik eet de komende drie dagen niets. Ik ga nu klachten indienen bij iedereen die het horen wil. Beginnende bij de Voedsel en Warenautoriteit.
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Rebubbled het volgende:
JE LIEGT FILMEN MAAR DIE WORM!!!quote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat is de tekst op het plastic van de verpakking die is omgeslagen.
U vraagt, wij draaien, ik zal de buitenkant ook fotograferen, hij is immers houdbaar tot morgen.quote:
Kun je niet gewoon een livestream op die worm zetten?quote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien, ik zal de buitenkant ook fotograferen, hij is immers houdbaar tot morgen.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)nen_bij_de_ah_r.html
Van 6 dagen geleden.
[..]
Nou nu weten we het dus. Wormen in vis is next!![]()
Anders lees je het topic ff door.quote:Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef dustbrain het volgende:
Ben ik de enige hier die dat ding alsnog zou consumeren?
???quote:Op maandag 16 april 2012 18:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Het is trouwens wel klachtwaardig om je vis (en vlees) bij de AH te halen.
Nee maar als je klaagt over de kwaliteit van de vis moet je imo lekker naar de visboer gaan op de markt/aan zee.quote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
???
Als de AH een garagewerkplaats had zou ik mijn auto daar ook heenbrengen, gemak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |