quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef Schpast het volgende:
Shit man.Hier kun je geld mee maken... Pak dit goed aan, mijn vriendin.
Dit. LAWSUIT!quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef Schpast het volgende:
Shit man.Hier kun je geld mee maken... Pak dit goed aan, mijn vriend.
Worm erbij eten en dan AH aanklagen krijg je dikke schadevergoeding.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Rebubbled het volgende:
Echt? No way dat ik ooit nog vis eet. Fuck die schijf van vijf, twee keer per week vis, eiwitrijk tonijn en al dat.WTF is dit voor worm??
http://en.wikipedia.org/wiki/Candiruquote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Beter een worm in je vis dan een vis in je worm WHAHA
quote:
Een kankerworm, het gevaarlijkste soort wormen heb ik gehoord. Niet best, dit.quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef dustbrain het volgende:
Het is maar een kankerworm. Zoveel calorie verschil zit er niet tussen die worm en vis.
welke dan? Een tapeworm?quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Nietsch het volgende:
[..]
Een kankerworm, het gevaarlijkste soort wormen heb ik gehoord. Niet best, dit.
Moet je nagaan hoevaak je waarschijnlijk die dingen onbewust hebt gegeten.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Rebubbled het volgende:
Echt? No way dat ik ooit nog vis eet. Fuck die schijf van vijf, twee keer per week vis, eiwitrijk tonijn en al dat.WTF is dit voor worm??
LITHIA WAAROM?quote:Bij mannen is het een ander verhaal. Zij veroorzaken infecties aangezien mannen geen "zuren" in en rondom hun genitaliën hebben waardoor het bloed-voedende parasiet vrij spel heeft en langer zijn werk kan doen voordat deze door verstikking sterft en de beruchte stekel (de weerhaak onder de kieuwen) afsterft. Zij kunnen dus, in het ergste geval, alleen chirurgisch verwijderd worden.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Rebubbled het volgende:
Omg. Ik ga echt huilen van de walging zo. Ik eet vet vaak vis. God weet hoeveel van die bende ik al binnen heb gekregen. Ik ga morgen een fucking agressieve antiwormkuur halen bij de huisarts. Gadverdamme.
Ja, wist je dit niet dan?quote:Op maandag 16 april 2012 18:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Aderen gaan namelijk leven nadat ze loslaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
In andere delen van de wereld worden zulke wormen gezien als delicatesse en jij schuift het zo weg?quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Rebubbled het volgende:
Omg. Ik ga echt huilen van de walging zo. Ik eet vet vaak vis. God weet hoeveel van die bende ik al binnen heb gekregen. Ik ga morgen een fucking agressieve antiwormkuur halen bij de huisarts. Gadverdamme.
Dumpert filmpje met hetzelfde onderwerp uit 2008!quote:Op maandag 16 april 2012 17:52 schreef sinepedraap het volgende:
Stuur dit naar Geenstijl. Zij hebben de laatste tijd veel leuke AH voedselfouten.
Ben jij dat in je UI?quote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Dumpert filmpje met hetzelfde onderwerp uit 2008!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |